Ik heb het lijstje even aangepast aangezien ik mijn eisprong eerder heb gehad. Nu kan ik dus al op 15 april testen. 9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 26 maart: Nijnonijntje (2) 2 april : Mandii1987 (3) 10 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 10 april : Kim1990 (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) Rosa Canina (2) 17 april: Sstephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 24 april: kleinedruif (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3)
Whahahahaha...... Inmiddels ben ik alweer een makreelfilet en een man die op het andere uiteinde van de bank is gaan zitten verder.... Echt waar 1 week voordat de ongi komt kun je me zelfs een bord gekookte aardappels voor zetten wat ik met smaak op eet...alleen dus niet zo'n positief teken in dit geval, vrees dat er volgende week dus wel weer een ongietje aan gaat komen Enne Rosa, super dat je eerder mag testen!!!
@Alice: Je weet maar nooit. Het kan net zo goed een teken zijn. Je kunt niets meer doen dan afwachten helaas..
Zo. onze kleine grote vriend lijkt nu toch te gaan slapen Pfff..... denk dat ik vanavond maar eens op tijd mijn bedje in duik. Ben echt helemaal gebroken Heerlijk met mijn leesboekje onder de hele dikke dekens. Heb het afgelopen nacht zo giga koud gehad. (misschien daarom die lage temp ) Lag met een dikke pyama en sokken aan onder het donzen winterdekbed. Naast mij lag mijn mannetje te zweten als een otter en ik lag te klappertanden. Misschien toch iets onder de leden?? Het is de laatste tijd hier 's avonds rustig op het forum. Haha, kan me niet voorstellen dat iedereen aan het genieten is van het mooie weer @ Alice: Bah, bah.... Moet er niet aan denken. Haha, doe mij dan maar liever een stukje fruit of momenteel de chocolade-paaseitjes!! (Heb ik toch nog een ei gevonden vandaag )
meiden, heb goed nieuws!! het leeft nog!!! ben bijna 8 weken nu en het gaat helemaal volgens de boeken!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxx
@nemo: gefeliciteerd!!!!!! gaaf nieuws zeg. je zal wel erg blij zijn nu! lekker gaan genieten nu meid dat heb je verdiend
Nemo, wat goed! Dacht nog aan je gisteren! Ben heel blij voor je! Lekker Rosa, dat je onder de 40 dagen zit, nu meteen een posi test ertegenaan en dan ben je klaar!! Ik heb ook een vreetbui, maar dat komt omdat ik al de hele dag aan het leren ben. Daar moet gewoon een pak koekjes naast en een pot thee. Daarom leer ik ook niet zoveel. Wordt ik dik van.. haha.
Morgen april! Weer een spannende maand voor ons! Goede maand om zwanger te worden heb ik gehoord, komen goeie kindjes van (ben zelf jarig in april).
owww echt haha dan gaan we allemaal in april zwanger worden hahah aaaah deze maand jarig dus, leuk!!!! zou ee leuk verjaardagskado zijn! hihi ja van leren krijg je honger he ahahh idd niet goed voor de lijn!!
Zou echt een geweldig verjaardagscadeau zijn!! Ik ga nu naar bed, ben gebroken en wil er morgen vroeg uit. Slaap lekker!!
Goodmorning.. @ Alice, heb sinds net weer kriebeltjes, hihi.. Gistermiddag natuurlijk aan mijn mannetje verteld.. hij werd helemaal blij.. Dus nu afwachten.. Kan ik echt al over 5 dgn testen? Is het niet langer? @ Stephanie, Hoop dat het nog een beetje gelukt is met leren. Maar iig succes met je tentamen vandaag!! @ Rosa, Dan denk ik dat je ei geweest is.. En fijn dat je cyclus toch korter is.. Ik duim ook voor jou! @Nemo, wat goed! Ben echt zo blij voor je!! Voel je je verder wel goed? Geniet ervan! Nog ff werken vandaag en dan lekker lang weekend..
T84, leuk dat je man het nieuws zo leuk vond! Nu nog een positieve test! Ik weet niet of je met 5 dagen al kan testen, zou het gewoon proberen.
@T84: normaal zou je na 5 dagen inderdaad kunnen testen ongeveer he. dus je kun het proberen!!! leuk dat je man het ook zo leuk vond nu hopen dat jullie niet teleurgesteld worden! heb trouwens DE jurk gevonden haha. en wat vinden jullie ervan?
@ Naomi, Nice dress.. Echt mooi en sjiek.. Toch na ongeveer 5 dgn.. We zijn dit weekend in Engeland bij familie, miss neem ik een testje wel mee.. Nee idd nu hopen dat we niet teleurgesteld zijn straks.. we zien wel.. en anders wachten op de echte ongi en nieuwe ronde nieuwe kansen..
hihi ja nu wordt het moeilijk om niet te teste he! hoop dat raak is voor je, zou erg leuk zijn ja zeker mooie jurk en niet heel duur, jammer genoeg helemaal in apeldoorn!! beetje ver rijden
Ziet er mooi uit Naomi! Als het DE jurk is, kan je er dan niet een dag van maken? Met je moeder of een vriendin erheen, lekker winkelen, jurk passen, eten enzo? Is toch gezellig? Pff, ben zenuwachtig, kan me niet meer concentreren op mn boeken. Ik moet dit tentamen halen dit jaar, anders moet ik stoppen met de opleiding. Heb dus, met vandaag erbij, twee kansen. Hoop zo dat het goed gaat straks, heb het gevoel dat ik het boek letterlijk kan voorlezen!
Goeiemorgen , Ik heb alles bijgelezen maar weer een beetje vergeten wat iedereen heeft gezegt . Alice, ben je toch weer aan de vis gegaan , is niet goed Remmar , ik weet dat je me zit te plagen Maakt ook niet uit ik kan er ook wel wat van . Naomi , mooie jurk ikzelf ben erg gek op rood T84, tuurlijk moet dat kunnen testen over 5 dagen Sstephanie , Veel succes vandaag met je tentamen !!