januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Rosa....ahhh...Ben en Jerry's ijs...wie dat heeft gemaakt is geniaal geweest hahaha mmmm...:D:p Alleen thee in de kroeg drinken :(, had je geen zin in een mixje ofzo...;)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: ik moest hondjes van een ander uit laten ;) een cocker spaniel en een franse bulldog! heb zelf maar 1 hond een golden retriever :D
    heb een jurk aangehad en was op slag verliefd, een paarse met wat glitters! en ik leek bijna slank erin hahahahha was echt geweldig!!

@lana, ja inlegkruisje was idd genoeg, ach nu ben ik er vanaf :) hier ook een brabo trouwens ;)

3. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Pindakoek: Ja het ijs was echt lekker. Vooral de smaak Cookie Dough :)

Ja we dronken thee in een soort van kroeg. We waren best wel moe (wat een oude taarten he, hihi..) en hadden echt geen zin om te gaan dansen. Nu hebben we dus goede gesprekken gevoerd. ;) Overigens drink ik op dit moment geen alcohol. Sowieso drink ik niet vaak, maar in verband met onze kinderwens nu helemaal niet.

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, o dat klinkt goed!!! Lekker dagje Amsterdam! Ik drink ook alleen bijna maar thee...Ik hou op zich best van een wijntje of biertje, maar nu met de kinderwens doe ik het ook niet...manlief zit nu met een biertje op de bank en ik zit gefrustreerd achter de pc...

Niet gefrustreerd om het bier hoor ;), maar mijn moeder werd vanmiddag gebeld door een werkgever hier in het dorp dat ze me na mijn afstuderen waarschijnlijk een baan aan kunnen bieden.....heeft ze mij niet gebeld!!!! En nu moet ik dus dinsdag wachten totdat ik terug kan bellen :(. Nou die mensen zullen ook wel denken...die wilt hier niet werken.....
    En het rotte is dat een hele goede die daar werkt waarschijnlijk daar niet meer kan gaan werken :(. (Het is niet dat ik op haar functie zou gaan zitten hoor, zij doet iets anders ;))
    Dus het is eigenlijk een beetje dubbel....

@ Naomi, oke, ik dacht al...heb je er opeens een hondje bij ;)....Gaaf dat je een leuke jurk hebt gevonden...wat doe je nu? Nog even een paar maandjes wachten en dan kopen? Of ga je er al voor?

Brrr...ik ben nog steeds gefrustreerd over die baan....zou wel echt heel erg fijn zijn, helpt me een boel met keuzes maken...

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi,

Wij gaan tussen hemelvaart en pinksteren met de caravan naar eersel.
    De camping heet Ter spegelt, misschien kent iemand dat.
    We zitten heerlijk langs het water en hopen dus op mooi weer.
    Hier is de zomervakantie nog een beetje onzeker.
    Mijnmannetje wilt naar frankrijk en ik wil het liefst hier in nederland blijven. Zie het niet zo zitten om heel veel uurtjes in de auto te zitten met stan op de achterbank. ;)
    En misschien blijven we dit jaar wel thuis.
    Er zijn nog een aantal klussen die we hier in huis moeten doen, maar doordat we met 2 huizen zitten is dat er bij ingeschoten (geen geld, is ook niet klussen ;))
    Klinkt erger dan dat het is, maar het zijn maar kleine klusjes die ik graag nog gedaan wil hebben, maar het komt er telkens gewoon niet van.

hmmm. hier had ik vanmiddag ineens het gevoel dat mijn borsten volschoten.
    Degene die al een kleintje hebben weten wel wat ik daarmee bedoel.
    Mijn lichaam is echt een beetje van slag, volgens mij.
    Probeer er eigelijk niet op te letten, maar telkend denk ik..... zou het dan toch raak zijn??
    Gelukkig hebben we over goed een week de uitslag!!

Ik wens iedereen een heel fijn weekend en hele fijne paasdag, want voor ik er waarschijnlijk weer ben is het wel maandag.
    Morgen naar ons pap en mam, zondag verjaardag van mijn nichtje.

Dikke knuf

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, aan de ene kant lijkt me dat altijd een soort van droom met je kinders naar Frankrijk, maar als ze misschien nog een beetje klein zijn dan is het wel een heel eind natuurlijk...
    Eerst maar eens lekker uitrusten in Eersel dan! Ik kan begrijpen dat je er al naar uit ziet!
    Enne, je borsten volschieten....wowie....zou het dan toch raak zijn?? Ik hoop het zo voor je!!!!!

7. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

pff ik zit naar mijn idee niet in de buurt van mijn eisprong ongi of weet ik het veel wat.. maar ik heb me toch een pijnlijke stekende eierstokken! (tenminste volgensmij zijn het mn eierstokken!) wie herkent dit? Kan dat komen door de ontpilling?? voelt echt niet fijn!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, je zit al o;p dag 11 zie ik....misschien is je cyclus weer wat aan het verkorten en is je sprong gewoon op de 14e? Dat zou wel fijn zijn toch? Ik heb ook altijd flinke last bij het ei-springen...en volgens mij nog meer meiden hier....Misschien toch een naderende sprong?

9. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

@ lucindalice: hmm dus dan zou ik al een aantal dagen voor de eisprong pijnlijke eierstokken kunnen hebben. en als je op dag 14 eisprong hebt heb je dan een cyclus van 28 dagen?

ik vond het zo vreemd dat ik zo'n pijn had terwijl ik het idee heb dat er niets geen aanleiding is.

10. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai dames,

ik kom ook even langs om te kijken hoe het met jullie is :D
    @remmar,het klinkt wel als een heel bekend zwangerschapskwaal :D
    ik hoop het voor je!

@alice,het zou wel heel fijn zijn voor je als je die baan zou krijgen!
    als daarmee de moeilijkste keuzes zijn opgelost.
    dan heb je weer een positief vooruitzicht toch?

@kim hoe gaat het met jou?

wie mogen er binnekort allemaal testen?

hebben jullie nog wat van nijn gehoord?
    ben benieuwd hoe het met haar gaat.

wij zijn op het moment heel druk bezig de bovenverdieping te verbouwen,onze kamer moest in 2en worden gedeeld,dan gaat mijn dochter samen met de baby voor slapen ,en wij dan achter.
    tja,ik weet het,we zijn er vroeg bij,maar er moet nog zoveel gedaan worden,en voor mijn zwangerschap moet ik mijn rijbewijs nog zien te halen,we moeten de bovenverdieping sowieso nog schilderen,en er staan nog een paar klussen in de wachtrij,dus we hebben zoiets van,we pakken het nu gewoon aan , dan hebben we straks een rustige tijd:D.
    verder gaat het met mijn zwangerschap prima,geen kwaaltjes :D,alleen ontzettend moe,maar daar is een oplossing voor haha.
    over 3 weekjes mogen we voor het eerst naar de verloskundige,dus ben heel benieuwd,het blijft altijd spannend,omdat je nu niets voelt of merkt he.

sorry het is wel een heel verhaal geworden haha.

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    ;) Cookie Dough is wel lekker maar Caramel chew chew nog lekkerder :p Thee kan ook lekker zijn hoor, heb vorige keer een heel kannetje thee gedronken (ook in een kroeg) samen met een client van mij. Heel aparte thee, afrikaanse of zoiets..kruiden moesten eerst even intrekken..echt lekker was dat!

Remmar: spannend hoop dat het raak is voor je!
    Alice: ik drink soms wel een wijntje, biertje of mixje maar dan alleen in het weekend. Wat doe je voor werk precies?
    Wianhalu: ik heb ook een beetje last van mijn buik en aan de zijkant..soms voel ik een steekje..geen idee of het mijn eierstokken zijn hoor maar als ik ga zitten voel ik een diepe steek van onder naar boven trekken...niet echt fijn..:(
    Miranda: hoe ver ben je al met je rijbewijs? Ik ben zo blij dat ik hem al heb...pff moet er niet meer aan denken om hem te halen..ben echt pas de 4e keer geslaagd (staatsexamen :)) omdat ik gewoon in de stress schoot met zo'n examinator naast me..

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden,

ik kan jullie vandaag gezelschap houden zolang dat lukt.
    moet eigenlijk werken maar ben gisterenavond dood ziek geworden, echt alles kwam er aan alle kanten uit :( en dat terwijl ik al zeker 10 jaar niet gespuugt heb!!
    voel me net een slappe dweil, alleen water houd ik binnen de rest durf ik niet eens aan, wordt al misselijk als ik het zie of ruik!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, ja klopt, zo bedoel ik het. Ik zag al dat je van 43 naar 31 ging, dus wie weet ga je nu wel naar 28. Zou een verklaring kunnen zijn toch?

@ Miranda, klinkt goed, dat verbouwen bij jullie. Je hebt groot gelijk, lekker eerst even alles af voordat je straks met een flinke buik zit. Je zult zien dat er altijd nog meer bij komt kijken dan verwacht, dan kun je dat maar beter voor zijn!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Miran, succes met het halen van je rijbewijs!

@ Naomi, wat naar!!! Hopelijk voel je jezelf vandaag al wat beter. Misschien is het wel fijn om toch iets van een beschuitje te knabbelen. Niet lekker natuurlijk, dat snap ik, maar anders ga je straks gal spugen en dat is helemaal vervelend voor je. Ik hoop dat je misselijkheid weg trekt en je snel beter wordt :)

@ Kim, ik werd vanochtend wakker met jou in mijn gedachten, echt heel vaag, ik dacht: "jeuj, het is zaterdag...morgen mag Kim testen", hahaha

Gelukkig heeft die man voor die baan me vanochtend terug gebeld. Het is natuurlijk allemaal nog erg onzeker en ze weten ook nog niet of er ruimte is en of het natuurlijk van 2 kanten gaat bevallen. Maar het is in ieder geval een begin denk ik maar, zeker omdat het bij ons in de branche zo moeilijk is om een baan te krijgen. We hebben nu afgesproken dat ik 2 weken voor mijn afstuderen contact op neem en dan ga ik daarna daar mee lopen en kan ik waarschijnlijk in de zomermaanden wat werk doen omdat dan altijd wat vaste werknemers op vakantie zijn. Dat wordt dus zelf denk ik geen vakantie....Aan de ene kant ben ik heel blij natuurlijk, aan de andere kant staat nog niets vast...dus blijft nog even spannend.

Meiden, ik had vanochtend rose bij het afvegen...echt heel erg vaag, want ik verwacht precies over 1 week mijn ongi. Als het waar zou zijn dan is mijn luteale fase extra kort en dat is de bedoeling natuurlijk niet....Voor een innesteling is het denk ik ook niet het juiste tijdstip? Want ik had precies 1 week geleden mijn ei. Kunnen jullie me helpen :(

15. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomi: Ik hoop dat je snel weer opknapt!!

Alice: Het zou volgens mij een innesteling kunnen zijn, dacht namelijk dat het tot 10 dagen kon duren.
    Spannend hoor!!

Kim: Hoe voel je je??
    Het wordt nu ook heel spannend voor jou!!

Hier is de temp weer gestegen met 0,1 graden.
    Zit nu op 36,9 :D
    Vindt het alleen heel gek dat de stijging echt maar heel langzaam gaat. :(
    Pfff..... het hier een -piep-nacht achter de rug.
    Stan was dus om 1.30 wakker en wilde niet meer in zijn eigen bed slapen.
    Heeft dus een tijdje tussen ons in gelegen maar kan zijn mond dan niet houden.
    Mijn mannetje was het om 4.30 zo beu dat hij stan alsnog in zijn eigen bed heeft gelegd...... en jullie raden het al.... hij sliep meteen :(
    Dus de planning is hier weer gewijzigd.
    Ben vandaag gewoon thuis, want ben bijna een lopend lijk.
    Haha, maar kan nu tussendoor nog wel even op zp gluren, naar hoe het met iedereen gaat. ;)
    En we moeten vandaag ook nog even eiren schilderen voor de pasen!!!
    Zal een leuke kliederboel worden :D

Ik kom straks nog wel even spieken of er weer nieuwe berichten zijn!!:D

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow Remmar, arme jij!! Ik moest toch een klein beetje gniffelen toen je ventje toch direct in zijn eigen bedje ging slapen. Die heeft het gewoon machtig mooi gevonden bij papa en mama denk ik, dan is het gewoon veel te leuk om te gaan slapen ;)
    Je begint trouwens een mooie stijgende lijn te creeeren op je kaartje zie ik!
    Veel plezier met het eieren kliederen vandaag!

Ik heb geen idee tot hoe lang de innesteling kan duren. Ik ga eens even op internet wat over zoeken, misschien dat ik daar wat aan heb. Net had ik in ieder geval geen rose meer. Heb wel wat rommels in de buik, maar niet echt krampen ofzo. In mijn achterhoofd heb ik wel gewoon het idee dat de ongi er aan komt.

Zo juist ben ik al een beetje begonnen in mijn kinderkamertje, ik heb al wat dingetjes weggegooid en gepoetst, maar het is zo'n zooi dat ik er echt nog wel heel wat weekjes voor nodig heb voordat het een leuke kinderkamer wordt...maar goed, het begin wordt gemaakt!

Nu eerst even naar mijn twenter en paardje toe, die heb ik ook alweer meer dan een maand niet meer gezien....

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Goedemorgen dames,

Ik heb er al een ochtend op zitten, moest werken.

@Remmar: Vervelend dat je zo'n rot nacht hebt gehad. Gelukkig kun je lekker thuis blijven.

@Alice: Spannend. Het zou heel goed een innesteling kunnen zijn. Die vind namelijk 5-10 dagen na de eisprong plaats. Ik hoop het zo voor je!

@Kim: Ik ben benieuwd of je al getest hebt? Laat het ons even weten. :)

@Pindakoek: Caramel Chew Chew heb ik ook gegeten, maar ik vind Cookie Dough toch lekkerder.

@Naomi: Vervelend dat je ziek bent :( Heel veel beterschap!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo, rustig hier zeg vandaag!!
    Hier beginnen de ongi-krampjes door te zetten, ik blijf het vreemd vinden, het is echt gewoon 1 week te vroeg :( Het zijn niet echt duidelijke krampen, maar het voelt toch wel rommelig daar beneden.

Net even naar mijn paardjes geweest, de ene was zeeeeer in de rui, heb er bijna een bontjas van haar vanaf gehaald ;). Mijn baby-paardje groeit redelijk, ze is nu 155cm...hopelijk nog een paar centimeter erbij dit voorjaar.

Vanavond lekker met mijn ouders uiteten, even vieren dat we alweer 1 maand getrouwd zijn :). Nu eerst maar eens even verder met de kinderkamer...

O ja, ik vind half-baked en brownie fudge van Ben & Jerry's lekker, maar the ultimate is toch echt New York Super Fudge Chunk......;)

19. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor, alle naderende NOD's en testen binnenkort!

Hier geen eieren beschilderen, maar bruiloft voorbereidingen. En dan niet m'n eigen bruiloft, maar de bruiloft van vrienden. Waar ik net over na zat te denken... hoeveel geld vinden jullie normaal om te geven voor een hele dag? Ik denk nu aan 100 Euro (als stel).

Fijn paasweekend allemaal. Lekker is dat he, zo'n extra dag vrij!!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Elja, ik denk dat een gift erg persoonlijk is. Het ligt er misschien ook aan of je werkt (ik ben nog even student bijvoorbeeld en heb maar 40E in de maand over). En misschien ook hoe goede vrienden het zijn en wat jullie normaal aan verjaardagscadeaus doen?
    Wij hebben bij de afgelopen 2 bruiloften van vrienden die we hadden 30E p.p gedaan, dus 60E de koppel. En dat dan met een vriendengroep gegeven, zodat we ze een romantische reis hebben kunnen geven.
    Heb je nog een leuke 'verpakking' voor de centjes gemaakt?

Deel Deze Pagina