januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Heerlijk uit eten, jammie. 1 maand getrouwd alweer? Dat gaat echt heel snel! Leuk dat je alvast wat in het kinderkamertje kan bezig zijn. :)

@Elja: Het ligt er inderdaad aan hoe goed je met die mensen bevriend bent. Voor een bruiloft vind ik 50 euro een mooi bedrag. Alleen als het echt mijn beste vriendin zou zijn geef ik meer.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, dank je voor de felicitatie!! Hihi, ja alweer 1 maand, de tijd vliegt!!

Zo, ik ga weer even naar de kinderkamer toe, puinzooi ruimen...tot laters dames!!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: alweer een maand getrouwd!! zo dat gaat lekker snel zeg hihi.
    raar dat je ongikrampjes doorzetten! hopen dat en een innesteling is, zou heel goed kunnen hoor!

hier gaat het gelukkig al wat beter!! misselijkheid begint minder te worden en ik heb al heel de ochtend niet naar de wc hoeven rennen of mn bak moeten pakken :)
    net even half uurtje geslapen op bed owww wat was dat lekker!!! heb ik echt gemist afgelopen nacht.

nu proberen wakker te blijven zodat ik vannacht nog wel kan slapen.

sorry voor het ego berichtje! ik ga nu even mn geroosterde boterham met appelmoes langzaam opeten, hopen dat hij binnen blijft!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn dat het al wat beter gaat Naomi! Rust lekker uit!!!

Zo, ik heb anderhalve vuilniszak met troep uit mijn kamertje gehaald en eentje met allemaal kleding. Je kamer opruimen is opeens heel wat leuker als het voor een goed doel is ;). Helaas kan ik nu pas weer volgende week weer er aan gaan werken, maar goed, we hebben dan ook nog even de tijd.

Nu eens even lekker een restaurantje uitzoeken voor vanavond :D

5. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    @naomi; erg vervelend altijd zo'n buikgriep! Ik kan me totaal voorstellen dat je jezelf een dweil voelt. Gelukkig gaat het weer iets beter
    @alice; dat zou best eens een innesteling kunnen zijn! Die krampjes schijnen er bij sommige mensen ook helemaal bij te horen. Vorige maand had ik na mijn ei ook regelmatig krampen. Mijn zus zei meteen: dat kan een innesteling zijn! Bij mij helaas ongi, maar ik bekijk het positief. Wie weet was het wel een innesteling en is deze mislukt. Bij jou niet uiteraard, jij test gewoon positief! :D
    @die ik vergeten ben; bedankt voor het fijne welkom. Meekletsen en elkaar van alles delen gaat vast rust brengen.

Vandaag nog even met mama gekletst. Ik had hier op het forum toch al neergezet dat mijn mams er lang over deed om kinders te krijgen. Nou niet dus. Alleen bij de eerste duurde het een jaar. De tweede meteen raak. En vandaag vertelde ze dat nummer 3, 4 en 5 niet gepland waren. Ze vond het wel vervelend te vertellen, ik zeurde er een beetje om, omdat mijn zus er natuurlijk ook bij was en het bij haar niet vanzelf ging. Beetje raar moment dus.

Iedereen fijne paasdagen alvast!

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden ,

Hier even snel een berichtje .

Ik denk dat ik ziek aan het worden ben , dat verklaart
    me misselijkheid waarschijnlijk.

Ik zit ook erg te twijfelen of ik me ei later heb gehad.
    Of ik zit nu op 9 dpo of op 7 dpo .

Me temp was vanmorgen ook gezakt naar 36,9:(

Maar het is nu afwachten hoe het verder gaat .

Ik lees morgen even alles bij ga er weer vandoor :p

Ben namelijk nog op visite dus ik Ben er morgen weer:D

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Lana: dat is misschien toch enigszins geruststellend dat het bij je moeder niet lang heeft geduurd? Ieder lichaam is natuurlijk anders, maar het zou me toch een beter gevoel geven. Wel fijn dat je het daar zo met je moeder over kan hebben al kan ik me voorstellen dat het voor je zus misschien best moeilijk is.

@Kim: Jammer als je later je eisprong hebt gehad. Of nou ja, jammer, als je rond de vruchtbare dagen geklust hebt kan het alsnog raak zijn natuurlijk. Ik hoop het voor je! Wanneer denk je nu te gaan testen?

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Lana, ik kan me voorstellen dat dat een beetje een 'awkward moment' is geweest. Maar het klinkt wel fijn dat het bij haar goed gelukt is....voor je zus zal het misschien inderdaad een beetje vreemd zijn geweest. Kun je er met haar wel goed over praten?

@ Kim, ik zag je kaartje....maar het is maar een lichte daling toch? Ik heb net gelezen dat als het in de hoge range blijft dat het dan niet zo erg is om af en toe een daling te hebben. Ga je morgen nog wel testen?

Ik denk toch dat het echt een ongi wordt hoor, had vandaag nog 2x meer echt een 'plasje rose' op mijn inlegkruisje, dus ik heb maar een tampon ingedaan. Toen ik die eruit haalde leek het wel heel dik zalfachtig lichtbruin ofzo wat er rond zat. Als ik een innesteling zou hebben dan zou ik toch maar 1x een beetje verlies gehad moeten hebben?
    Aan de ene kant ben ik wel blij met een iets kortere cyclus, aan de andere kant...dan duurt mijn luteale fase dus wel veel te kort...goed, we wachten nog maar even 2 daagjes af of het allemaal doorzet.

Net lekker uiteten geweest (vis voor mij uiteraard ;)) en ik zat tegenover een jong stel met een klein ventje, was zoooo leuk om naar te kijken....dames, ik hoop dat we allemaal snel mama mogen worden!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hi dames, goedemorgen!
    Nog niemand langs geweest hier gisteravond of vanmorgen?? Zeker allemaal lekker pasen aan het vieren :)

@ Kim....en en en??? Ga je testen / heb je getest vandaag?? Ik vind het zooo spannend!!

Ladies, ik heb toch echt sterke ongi-krampjes, maar vandaag (nog?) geen uitvloeiing en een temp van 37.0 :(.... zo begin ik weer bijna te hopen op een zwangerschap....hopelijk vandaag geen verdere uitvloeiing....

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goeiemorgen ,

Ik heb hier vandaag nega getest :(

Maar me temp is wel weer omhoog gegaan , en afkloppen want ik heb nog steeds geen ongikrampen gehad .

De test was gewoon spierwit .

Alice, je kan beter een een inlegkruisje indoen dan een tampon aangezien je je ongi ook ermee kan opwekken .

Rosa , over 2 dagen ga ik weer testen in de hoop dat ik dan nog niet ongi ben of krampen heb gehad . :)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: spannend zeg!!!! hoop voor je dat een zwangerschap is, maar het zou inderdaad ook goed kunnen dat je cyclus korter is!

hier gaat het gelukkig stukken beter! heb vannacht 13 uur geslapen!!!! lag echt in diepe coma haha heb zelfs de buren niet gehoord met een luidruchtig feest!
    dus ik ben lekker bijgeslapen van de nacht ervoor. verder hoef ik niet meer naar wc te rennen! voel me al weer een stukkie sterker :)
    en dat het heerst dat dacht ik al ;) mn broertje had het van de week ook en mn oppaskinderen hebben het ook allemaal al gehad!

vanmiddag lekker naar mn ouders toe :) en gourmetten (hoop dat mn maag dat verdraagt)

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: balen zeg dat je test nega was!!! hoop voor je dat je niet ongi wordt en over een paar dagen posi test :)

kan een tampon een ongi opwekken joh?? dat wist ik niet. (gebruik ze toch niet dus heb er ook geen last van hihi)
    weer wat bijgeleerd dus haah en dat op 1e paasdag!

iedereen trouwens fijne paasdagen hihi zou het zo vergeten!!

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
  14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim....ow :(....vervelend een nega-test :(....maarre, geen bloed geeft moed!! Hopelijk blijven de ongi-krampjes en het bloed weg en mag je over 2 dagen positief testen :)
    Thanx trouwens voor de tip van de tampon. Ik had hem dus alvast ingedaan omdat ik echt dacht dat ik ongi zou worden en we uiteten zouden gaan...dus was een soort van veiligheidsmaatregel ;). Vandaag nog steeds niets gespot, maar de krampjes worden wel erger.....
    Mama ging vandaag heel lief mijn buik aaien en er tegen praten dat het kleintje moest blijven zitten waar die zat.....gekkigheid....zo ver is het natuurlijk niet....maar voel met toch een beetje gek zeg maar....beetje bangig ofzo...Was vanochtend ook licht misselijk met een bolle buik....maar ik ben bang dat ik mezelf vanalles aan het aanpraten ben...het liefst zou ik lekker gaan zwemmen ofzo, lekker verstand op nul.

@ Naomi, fijn dat je jezelf al wat beter voelt....ga maar lekker genieten van het gourmetten!!

Wij gaan zo terug naar Utrecht :(, daar word ik altijd een beetje verdrietig van....wil eigenlijk liever bij papa en mama blijven :D

Fijn pasen allemaal!!!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: dan wordt het tijd dat jullie naar brabant komen ;) kun je vaker naar je ouders toe :)

ik woon op 10 min. fietsen van mn ouders af hihi lekker hoor.
    als ik in de buurt ben kom ik altijd ff wat drinken als ze niet aant werk zijn dan.

volgens mij komen er nogal wat mensen hier uit brabant of niet??

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nee hoor :D

Ik ben origineel een Hagenees maar woon nu in Drenthe :p

Alice , ik denk zelf dat het te vroeg is om ongi te worden , je hebt tot dag 10 een innesteling (het kan) niet iedereen heeft het namelijk .

Je zou eventueel wel wat kunnen meenemen voor de zekerheid;)

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Fijne Pasen allemaal!

@Kim: Balen dat je negatief hebt getest, maar wie weet maak je langzaam HCG aan. Ik hoop het voor je!

@Alice: Je weet precies wanneer je eisprong is geweest toch? Dan lijkt me inderdaad te vroeg voor een menstruatie. Een innesteling kan tot 10 dagen na de eisprong plaatsvinden dus wie weet.. Zou het heel leuk voor je vinden!

@Naomi: Fijn dat je weer wat bent opgeknapt! Overigens kom ik ook niet uit Brabant (heb er wel wat familie wonen) Ik kom uit de omgeving Utrecht.

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames
    hier weer een berichtje van mij!
    we gaan de tweede ronde in.
    Gister ongi geworden!!

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Jammer ikhebjelief. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen. :)

20. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden.

Kim: Balen van je nega test! :( Maar het kan nog.
    Alice: Het wordt nu wel heel spannend.
    De rest: ben een beetje vergeten wat er stond.

pfff.... ben zelf zo ziek als een hond. Diarree en spugen :)
    Maar geen koorts. :D
    Denk zelf dat het van het eten van gister was. Blijkbaar niet goed gevallen.
    Ben nog steeds misselijk en durf eigenlijk niets te eten.
    Temp. is wel gestegen naar 37,4 maar die heb ik maar op discared gezet aangezien ik er nu niet zeker van ben waardoor die stijging komt.

Sorry voor het ego berichtje :)

Wens iedereen een heel fijn pasen!!

Deel Deze Pagina