januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Remmar: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Weet je familie dat jullie voor een tweede gaan? Het is zo dat je op het forum heel erg met iedereen meeleeft en zelf ook meer in het hele proces van zwanger worden word meegesleurd.

Ik heb niet getempt, maar wel ovutesten gebruikt. Deze was op cd 21 knalpositief en ik denk dat ik een dag later mijn eisprong heb gehad. Nu twijfel ik alleen wel of mijn ei wel is gesprongen omdat ik er zo mee bezig was. Bovendien heb ik ook geen vruchtbaar slijm kunnen ontdekken. (Geen rauw eiwit, alleen wat lotionachtig)

Ik maak mezelf dus helemaal gek! :)

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Alleen ons mam en mijn schoonzusje weten dat we met de pil gestopt zijn.
    Kon mijn mond weer eens niet houden :)
    En ik weet 100% zeker dat die het niet doorkletsen.

Kan dat dan, dat je ei niet springt door stress??
    Misschien een hele stomme vraag hoor :)

3. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Remmar: Ik heb hier gelezen dat het kan. Dat je ei niet kan springen door stress. Daardoor kan je een latere eisprong hebben. Uiteraard hoop ik dat dit niet geld voor mij.

Wel fijn dat je moeder het weet denk ik he? Kun je er ook met haar over praten. Mijn schoonmoeder weet het ook. Heb een hele goede band met haar. Met mijn eigen moeder heb ik geen contact meer. Soms best moeilijk in belangrijke periodes, maar gelukkig heb ik een top schoonmoeder. :D (ze zit nu alleen een beetje in een midlife crisis, hihi..)

4. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    heey meiden

Alles goed hier? Zie dat er al weer een paar binnen kort kunnen testen.

Nou ik heb een tijdje weg geweest heb niet alles gelezen. dat was zoooo veel haha.

Maar heb woensdag naar de vk geweest hebben een echo gemaakt was echt super gaaf om te zien. alles was goed.Ik dacht dat ik toen 10 weken was maar bleek via de echo 9 weken en 3 dagen zwanger te zijn.hartje klopte heel mooi niet gehoord maar wel gezien.

Nou meiden heel veel s6 ik hoop echt dat jullie ook snel een positieve teste hebben

5. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Tiktaktoetje: Wat gaaf dat je een echo hebt gehad en natuurlijk mooi dat alles goed was. Geniet ervan meid!

Ik zit in de wachtweken zonder geduld..

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Tiktatoetje: lijkt me ook super gaaf om te zien idd :D Heb je veel zwangerschapskwaaltjes?

Meiden, ben gisteren naar de wc geweest en heb bruin geplast..rest van de dag was gewoon normale urine, heel vaag..:( Verder heb ik wel steekjes bij de liezen gehad en heb nu vreselijke jeuk over mijn hele lichaam..las ergens dat dat ook een kwaaltje van zw kan zijn..dus ben benieuwd ;)

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Dat was weer een berg nalezen. Gezellig hoor!

Kim, jammer dat je negatief getest hebt, maar misschien ben je wel te vroeg geweest. Nog eventjes wachten!

Remmar, klinkt wel goed he, wat je tante zei.. Spannend hoor!

Naomi, beterschap, heb je nog wat kunnen eten bij je ouders?

Tiktaktoetje, wat gaat dat snel, alweer 10 weken! Gelukkig was alles goed bij de verloskundige.

Hier gaat alles ook goed. Heb lekker een beetje in huis gerommeld, en net bij mn ouders gegeten, waar ook mn oma, opa en oom waren. Was gezellig.

8. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    @ pindakoek was in het begin af en toe niet lekker en heeeel erg moe. ben hoog uit 2 keer een hele dag miselijk geweest maar nu voel ik me super goed.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Tiktaktoetje, wat fijn dat alles goed gaat!!!!
    Wanneer mag je weer voor de echo??

De krampjes gaan hier de hele dag op en af dames...had net weer opeens echt een scheut vochtverlies....maar deze keer helderwit en vanmiddag was het nog lichtroze...het is echt heel maf dat er opeens echt zo'n swoosh uit je komt :(....

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Goodmorning ladies!!

Ow jee, ik ben weer de eerste hier....volgens mij heb ik echt een gigantische zp-verslaving te pakken ;)

Vanochtend is de temp weer 0.1 omhoog gegaan, geen gigantische stijging natuurlijk, maar hij staat wel mooi op het kaartje ;) (linkje staat in mn handtekening). Hij geeft nu 23 punten voor een eventuele zwangerschap aan. Haal je de 80 dan blijkt tussen de 70 en 90% van de vrouwen daadwerkelijk zwanger te zijn. Ik zit er dus nog wat puntjes vanaf.....Remmar en Kim, hoeveel punten hebben jullie?

11. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Alice, ik had vorige maand meer dan 60 punten. Toch ongi geworden.
    Maar die roze afscheiding, klinkt toch echt als een innesteling. Spannend! Knap dat je nog niet test hoor. Ikzelf vind het altijd 'fijner' om erachter te komen dat ik niet zwanger ben door negatief te testen, dan ineens ongesteld te zijn. Dus ik test toch een dag of wat voor m'n NOD.

Afwachten is zoo moeilijk. Ook ik heb me voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn komende maand. Stress belemmert alleen maar het zwanger worden. Ook dan doet je lichaam rare dingen met je.

Iedereen fijne 2e paasdag!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Lana, ik had net grof uitgerekend dat als het nog 4 dagen zo doorgaat ik pas net over de 50 kom, dus zoveel waarde moet ik er denk ik niet aan hechten....en het is ook maar empirisch natuurlijk.
    Volgens manlief is het raak, zelf denk ik ook af en toe van: 'ja'....maar ik durf er niet teveel aan te denken, er komt toch een teleurstelling denk ik.....
    Morgen ga ik dus testen, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet, ik ben er ook nog niet uit of ik de CB digital of de sensitest ga gebruiken....want ik heb eigenlijk het idee dat ik een test weggooi als ik morgen al test. Ik pieker me ook suf over hoe ik het morgen op de universiteit moet melden. Kan ik gewoon met iets op de proppen komen als: "ik kan mogelijk zwanger zijn" ??? Ik ben zo bang voor gekke reacties, of dat ik dus net op de valreep niet af kan gaan studeren.....en ik wil ook niet aan iedereen melden dat mijn man en ik bezig zijn....maar ik moet dus haast wel....en dan zul je zien dat het uiteindelijk toch negatief is en dat iedereen achter mijn rug om aan het praten gaat....Maar ik denk dat als ik het verzwijg ik me dan de hele week druk ga maken en dat ik mezelf aan teveel risico blootstel.....
    Wat ben ik toch weer een moeilijk mens he? ;)

Trouwens Lana, ik vind het juist net knap dat je kunt testen voor je NOD omdat je jezelf dan fijner voelt, dat je liever een nega test hebt dan een ongi.
    Ga jij trouwens ook een banner maken? Of je NOD op de lijst schrijven? Kunnen we met je meeleven :)

13. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Het is toch leuk om positief te denken en te hopen dat je zwanger bent. Daarvoor doe je het ook een beetje toch? Je bent toch wel teleurgesteld als het niet zo is, het maakt niet uit hoeveel je hoopt of denkt dat je zwanger bent.
    Ik zou denk ik niet zeggen dat je mogelijk zwanger bent of bezig bent. Ik zou eerder iets verzinnen, maar wat... :(

Ik ben nog wel van plan een banner te maken, maar wil eerst even kijken of deze cyclus een beetje overeenkomt met de vorige. Ben zo onregelmatig, dat zo'n banner helemaal niks zegt. Hopelijk komt daar snel verandering in.

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen ,

Alice , zou je maar net zien ja dat je altijd de eerste bent :p

Ik sta op 57 punten :)

Jip , er zijn ook banners voor onregelmatige cyclussen , dus kan je er alsnog 1 maken .

Hier was me temp 0,1 gezakt zegt natuurlijk nog niks , en heb ook nog steeds geen ongi krampen :D

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wow Kim:$, 57 punten....daar komt dus een kleine Kimmie aan ;)....wanneer ga je weer testen meis? Gewoon over 2 dagen of toch ietsje eerder?
    Maar wat bedoel je met dat ik de eerste zal zijn? Ik begrijp je zinnetje niet helemaal....:)

Positief denken is inderdaad heel erg leuk....maar ik ben dan bang dat de teleurstelling extra groot wordt zeg maar als ik negatief test....

Ik zal zo nog eens zoeken naar het NOD-lijstje die is al te lang niet boven water gehaald.... Xxx

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden,

zo even 4 blz. terug kunnen lezen ;)
    heb er niet heel veel van onthouden (again)!

@alice: owww wat blijft het spannend bij jou zeg! morgen testen dus?
    tja ik zou ook niet zeggen dat je zwanger zou kunnen zijn, maar heb geen idee wat je anders moet zeggen!

@tiktaktoetje: wat leuk zeg al de 1e echo gehad!!! gaaf zeg, fijn dat alles goed goed met jullie!

@stephanie: ja ik heb wat kunnen eten bij mn ouders, maar heb maar een paar stukjes vlees op en wat stukjes stokbrood. mn maag heeft er goed op gereageerd!! nu na het ontbijt wel wat rommelen maar ja, komt wel goed.
    wil morgen weer een halve dag gaan werken, hopen dat het lukt.

@kim: jij mag ook al bijna testen leuk zeg!!! hopen dat het raak is deze ronde.

de rest weet ik niet meer sorry :(

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    9 maart: niki86 (3)
    17 maart : miranda84 (2)
    26 maart: Nijnonijntje (2)
    2 april : Mandii1987 (3)
    10 april : Remmar1982 (3)
    10 april: Lucindalice (3)
    10 april : Kim1990 (3)
    13 april: T84 (3)
    15 april : Pindakoek (4)
    15 april: Rosa Canina (2)
    17 april: Sstephanie1 (3)
    17 april: Marissa78 (4)
    24 april: kleinedruif (2)
    25 april: Naomi123 (3)
    25 april: wianhalu (3)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    bij ons zal het deze ronde trouwens niet lukken denk ik ;)
    we hebben tot nu toe nog niet 1 keer geklust!!!!!!!!!! echt erg is al zeker 2 weken geleden pfffffff stomme ongi en stomme buikgriep :( als het zo doorgaat mis ik me eitje.

@alice: 4 brabo's dat is toch nogal wat ;) was ik niet helemaal van het padje af hihi

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo, daar is de lijst weer!!!!
    Ik vraag me af of we hem weer wat aan moeten passen....(Sorry als ik niet alles meer helemaal precies weet...). Niki...heb jij al een nieuwe NOD? En Mandii, hoe gaat het met jou? Ik weet nog wel dat je nega hebt getest bij de huisarts, maar is je ongi verder al doorgezet? En heb je de MRI nog gehad?
    Kim, is jouw NOD dan niet op 7 april?

Naomi, fijn dat je maag het toch weer oke doet! Ben je al begonnen met het klusritme voor je ei? ;)

Ik denk dat ik morgen wacht op het hoofd van de afdeling en hem of haar aanspreek op wat ik het beste kan doen....en wel ga zeggen dat ik eventueel zwanger kan zijn...misschien hebben ze een aangepast programma of hoef ik niet met bepaalde middelen te werken. Ik zal ze dan ook vragen om discreet te zijn en het niet aan de grote klok te gaan hangen....

Had net een stom gesprek met mijn man:x. Hij vond het namelijk wel erg vervelend als ik na de bevaling zwaarder zou wegen en een uitgezakte buik zou hebben.....Excuse me?????? Hij zegt de laatste dagen wel meer rare dingen....ik ben blij dat hij nu even op zn mountainbike gestapt is, kan hij even uitkuren en heb ik even rust ;)

20. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Hier even snel een berichtje.

Alice: Ik weet niet waar jij die punten vandaan haalt :)
    Ben nog steeds misselijk, maar niet meer hoeven te spugen :D
    Ook geen buikloop meer, dus we gaan de goede kant op.
    Was dus alleen zaterdagavond een beetje ziekjes. :)
    Nog wel steeds eemn hele sterke reuk, kan van bepaalde geuren echt beginnen te kokhalzen.
    We wachten nog maar even af.
    Nog maar een paar dagen tot nod en dan weten we meer.

Kim: Zegt inderdaad niets dat je temp 0,1 gedaald is.
    Is jouw LF altijd zo kort dan??

@ de rest: Hoe staat het met jullie??
    Zijn er nog meer die snel mogen testen??

Deel Deze Pagina