hey meiden daar ben ik ook weer een keer. @ naomi: erg mooi die jurk!! @ nemo: gefeliciteerd meid! wat was dat een spannende tijd voor jou, maar gelukkig is alles goed! Geniet er van! @ all: omdat mijn blaasontsteking naar mijn gevoel zo bleef hangen had ik maandag weer urine gebracht... het blijkt dat er nog zo weinig deeltjes zijn te vinden dat ik geen blaasontsteking meer heb.... ik had ook steeds last van mn buik en misselijk en rugpijn dat ik toch maar even bij de huisarts langs ben gegaan. Blijkt dat mijn dikke darm helemaal vol zit en opgezet is... nu kreeg ik zakjes psylliumvezels... die ik maar liefst een jaar lang moet gaan gebruiken bah! zit ik echt niet op te wachten! (heb prikkelbare darm syndroom dus heb regelmatig last van mn darmen) De ha vroeg ook of ik zwanger zou kunnen zijn.. door de symptomen die ik noemde.. ik vertelde dat ik ongesteld was geweest wel heel licht,, maar dat er ook geen zwangerschap uit de test kwam. Dus dat was in iedergeval uit gesloten. wel lastig al die klachten, niet makkelijk aanvoelen wanneer je verschijnselen hebt.
Hey meiden, Nemo: Eindelijk duidelijkheid Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!! En er nu heerlijk van gaan genieten. Pfff....... Mijn ei is weer terug verplaatst naar zaterdag Snap echt momenteel niets meer van mijn temp. Zit nog maar net boven mijn basale temp Misschien ben ik dan toch het ijskonijntje, tenminste dat zegt mijn mannetje wel eens Verder niet heel veel te melden vanaf deze kant. Straks even naar de arbo-arts en dan maar weer eens gaan bedenken wat we gaan eten.
haha. ja heel smerig! Dat word een hele voorraad pakken jus 'd orange inslaan! Want daarmee krijg ik het weg. Met water ga je echt over je nek! Vorig jaar zomer had ik geen jus... toen kwam ik er ook achter dat ik het in het vervolg liever niet neem als ik het met water in moet nemen! Ik moet zeggen dat het het laatste jaar best goed ging! tot dat ik nu gestopt ben met de pil! Heb ook gevraagd of het kon komen door het stoppen met de pil, dat ik er nu weer zo last van heb. En dat kon inderdaad.. door de verandering van je hormonen komen.
@ Wianhalu, Jeetje vervelend zeg.. En ook nog is een vies poedertje een jaar lang.. Gelukkig kan je het ergens in oplossen.. Sterkte.... Ik moet vanaaf nog een hoop dingen doen.. moet thuis nog even opruimen, want we gaan een paar daagjes weg.. daarna eten koken, inpakken en nog langs me paarden.. Druk Druk.. hihi..
Stephanie: suc6 met je examen vandaag. dat je het idee hebt dat je het kan voorlezen is alleen maar goed, is wel het teken dat het er goed in zit! hihi ja dat zou inderdaad nog eens kunnen, maar ga eerst hier eens in de buurt rond snuffelen of ze niet zoiets hebben. anders wordt het toch een retourtje apeldoorn denk ik hihi. @kim: ja ik vind rood/bordeaux rood erg mooi!! het kleed goed af en spat er lekker uit tis alleen als ik binnen 2 maanden zwanger wordt nu ik er dan dus niet meer inpas. na de 2 maanden ws nog wel want met 12 weken pas ik hem nog wel hoop ik
Je ei is verplaatst omdat je toen een grotere stijging hebt gehad . Maar het blazen heeft wel geholpen zag dat je temp wat omhoog was gegaan Dat probleem hebben we ook hoor met eten , ik heb maar besloten om vanavond verse groentesoep te maken met een stokbrood.
Naomi , dat wordt eerst dus nog is even kijken Ben je straks 12 weken zou je maar net zien dat je hem bijna niet dicht krijgt . We gaan er vanuit dat het allemaal gaat lukken .
hihi ja dat zul je altijd zien, daarom wil ik er 1 die nog iets mee kan rekken hihi. moet ook overal rekening mee houden he nu. vriendlief vorige week: dan is het misschien beter om even te wachten ik gelijk: echt niet!! wil alle kansen grijpen die we hebben, lukt het dan hebben we geluk en moet ik mn jurk aanpassen, lukt het niet is het kwa jurk geluk hebben.
Hai! Ik ben eindelijk thuis...dacht dat ik maar een half dagje zou moeten....maar heb dus echt net pas mijn lunch achter de kiezen, terwijl ik altijd al voor 7 uur 's ochtends ontbijt...Nu lekker met een kopje thee zwangerschapspagina bij lezen @T84, je kunt in principe 5 dagen na de innesteling testen met een gevoelige test, maar deze geeft maar in 55% van de gevallen de juiste uitslag, test je na 10 dagen, dan test je in principe op je NOD en is die kans inmiddels gestegen naar 98%. Dus elke dag een paar procenten erbij. Veel plezier in Engeland! Verzet even lekker je gedachten meis! En dan hoop ik dat je na het weekend kunt melden dat je een positieve test hebt!! @ Wian, balen zeg....psylliumvezels, ik heb dat ook ooit gehad, maar zelfs met jus werd ik er niet blij van. In yoghurt vond ik het nog het beste te doen...succes! @Naomi, nice dress! Als het voor jou degene is, dan moet je er helemaal voor gaan!!! Maar ook voor een babietje natuurlijk @Nemo, fijn meid, gelukkig maar! Geniet van je zwangerschap! @Remmar, hihi, ijskonijntje...ik had vannacht ook een kruik bij me in bed liggen hoor... Maarre, jij hebt dus echt een 'ei-sprong'...hij verspringt zelfs van dag .....irritant hoor...zo weet je ook niet wat je moet denken. Soms wel lastig toch, dat FF? @Steph, ik hoop dat je tentamen goed is gegaan meis, vast wel!! @ Kim, o heerlijk verse groentesoep!!! Wij eten vanavond rode pasta met rode pesto, kerstomaatjes, nootjes, verse basilicum, parmezaanse kaas en veeeeeel knoflook...dat wordt lekker stinken Mijn temperatuur was vanochtend 37.0, dus eindelijk een stijging, maar ik vraag me af of dat nu niet eigenlijk van de kruik kwam?? Jeeej, nu lekker genieten van het lange weekend!!!
Hoi, Weer terug van de arbo. Moet langzaam mijn werkzamheden gaan opbouwen (Dit deed ik al ). Net boodschapjes gedaan. Of het wordt vanavond: - Pannekoeken eten - Japanse Yakitori - Of wokgroente met een wokblokje met vlees en wokrijst. Haha, wat ben ik toch een keukenprinses Alice, met jouw temp gaat het dus de goede kant op Bij Kim zag ik ook al zo'n mooie temp Hmm, heb maar even besloten dat ik de thermometer volgende maand in de kast laat liggen. Heb het er even helemaal mee gehad!! :x Stomme temp.......... Ik begin langzaam aan op de paashaas te lijken met dat gespring van mij ei Uhhhh, weet niet meer wie het was : Maar het is een hele mooie jurk!!! En sssstephanie: Hihi heb wel aan je gedacht dat je tentamen moest doen, maar ben vergeten je succes te wensen: Bij deze hoop ik dat alles goed is gegaan!! (Voor succes ben ik nu te laat )
@alice: hmmmmmmm dat klinkt vreselijk lekker zeg!! ik heb nog geen idee wat we gaan eten hihi iemand nog ideeën?
Nou Remmar, misschien komt het doordat het pasen is....maar ik kan goed begrijpen dat je dat ding de kast in gooit. Ik twijfel er ook over. De ovu-testen laat ik in ieder geval wel liggen...daar heb ik het ook een beetje mee gehad...misschien dat het spontaan wat gaat lukken.... Ik zou voor de yakitori gaan!! Jammie, ik gooi daar dan nog altijd extra groenten doorheen. Ik heb eigenlijk nog steeds wel honger, maar heb net mn boterhammies op Het zonnetje begint hier lekker door te breken...even nog snel wat mail checken en dan ga ik heerlijk met een boekje op de bank in de zon liggen
@remmar: de foto van de jurk kwam van mij af hihi hij mooi is hij zeker. maar wacht toch nog 2 maanden met het kopen van een jurk!
Kim: wil je nog een keer blazen, want het lijkt toch wel te helpen!! p.s. wel graag omhoog en niet net als 2 dagen geleden stiekem naar beneden blazen he??
@ ikhebjelief: Welkom bij ons "klets-clubje" Zoals je ziet kletsen we hier nogal wat af Het is inderdaad altijd heel spannend als je gestopt bent. Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn.
Alice , wat jij gaat eten klinkt ook erg lekker. Maar mooi dat je temp omhoog is gegaan heb je nu al een kruis staan dan op FF hoop het wel Remmar , jij krijgt morgen ook een mooie temp Je hebt in ieder geval je ei gevonden , dus dat komt helemaal goed Die japanse yakitori klinkt wel erg lekker , waar denk je zelf aan dan? Naomi, lastig he om het te bepalen .