Hey meiden, Ook hier heeft het blazen van kim geholpen, we zijn weer 0,1 graden gestegen. Maar ik verwacht er echt niets meer van. Lana.... Welkom, zoals je ziet wordt er hier heel wat afgekletst. Hoop voor jullie dat het vanzelf gaat en niet dat jullie in de ziekenhuismolen terecht komen. Haha, had net mijn zus aan de tel. Mijn neefje heeft de waterpokken. Hoe zou dat nou komen???? Ook ik ga vandaag nog maar wat ik huis doen. En vanmiddag boodschapjes doen met mijn 2 mannetjes. Had gisteravond trouwens ineens iets geks. Zat op de bank en rook ineens echt iets giga vies. Mijn mannetje rook niets. Hmmm. Dan misschien toch wat kwaaltjes?? Met pasen is mijn nichtje jarig. Wordt alweer 3. Verder met tweede paasdag nog geen plannen.
hoi meiden, hoe is het hier? word er nog veel gekletst? zijn er nog zwangere bij gekomen? bij mij gaat het de laatste dagen erg moeizaam, ik ben hondsberoerd en moet zo weer gaan werken pfff... maar ja...het is allemaal voor een goed doel, maar t is niet altijd even fijn. nog precies 1 week en dan na de vk, eerste echo ben zo zenuwachtig, hoop dat alles goed is. ik zal proberen de foto in te scannen en dan zal ik hem hier wel laten zien. als alles goed is natuurlijk groetjes
@ Carlo, leuk dat je ook nog even komt babbelen!!! Ik zag je naam staan en ik dacht foto foto foto!!! Je buikje is alweer wat gegroeid zie ik, leuk!! En ik ben ook heel benieuwd naar de echo, hoop dat alles goed is!! @ Remmar....dat zou leuk zijn!!! Spannend spannend spannend... Veel plezier met je mannies vandaag! @ Lana, o ja, Remmar en ik zijn ook brabo's hihi...Al woon ik nog even in Utrecht, maar hopelijk komt daar snel verandering in...hoop dat ons appartement snel verkocht wordt!
Remmar , mooi dat je temp weer wat omhoog is gegaan Wat een negativiteit zeg hier Meiden blijf voorlopig eerst nog positief . Carlo , spannend je eerste echo !! Leuk dat je nog even langs komt hobbelen. Alice , haha ik en een laat ontbijt nee lijkt maar zo Oh my god nog even en ik hang boven de wc ben een broodje aan het eten maar wordt er echt misselijk van bah .
@ Naomi, Spotting tja, zo noem ik het maar. Als ik het met een inlegkruisje per dag red, noem ik het geen ongi meer. Maar de spotting is nu ook bij mij zo goed als weg. Eerdere cyclussen had ik best een heftige menstruatie. De laatste keer totaal niet. Dit was ook de kortste cyclus sinds lange tijd, dus hopelijk houden we dit ritme vast! Dat klussen is ook steeds aangenamer, je leert vanzelf wat goed voelt en wat niet @ Alice, positief denken is wel het toverwoord! Bij ieder pijntje denk ik; aahhh!!! Het zal toch wel goed zijn he Ik moet daar ECHT mee ophouden. Naar de huisarts zijn we geweest, gewoon een jaartje proberen zegt ie. Hij zegt ook dat ik wel ontzettende pech zou hebben als ik ook nog eens endometriose zou hebben. Wie weet gaan we over een paar maanden toch naar onze gynaecoloog, we zien wel. @ Kim, heeft jou zus veel klachten, behalve het niet zwanger kunnen worden? Die MMM is geen lolletje. Ok, positief denken. Iedere ronde nieuwe kansen! Over een paar dagen weer aan de klus Mijn man kan niet wachten
Lana , in het begin heeft ze ook last gehad met het klussen maar dat kwam omdat ze een sperma allergie heeft Zij hoopte ook natuurlijk zwanger te worden .
@ Kim....o jee, misselijk....kwaaltje??? Spannend zeg, omdat we met zijn drietjes zo dicht bij de NOD zitten, Remmar ruikt vanalles, jij bent misselijk....en ik heb niks geloof ik....Ow meiden ik hoop zo dat er toch minstens eentje van ons een kleintje in haar buik mag hebben @ Lana, ik vind dat best een lauwe reactie van je huisarts...zeker gezien je geschiedenis zeg maar...dat had ik niet verwacht...de mijne zei dat ook tegen mijn man en mij, maar goed dat zit wat anders denk ik... Ooit maak ik me ook wel zorgen hoor, mijn ouders hebben 11 jaar over mij moeten doen en het is bij 1 kindje gebleven...dus ik denk ook wel eens ooit van....oei, bij mij zal het ook wel moeizaam gaan... Maar inderdaad, we blijven gewoon het toverwoord gebruiken....positief positief positief!!! Ik verveel me zelf een beetje vandaag....ik moet eigenlijk heel erg veel doen, maar ik kan me er niet zo goed toe zetten omdat de berg zo hoog is. Volgende week heb ik namelijk een vak wat me echt niet goed ligt en wat ook nog eens zwangerschapsbedreigend is...dus daar zit ik een beetje mee in mijn maag...en dan nog die 6 weken stage ....zucht....de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst... Hebben jullie nog leuke tips om te gaan doen met deze pasen?
@ Kim...sorry dat ik het nog eens vraag, maar wanneer ga je testen? Ik zie namelijk dat je al over 5 dagen je NOD hebt....dat is woensdag al!!! Spannend!!!
Alice , geeft niet Ik wou zondag al testen als ik nog niet ongi ben . Maar heb nog steeds geen buikkrampen gehad van de ongi . (Niet te hard zeggen anders komt zo wel ) Iemand interesse in me misselijkheid pfff , zit het nu rustig weg te blazen maar heeft niet echt veel zin
@ kim; Misselijk Wie weet! We duimen voor je Een sperma allergie?? Klinkt heftig! Bij mij komt het (als het goed is tenminste) niet van endometriose. Het is gewoon een stukje huid wat chronisch ontstoken is. Dat kan ik laten weghalen door een operatie, maar daar heb ik niet zo veel zin in. Klinkt misschien raar. Een bevalling kan ook helpen tegen die pijn, dus ga ik dat eerst proberen. @ alice: onze huisarts is een hele goede huisarts, nooit problemen mee gehad. Hij is lekker nuchter, daar hou ik wel van en heb ik ook af en toe wel nodig. Niet te veel mee bezig zijn en het leuk houden is toch wel een goed motto denk ik. Maar dat valt niet bepaald mee Snap dat je je ook wel eens zorgen maakt als je ouders er zo lang over gedaan hebben. Dat hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen. Mijn moeder was van de eerste meteen zwanger, van de tweede duurde het enkele jaren met tussendoor een miskraam. Daarna volgde nog 3 kinderen. Ik wil er ook 4 Maar ja, eerst beginnen met 1.
@ Lana, fijn dat je huisarts zo fijn is voor je! Dat is wel heel belangrijk!! En oei, klinkt heel erg pijnlijk...een chronisch ontstoken stukje huid...hopelijk mag je snel een bevalling hebben en wordt de pijn minder 4 kindjes...leuk!! Ik heb ook altijd een groot gezin gewild...maar soms vraag ik mezelf af of ik zoiets wel aan zou kunnen...ik kan namelijk al eens gek worden van 2 honden hier in huis ...(niet echt een goede vergelijking natuurlijk...maar goed ) @ Kim...knal je het er zondag dan wel meteen op hiero? Ik ben zooooo benieuwd...ik hoop ook dat er geen ongi-krampjes aankomen voor je, maar wel natuurlijk dat de misselijkheid weg gaat! Net even in het zonnetje gewandeld met de hondjes...het is heerlijk weer buiten. Helaas wonen we midden in de stad , dus ik kan niet echt fijn wandelen...vanavond lekker naar mijn ouders in brabant, vinden de honden ook altijd erg fijn, want dan mogen ze veel los en veel rennen!! Nu ga ik toch echt even aan mijn huiswerkje zitten....tot over een uurtje ofzo maar weer
Alice , jullie moeten ook op roze hoor Ik hoop ook dat de misselijk weg gaat heb het namelijk nu al voor de 3 de dag . En tuurlijk laat ik het direct weten hier . Balen zeg dat je honden niet lekker kunnen lopen , maar vanavond zijn ze inderdaad weer blij en jullie ook natuurlijk . Succes met je huiswerk !!
Hoi dames, Hoe gaat het met jullie? Lekker lang weekend jehhh! Ik heb de afgelopen dagen lekker veel geklust met mijn vriend (echt om de dag ) dus ben benieuwd wat het over 2 weken gaat brengen Mijn buik is een beetje opgeblazen, seks was opnieuw weer een beetje pijnlijk (vorige maand ook bij de eisprong) en mijn eetlust is nu een beetje weg..dus we wachten het weer af. Succes voor degene die binnenkort mogen testen, spannend!
Ja, kim ik wil het ook heel graag weten als je wat weet. Hmm. gaat lekker met ons drietjes. Kim is misselijk Alice eet vis als ontbijt En ik ruik elke keer vanalles wat er niet is. Haha...... waarschijnlijk nemen onze lichamen gewoon weer een loopje met ons. Heerlijk Alice dat je het weekend heerlijk in de gezonde brabantse lucht terecht komt. Nu nog hopen op een beetje goed weer!! Stan ligt weer op bed en moet zo echt even stofzuigen en dweilen. Mijn hondjes hebben er ook weer een rommel van gemaakt. Hebben afgelopen week een boom gesnoeid achter in de tuin, de honden hebben dus alle takjes mee naar binnen gesleept. :x Hmm... had liever een middagje voor me eigen gehad, maar helaas de plicht roept weer. Tot later
@ Pindakoek, dat klinkt goed om de dag klussen, misschien dus bij jullie ook wel raak!!! Op de een of andere manier is mijn buik ook het slechtste rondom de eisprong....die steekjes zijn zo naar en dat opgezette herken ik ook helemaal...soms is het dan nog wel erger als dat je ongi bent! @ Remmar, jij hebt dus ook al 2 hondjes...ik houd het niet meer bij hoor...ik heb er 2 Naomi dus 2 en Kim ook?? Of ben ik nu in de war? Is het stofzuigen en dweilen gelukt? Naar he? Altijd maar weer die klusjes die terugkomen, ik vind poetsen helemaal niet erg, maar het wordt altijd weer zo snel vies Ik heb gelukkig toch al iets kunnen studeren, dat scheelt weer. Mijn mannetje belde me net wakker, was in het zonnetje in slaap gevallen met mijn boekje. Ik werd alleen weeeeer met keelpijn en dikke neus wakker, hopelijk zet het niet door dit weekend!
Hoi, Ja er zijn er veel hier met hondjes Wij hebben een rottweiler en een jack russel. De rottweiler en stan zijn 2 handen op 1 buik, alleen wil de jack russel nog wel eens lelijk doen. Denk dat Stan te druk voor hem is, terwijl hij zelf nog erger is. Had vanmorgen al gestoft terwijl stan nog wakker was. Maar stofzuigen en dweilen moet ik echt doen als hij er niet bij is, anders heb ik 3x zoveel werk. Vindt het wel altijd weer lekker als het huisje schoon is, maar helaas is dat inderdaad altijd maar van korte duur Zo nog even naar de winkel een aantal heerlijke dingetjes voor pasen in huis halen en dan genieten van het weekend. Jammer genoeg is mijn weekend niet langer als normaal. Werk alleen maar op dinsdag, woensdag en donderdag, dus heb altijd al een heerlijk lang weekend. Nog 6 weekjes en dan heerlijk 2 weken op vakantie!!! Kijk er nu al helemaal naar uit.
@ Remmar, die Jack zal denken: "ik ben hier de kleinste en de drukste". Wel een leuk stel, een grote en kleine hond en fijn dat Stan ze ook leuk vindt! Heerlijk, op vakantie....waar gaan jullie heen? Fijn dat je weer een fris huisje hebt....hier is het nog steeds drama Mijn man en ik zijn ook op zoek naar een vakantie, maar ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind...ik ben zo bang dat er iets mis kan gaan met een eventuele zwangerschap namelijk...en je weet nooit natuurlijk wanneer je zwanger mag zijn...We hebben nu best uiteenlopende bestemmingen: Terschelling, Berlijn, Schotland/Ierland/The UK, China, Bali, Mexico....Hebben jullie nog leuke tips?
3 meiden die moeten testen en allemaal rare kwaaltjes.. Ik denk dat we er wel weer een paar op roze mogen zetten! Wat is het een heerlijk weer he! Alleen wel een beetje jammer dat je zo duidelijk ziet dat ik moet stofzuigen.. Ga ik zo ook maar even doen. Alice: Brazilie is heeel leuk! Ben daar 3 weken geweest, vond het helemaal geweldig. Zelf ga ik dit jaar naar Australie. Ik weet niet of ik het al verteld heb hoor, maar mn zusje zit daar al 8 maanden, en in juli vliegen mijn vriend, ouders en ik daarheen om haar op te halen. We blijven ruim 3 weken, heb er erg veel zin in!
@ Steph, mijn man is nu ook aan het stofzuigen En Australië lijkt me ook zoooo gaaf!! Mijn man wilt daar graag gaan werken, maar ik vind het wel een beetje erg ver weg.... Brazilië is ook wel heel leuk denk ik zo, sowieso nog wel meer landen daar in Zuid-Amerika. Maarre, hoe denken jullie over reizen en kinderwens/zwangerschap? Ik vind het zo moeilijk, aan de ene kant denk ik: gaan!! Nu kan het nog...aan de andere kant: het is te veel risico's!! Maarre, ik wil natuurlijk erg graag op roze, maar heb ook al wat puistjes en pijnlijke borsten, klinkt dus als een naderende ongi....
Hé dames, Wat een hoop gepraat weer hier. @Lana: Welkom hier. Wat een verhaal! Uiteraard hoop ik dat het zwanger worden ook voor jou op de normale manier lukt zonder de MMM in te moeten. In ieder geval goed dat je je op dit topic hebt aangemeld. Het is erg gezellig! @Kim: Spannend dat je al over 5 dagen mag testen. Ik ben zo benieuwd! @Stephanie: Heerlijk dat je naar Australië gaat. Lijkt me echt een fantastisch land. Ooit wil ik daar ook nog heen. @de bijna testers: Ik hoop op roze voor jullie Ik leef echt mee! Sorry voor degenen die ik vergeten ben, maar ik kon het allemaal niet meer onthouden. Gisteren ben ik naar een vriendin in Amsterdam geweest. Hebben we lekker in de stad gegeten en daarna bij een kroegje de hele avond thee gedronken. Vandaag nog naar de Albert Cuyp markt geweest en ijs gegeten bij Ben & Jerry's. Het was zo gezellig! (had vandaag vrij genomen.