@ Naomi, ja een klusje heb je toch wel nodig voor een kleintje . Balen zeg meis....eerst die ongi en dan je buikje....maarre, ik zie dat je nog 6 dagen tot aan je ei hebt...ik zou zeggen, zoek even een lekker plekje op met je mannetje Bij ons is het ook alweer 8 dagen geleden ....enne, nu durf ik niet echt...ben bang dat dat niet goed is voor mochten er wat celletjes in mn buik zitten....suf he?
@ Remmar, dat staat op FF, maar volgens mij heb je dat alleen maar als je een VIP-lidmaatschap hebt.....dit is pas de 1e maand dat ik FF gebruik, daarom zit hij er nog op, maar over 2 dagen is het bij mij ook afgelopen.... Jeetje meis, zou je dan toch al wat misselijk zijn van de hcg?? Ik hoop het zo voor je!!! Hoe voelde je jezelf in het begin toen je zwanger was van Stan?
hmmm wat een rare opmerking alice!!!! was het niet als grapje bedoelt??? natuurlijk is het minder charmant maar dat hoort erbij hoor! ja je zou het kunnen proberen om het aan haar wel te vertellen, hopen dat ze haar mond kan houden en jij een verangende opdracht kan krijgen of aangepast! nee mn klusritme is er nog niet omdat ik af en toe nog misselijk ben, en dan heb ik er eigenlijk weinig zin in hihi. misschien vanaaf eens proberen!!! moet nu toch wel beginnen hihi
@ Alice: Wat zei jouw mannetje?? :x Haha, mijn mannetje zei in het begin ook zo iets, maar ik heb na stan toch een rolletje over gehaouden. Mijn huid was zo ver uitgerekt dat ik net een zebra was en dus nog steeds een zebra-buik heb. Hij wil toch nog een tweede. Of hij denkt bij zich zelf daar valt niets meer aan te redden. Zeg maar tegen je mannetje dat je al je schoonheid in je kindje moet gaan stoppen, dus dat je niets kunt garanderen!
Bij stan kan ik me alleen nog maar herrinneren dat ik giga zere borsten had, maar dat was pas 1 dag voor mijn nod. Vandaar dat ik ook denk dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt. Heb wel steeds meer de nijging om een test op mijn werk te gaan halen. Ik heb tenslotte een sleutel
meiden ik ben er weer vandoor. ga het konijn even verschonen, dan strakkies naar het bos met mn hondje met mn ouders en tante (met honden natuurlijk hihi) en dan daarna naar mn schoonouders!! misschien tot vanavond anders tot morgenochtend!!! fijne 2e paasdag allemaal nog!!!!!
@ Naomi en Remmar, ik hoop inderdaad dat dat een grapje was:x....volgens mij is hij gewoon enorm gespannen omtrent het kindergebeuren....hij zei ook al: "We hadden het niet nu al moeten doen, het is allemaal nog niet goed geregeld, zul je zien dat het nu raak is"....dus ik ben echt blij dat hij nu even op zijn fiets zit....Vanmiddag moeten we eigenlijk ook naar zijn ouders, maar ik blijf gewoon denk ik thuis, ik ben stiekem toch best pissig.... @ Remmar, ik moest een klein beetje lachen om je opmerking over een zebrabuik....hihi.... Ben ook echt heel erg benieuwd naar jouw test....jij klinkt echt zoooo zwanger met al die geurtjes van je @ Naomi, ja, morgen vroeg ga ik gewoon meteen naar het hoofd toe...en hopen dat ik wel met de week mag doen en niet naar huis wordt gestuurd.....
Goedemorgen meiden! Kim, zo, als je de punten moet geloven, zit je in de goede richting! Alice, wat een opmerking van je man! Was je niet boos?? Ik zou inderdaad even kijken wat je doet, anders test je toch gewoon? Als hij positief is, moet je het toch vertellen, ik zou het gewoon even aangeven. En inderdaad vragen of ze er discreet mee om willen gaan. Ik was vanochtend echt onwijs duizelig en had een paar flinke steken in mn buik. Nu voel ik me weer prima.
Alice, wat vervelend zeg, maar het zal de spanning wel zijn. Bij ons thuis ben ik degene die af en toe aan het twijfelen is. Niet OF ik het wel wil, want daar ben ik zeker van, maar of het wel het juiste tijdstip is. Vriendlief heeft 'makkelijk' praten, want de meeste zorg komt op mijn nek, en dan heb ik ook nog mn studie, mn paard en werk. Wordt soms helemaal gek van mezelf!!
pfff.... zo net had stan een poepsessie gehad. Stond kokhalzend het mannetje te verschonen. Nee, mijn maag is och nog aardig van slag. Lijkt wel of hij tegenwoordig 10x zo hard stinkt.
@Remmar: Knap zeg dat jij je in kunt houden. Ik was allang naar de apotheek gerend om een test te halen. Dat je geurtjes sterker vind ruiken is best een bekende kwaal. Ik hoop op HCG voor jou!!!!! @Alice: Wat een rotopmerking van je vriend zeg, maar moet zeggen dat ik meer mannen dit heb horen zeggen. Af en toe zijn ze gewoon een beetje lomp. Maar het komt vast goed. Wel een dilemma morgen overigens. Als ik jou was zou ik morgen testen en inderdaad aan de leidinggevende doorgeven dat je mogelijk zwanger bent. Gewoon hetzelfde idee als jij eigenlijk. @Naomi: Fijn dat het beter met je gaat. Dat je nog niet geklust hebt maakt helemaal niet uit. Met 1 x op het juiste moment kan het al raak zijn.
Alice , ik bedoelde er mee dat je altijd de eerst bent in de ochtend met wat schrijven hier in het topic Ik zit te denken om morgen te testen dan is het alweer 2 dagen geleden , maar dan moet me temp nog wel hoog zijn Me Nod is dan op 8 april als ik het nu zelf goed zeg . Nou ja zeg !!! Wat is dat nou weer voor antwoord van je man , me vriend weet dat als het tegen mij zegt gelijk een grote mond terug krijgt. Maar ondertussen is hij wel gewent dat ik flink ben , en hij accepteert het maar. Hij stond ook met me te lezen hij zegt ik accepteer het ook Naomi , ik blaas de griep wel even weg PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Remmar , ik heb een LF van 13 dagen dus dat is netjes , precies hetzelfde als me zus . Hoop inderdaad ook voor je dat je misselijkheid van de HCG is Naomi , veel plezier !! Sstephanie , ik ga niet echt uit van de punten maar denk meer mijn gevoel Remmar , lekker he Ik had het vroeger met me buurjongetje , en die kon er ook wat van en stinken !! Rosa, hoe is het met jou
Heeft er iemand trouwens intresse in me verkoudheid met zware keelpijn . Kreeg vannacht niet is lucht zoveel slijm had ik in me keel Zelfs hoesten hielp niet . Vriend net trouwens gooide ineens met een zakje chocolade naar me toe (iets van bonbons ) . Hij zegt ja dat heb ik gehad van me werk , normaal heeft hij nog nooit iets gehad van ze
@ Steph, het is ook gewoon spannend....zelf heb ik dat ook wel eens, ook wij hebben paardjes en hondjes...de studie is gelukkig bijna af, maar ik heb dus geen werk.... @ Remmar, wat geef je hem te eten dan? Wat er in gaat komt er ook weer uit ....Of misschien heb je gewoon een extra gevoelig neusje...(hopelijk van de hcg )
@ Kim, vervelend zeg die verkoudheid diemaar blijft....heel veel beterschapjes!!!! Manlief heeft net wel zn excuses aangeboden. Hij zei: "Komt omdat ik je nu juist net zo mooi vindt" En dat hij zichzelf wat druk maakt om vanalles en nog wat.... Ik heb net een sensitest gedaan. Mijn man vond het toch wel fijn als we het alvast vandaag zouden doen. Anders is het morgen zo'n anti-climax...ben je eerst blij en mag je daarna direct door naar je werk! De test was (uiteraard) negatief.... Maar zoals Lana zegt, het hoeft niet altijd vervelend te voelen. Ik ben blij dat ik naar je heb geluisterd meid . Nu heb ik in ieder geval de rest van de dag geen zorgen meer, die komen morgenvroeg wel weer . Als ik morgen positief test, dan knal ik het meteen hier op het forum, ik denk overigens wel dat ik toch voor de sensitest ga....of vinden jullie dat ik CB digital moet doen? Als hij negatief is, dan plaats ik niets, dan kom ik gewoon aan het eind van de middag weer hier met jullie mee babbelen....(Ik ben altijd zo aan het haasten 's ochtends ) Liefs!!
@kim: Hier gaat alles goed hoor. Ik heb nergens last van. Mijn NOD duurt natuurlijk ook nog wel even. Ik ben wel extreem moe, maar dat komt omdat ik het hele weekend en vandaag gewerkt heb. (6.15 opstaan) Morgen lekker uitslapen en dan weer avonddienst. @Alice: Gelukkig dat je man zijn excuses heeft gemaakt. Wel schattig dat hij dan zegt dat je nu zo mooi bent. Overigens zou ik niet met de CB digital testen omdat deze veel HCG nodig hebben voor ze zwanger aangeven. De Kruivat 2 voor 5 euro zijn het meest gevoelig. Sensitest is ook wel oké dacht ik.
Nod Lijst : 9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 26 maart: Nijnonijntje (2) 2 april : Mandii1987 (3) 7 april : Kim1990 (3) 10 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 15 april: Rosa Canina (2) 17 april: Sstephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 24 april: kleinedruif (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3) Heb mezelf toch maar naar 7 april verplaatst , alice je had gelijk
@ Rosa, thanx voor de tip. Ik denk dat ik dan morgen de sensitest ga doen en hopelijk heb ik dan nog even tijd om naar het kruidvat te gaan voor de 2-voor-5-euro-testen. Dan test ik daar woensdag en donderdag mee en dan heb ik voor vrijdag nog 1 sensitest over. Pffff...ik zal blij zijn als deze week om is en dan ga ik zorgen dat ik niet meer met gevaarlijke dingen hoef te werken . Ik begin volgende week wel met stage, maar dan zeg ik denk ik direct dat ik me niet met röntgenstraling en anesthesiegas bezig wil houden....dat scheelt weer.... En ik ben heel blij met de excuses van mijn man....hij heeft beloofd zijn leven te beteren . Goed, eerst even zien en dan pas geloven....maar aan de andere kant ook heel erg begrijpelijk dat het voor hem nu ook stressen is met een vrouw richting haar NOD....dus we moeten allebei even de rem erop gooien @ Kim....spannend...bijna 7 april
Gelukkig heeft je vriend zijn excuus aangeboden Alice. De stress werd hem waarschijnlijk gewoon teveel. Mijn vriend zegt altijd dat hij zwangere vrouwen lelijk vind! Ben ik ook altijd een beetje geergerd over, maar laat m lekker gaan. Dagje is al bijna voorbij! Ga zo even boodschappen doen.
Nod Lijst : 9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 26 maart: Nijnonijntje (2) 2 april : Mandii1987 (3) 7 april : Kim1990 (3) 10 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 15 april: Rosa Canina (2) 15 april: SStephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 24 april: kleinedruif (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3) Heb mijn datum ook even verandert, had me verteld, dus mag al twee dagen eerder testen. Doe niets aan mn banner, want dat vind ik altijd zo'n rotwerkje! Ik ga denk ik, als ik niet ongesteld word, pas de 18de testen. Heb nu al twee keer gehad dat ik een test deed, en daarna ongesteld werd. Ik moet die week ook heel veel werken, dus dan denk ik er ook niet zoveel aan, hoop ik!