ja ik zie het hahahaha, maar ga mijn best doen, ookal ben ik zo wel weg..! maar vanavond nieuwe kansen om bij te lezen en morgen ben ik er ook wéér!!
Het eten is een verrasinkje voor mijn man, hij vindt dat zoooo lekker, maar ik kook het niet zo vaak omdat het een beetje te prijzig is....dus hopelijk is hij straks blij met zijn verrassing! Enne, inderdaad, ik heb nu een gestippeld kruis...(dat klinkt ongelooflijk raar, whahahaha). Ik zal eens even kijken of het linkje plakken in mijn handtekening lukt.
Dat komt vast wel allemaal goed , af en toe kan ik het ook wel is niet helemaal bijhouden maar het is heel leuk om het terug te lezen.
alice als je man daar zo gek op is zal hij daar vast heel blij mee zijn ik heb weer eens geen zin om te koken, moet vanavond ook nog gaan les geven heb ik ook al geen zin in pffffff vraag me soms af waar ik wel zin in heb
Alice , hij zal best wel blij zijn . Gister was ik aan het sms'en met me vriend en zeg ja wat wil je eten chinees ? Hij kwam thuis en begon er gelijk aan , hij was er erg blij . O nou ben ik wel erg benieuwd naar je kaartje
blegh nee bedankt, groentensoep lust ik echt niet! vroeger (lees 3 jaar geleden hihi) aten we dat thuis heel veel, en dan deed ik altijd alleen de bouillon opeten en de groenten liet ik liggen hihi, ben echt een muts met eten hoor!
Ik ga denk ik maar voor de yakitori op jullie aanraden. Hebben het nog nooit gegeten dus ik ben heel benieuwd.8) Ik ga zo even heerlijk op de bank liggen, want ik ben echt helemaal bekaf van vandaag. Hoop alleen dat ik wakker kan blijven Hihi, want er zal toch nog iets te eten op tafel moeten en mijn mannetjes zijn over 1,5 uur weer thuis. Ik wil dit weekend met Stan eieren gaan schilderen voor de pasen. Ben alleen heel bang dat hij ze allemaal af gaat zitten pellen en opeet. Hij is helemaal razend op eieren Haha, maar we zullen het wel zien. Misschien dan wel een pasen zonder eieren op tafel Ik ben er vanavond nog wel even en anders morgen weer. Allemaal alvast smakelijk eten en misschien ook alvast slaap lekker.
Hahaha dan ben je net mij want ik deed dat vroeger ook altijd ik zeg van ja ik wil de bouillon wel maar de groenten niet
haha ja idd en dan de soeplepel schuin houden om zo min mogelijk groente erin te krijgen hihi. ik dacht altijd: de vitamins komen in de bouillon terecht dus die is nog het gezondste ook hahaa. geen idee of het ook zo is
@ Remmar, nou nog even heerlijk anderhalf uur van je rust genieten dan voordat je mannetjes weer thuis zijn!! Ik ben benieuwd wat je van de yakitori vond! Hahaha, die Stan, alle eieren straks al op voordat het pasen is.....Als ik trouwens iets NIET lust, dan zijn het eieren...voor de rest echt alles.... Ik zit nu weer achter een heerlijke cracker met makreel....wordt echt een obsessie voor me, ik kan nergens anders meer aan denken....(zo erg is het ook weer niet hoor ) @ Kim, leuk dat we gelijk lopen...spannend ook....wanneer ga jij testen??