januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Alice, ik zie je kaartje nu ook :D
    Toch raar dat hij met het pbtje andere temperaturen aangaf. :(
    Zie trouwens dat je gelijktijdig kunnen testen. We lopen namelijk gelijk. :D
    Spannend..........

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    meiden mn ongi is nu nog niet weg!!!!!!!!!!
    een week geleden ongi geworden en normaal duurt dat maar 3 dagen. zondag waren de vloedgolven weg maar blijf nu al dagen heel licht ongi, hebben jullie enig idee hoe dit kan??

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar , anders maken we je wel wakker haha.

Een uurtje kan geen kwaad toch om even lekker te liggen .

Ik zie het al helemaal voor me dat Stan dat doet , misschien laat hij ze voor deze keer met rust .

Jij ook alvast eetsmakkelijk en misschien zelfs weltrusten !!

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Misschien de voorjaarsschoonmaak?? ;)

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, ik kan hier maar niet wegkomen :)
    Vindt het hier te gezellig.

Kim en Alice: Wanneer gaan we met zijn drietjes testen??
    Kim loopt wel 1 dag op ons voor, maar dat mag het feestje niet bederven :D:D

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice, ik zou het me niet weten wanneer ik ga testen als ik nog geen ongi voel aankomen dan misschien zondag al :D

Ik heb namelijk LF van 12 gehad vorige maand .

Naomi , wat raar zeg dat je nog niet van je ongi af bent.

*Blaast de ongi weg bij naomi *

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar , ik zie dat ik 2 dagen bij jou voor loop ;)

Wanneer gaan jullie testen ?

Altijd leuk om een testmarathon te houden :D

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi hopen dat het helpt want dit is nog nooit gebeurt!!!
    het was echt 2/3 dagen vreselijk erg, elk half uur verschonen. en nu blijft het nalopen om het zo maar te zeggen.

zo mis ik straks mn ei nog:(

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ik weet niet waarom het zo lang duurt...ik had ook wel lang nog bruin zeg maar...Volgens mij mag het iets van 8 tot 12 dagen duren ofzo??? Geen idee....

@ Remmar en Kim. Ik ga het feestje denk ik wel een beetje verpesten...ik test dinsdagochtend, dus ruim voor de NOD. I.v.m werken met gevaarlijke stoffen die week...maar op zich zegt dat dus niet zo heel veel, want ik heb maar 55% kans op een juist antwoord....testen jullie gewoon op de NOD?

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, tuurlijk mis jij jouw eitje niet....komt helemaal goed meis!! Alleen even een beetje geduld....(is het moeilijk voor ons kinderwensvrouwen ;))....ga je aan de temp / ovu-testen?

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: oke dan wacht ik nog een paar dagen af anders toch de HA maar bellen, want dit ben ik niet gewend.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, je kunt sowieso even de assistente bellen hoor, dat kan altijd, die heeft vast wel een antwoord op je vraag....ik ben geen huisarts...dus je moet niet 100% op mij vertrouwen...heb je verder geen last van koorts of andere ziekteverschijnselen?

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee helemaal niets, ben wat dizzy geweest maar dat heb ik weleens vaker. is nu ook helemaal over dus heb echt geen idee wat het kan zijn!

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden , ik ga beginnen met eten maken , want vriend wou op tijd eten .

Naomi , net wat alice zegt je kan het altijd navragen bij de HA.

Alice , dat is wel jammer dat we dan niet gelijk kunnen testen .

Ik kom vanavond weer even om de hoek kijken .

Eetsmakelijk allemaal!!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ietsjepietsje dizzy mag denk ik wel, als je veel bloed verliest dan kan je ook wat ijzertekort hebben. Maar niet al te dizzy natuurlijk, dat is niet goed....

@ Kim, ja, ik vind het ook jammer, omdat we zo leuk gelijk lopen met zijn drietjes :(...
    Het liefst wil ik eigenlijk ook nog niet testen....maar ik ben bang dat ik dan risico's ga lopen....

Ik ga nu echt even boekje lezen, ben alweer veel te lang aan het kleppen op zp.....tot vanavond!!! Smakelijk eten allemaal!!!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    het was maar een beetje dizzy ;) heb het vaker idd vanwege ijzertekort.

nou ja kijk het nog een paar dagen aan anders bel ik maandag de HA toch maar eens op.

17. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

tjonge.... klets tantes! haha, ben ik even weg geweest zijn er weer een aantal pagina's vol gekletst! Gezellig hoor.
    Er zijn weer wat lekkere kooktips voor bij gekomen,... hier word het gewoon brocoli met aardapels en vlees.
    Al hoewel het eten me vandaag totaal niet valt! alleen nog maar ontbijt op en tussen de middag 3 boterhammen ben er de hele dag al kots misselijk van!
    ik zag dat er een vraag voor bij kwam over wanneer testen... Ik ga voor mn nod testen... ik schat dat hij 25 april is,, maar kan ook eerder zijn. 22 april gooi ik er een test tegen aan. Wie weet kan ik dan de aanstaande oma een mooi verjaardags cadeau geven haha (mijn moeder)
    heb net bij de DA slabbers gekocht,... was nu 20 % korting op het hele assortiment! Wil graag mijn ouders/schoon ouders, broertje, zusje en zwager een slab geven wanneer we zwanger zijn.
    Met de teks: toevallig is mijn oma , opa, oom, tante de allerliefste:D Kan ze beter maar vast in huis hebben, dan weet ik zeker dat ik ze het op die manier kan vertellen.

doe net of ik al zwanger ben hahaha .. geduld is een schone zaak!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, wat een leuk idee!!!!
    Ik zit ook vaak te snuffelen tussen de koopjes, maar ik mag nooit iets kopen van manlief :(.....

19. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Wian: Wat een leuk idee van die slabbers!!

Ik wacht met testen tot volgende week zondag. de 11 is dat geloof ik.
    Verwacht eigenlijk niet dat ik hoef te testen of mijn temp moet nu ineens giga gaan stijgen.
    Alice, ik snap waarom je eerder test. Ik heb op het werk aangegeven dat ik voorlopig niet meer wilde bereiden ( Het zelf maken van creme's, zalves, capsules, enz)
    Haha, Kim ik snap ook waarom jij eerder zou testen.
    Ik zou ook niet willen wachten!!

Het eten is nog anders gelopen dan die 3 dingen die ik had aangegeven. :D
    We zijn wezen etn bij die grote gele M. :D
    Had mijn mannetje zin in en ik lag dus nog steeds te slapen toen mijn mannetjes thuiskwamen :)

20. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik volg het forum nog steeds, ook al ga ik pas in augustus weer echt verder met mijn babywens. Ik vind het leuk om bij dit forum te blijven, heb het idee dat ik jullie 'ken' en dat maakt het fijn om mee te leven met alle ins en outs van het zwanger worden. Ook leuk dat er af en toe een wat-eten-we-vanavond voorbijkomt :) Hier wordt het straks gebakken aardappeltjes met kipfilet en sperziebonen. Niet zo creatief als ik normaal doe, maar heb net dansles gehad en dan heb ik geen zin in iets ingewikkelds!

Deel Deze Pagina