@ Steph...dat is ook niet leuk om te horen dat hij dat niet mooi vindt....wacht maar totdat jij zwanger bent...dan vindt hij het vast prachtig!!! Ik heb trouwens een vriend die zwangere vrouwen helemaal prachtig en mooi vindt...maar dat vind ik op een of andere manier toch een beetje raar als hij dat zegt.... Oke, dus jij bent ook 2 dagen eerder!! Het worden leuke dagen zeg...eerst Remmar, Kim en ik. Direct daarna T84 en dan Rosa, jij en Pindakoek met zijn drietjes, gevolgd door Marissa. April is voorbij voordat we het weten meiden, bijna elke dag kunnen we straks verrast worden! Het is inderdaad denk ik fijn om met andere dingen bezig te zijn Steph dan het testen, goed dat je wat 'afleiding' in je werk hebt. Ik ben toch blij dat ik vandaag al heb getest, want ik ben nu alleen thuis en anders had ik mezelf waarschijnlijk de hele dag op lopen vreten van spanning...Nu kan ik heerlijk van de rust genieten. Manlief heeft mijn drukke hond mee en ik ben thuis met zijn rustige lieve hondje. Kan ik even lekker studeren voor morgen.....dat is nog wel nodig.... Het is wel geweldig lekker weer nu...ik wil naar buiten!!!!
Zo leuk dat we iedere dag een andere tester hebben. Ik wil proberen pas op 17 april te testen als ik niet eerder ongi ben geworden. Dit omdat het een zaterdag is en ik die dag dan niet weg hoef. Maar je zult zien dat ik zolang niet kan wachten. Ik heb net een middagdutje gedaan. Ik was zo moe dat ik maar naar bd ben gegaan. Probeerde wat te lezen, maar viel gelijk in slaap. Zo lekkr douchen en dan ben ik weer wat opgeknapt.
Hoi, Het wordt inderdaad weer spannend want er komen weer heel veel testers aan Hopelijk mogen er deze ronde weer een paar op rose!! Ben hier zelf nog steeds misselijk. wil morgen even de testen gaan halen bij het kruitvat. Maar wil toch echt tot volgend weekend wachten met testen. En dan test ik ook alleen maar als mijn temp hoog blijft. Het wordt zo langzaam aan een beetje een dure hobby met al die testen. Misschien moeten we allemaal maar aandelen bij het kruitvat gaan nemen Zo maar eens even wat gaan eten. Vandaag is de dag weer anders verlopen dan gepland. Ik wilde naar een camping gaan kijken voor de zomervakantie, maar mannetje had geen zin. Hij wilt eerst afwachten of ik zwanger ben ja of nee, anders moeten we gaan verbouwen.
@Remmar: aandelen bij het Kruidvat hihi.. Maar ze doen goed zaken door alle ZP vrouwen. Ik ben echt benieuwd of je zwanger bent. Kan me wel voorstellen dat je man het geld in de verbouwing wil steken als je daadwerkelijk zwanger bent. Zou mijn man ook zeggen. Vervelend dat je nog misselijk bent. Als er trouwens iemand op roze gaat moet diegene nog wel hier blijven mee kletsen he. Ik zie degenen die zwanger zijn geworden tijdens dit topic niet zoveel meer hier en dat vind ik jammer.
Haha, ja ik blijf in elk geval in dit topic hangen Vindt jullie zo gezellig en leef zo met iedereen mee. Jullie zijn in die maanden gewoon mijn "forum-vriendinnetjes" geworden Ja we zullen dan boven moeten gaan verbouwen. Washok moet naar zolder verplaatst worden en onze inloopkast met het washok samen wordt dan de nieuwe babykamer. Hebben het al helemaal uitgedacht, maar genieten nu nog even van een heerlijke inloopkast. Dat was vroeger ook een slaapkamer alleen de mensen die hier voor ons woonde hadden het boven zo verbouwd. Hebben op de 1e verdieping dus nu maar 2 slaapkamers en ik vindt stan nog veel te jong om op de zolder te slapen. Wat is het hier de laatste tijd rustig 's avonds?? Wat doet iedereen toch?? Begin toch steeds meer te twijfelen of ik er morgenmiddag al niet een testje tegenaan gooi. Wat zouden jullie doen???
Shir26 Ik zzie dat je mee zit te lezen, maar je mag ook mee kletsen hoor!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze altijd. Las dat je nod 1-4 was???
Remmar , iedereen doet vieze dingen s'avonds Rosa , als ik zwanger ben blijf ik zowiezo gezellie mee kletsen het is hier veel te gezellig !!
Hoi allemaal! Ik meld me ook even in dit topic. Zag er wel gezellig uit! Hahaha! Ik moet nog eventjes wachten met testen, en dat valt me tot nu toe best goed. Maarja, had ook behoorlijk wat afleiding dit weekend. Morgen moet mijn vriend weer aan het werk en dan is de verleiding toch wel erg groot om even de Kruidvat binnen te wippen! Klopt het dat we nu allemaal zo'n beetje in de 4e ronde zitten? Wij wel in ieder geval, en ik weet dat we nog LANG niet mogen zeuren, maar als ik heel eerlijk ben, vind ik het al best wel lang duren. Ik hoop echt dat ik niemand voor het hoofd stoot, want dat is mijn bedoeling echt niet. Maar stiekem ga je er toch vanuit dat het in de 1e 2 of 3 ronde's misschien al wel raak kan zijn. En nu zitten we alweer in de 4e en dan komt het half jaartje toch wel akelig dichtbij. Hoe zit dat bij jullie?
@Rammel: Welkom hier. Je mag lekker zeuren hoor. Wij zitten pas in de tweede ronde en ik heb helemaal geen geduld. Komt ook omdat mijn eerste menstruatie 43 dagen op zich liet wachten na het stoppen met de pil. Nu vermoedelijk op cd 22 een eisprong gehad dus ook best laat. Meer dan geduld opbrengen kunnen we helaas niet doen. Heel veel succes in ieder geval! (als ik jou was zou ik morgen waarschijnlijk testen, hihi..) @Remmar: Aangezien ik geen geduld heb zou ik als ik jou was ook morgen al testen. Al kan 4 dagen voor NOD nog te vroeg kunnen zijn, maar ja dan kan je een er een paar dagen later nog een test tegenaan gooien. (volgens mij ben ik testverslaafd)
Hahaha! Ja, ik heb ook best aandrang om morgen te gaan testen, maar ik ga het NIET doen heb ik besloten! Hahaha! Ik heb ook geen testen meer in huis, dus ik zal ze toch eerst moeten halen. En zolang ik dat niet ga doen, gaat het goed En jeetje, zo'n lange cyclus lijkt me heel frustrerend!! Ik ben blij met de mijne, maar veel korter moet ie ook niet zijn, omdat je dan geen eisprong kunt krijgen. Maar ik geloof dat ik hem deze keer gevoeld heb! Woehaaa!
@Rammel: Te lang of te kort is inderdaad niet goed omdat je dan geen eisprong kunt hebben. Deze cyclus had ik op dag 21 een knalpostieve ovu-test en de volgende ochtend had ik een zeurende pijn in mijn rechter lies en zij. Vandaar dat ik denk dat mijn eisprong op dag 22 is geweest. Gelukkig is mijn cyclus wel korter dan de eerste keer. Daar was ik al heel blij mee. We hebben behoorlijk wat geklust ronde de goede periode dus ik hoop dat het raak is. Heb nu alleen nergens last van behalve wat moeheid. Maar voor klachten zou het ook nog wel te vroeg zijn. Bovendien wil ik mezelf geen dingen aanpraten. Wat goed dat je nog niet gaat testen. Is ook makkelijker als je geen testen in huis hebt. Ik heb er 2 van Mat Care en 1 CB digital liggen. Die branden zowat mijn toilettas uit. Wanneer ben jij van plan te testen? En heb je kwaaltjes?
Rammel , welkom !! Ik zag staan dat je in je 4e ronde zit en je het nu al lang vindt duren . Maar er zijn andere die meer als een jaar of langer bezig zijn Dus dan klinkt het een beetje raar met hoe je het zei , zag ook al staan dat je het niet zo bedoelde. Het is verder ook niet raar bedoelt hoor , maar wel gezellie dat je mee praat . Wat heb jij trouwens korte cyclussen zeg pff daar ben je erg blij mee Met het testen heb ik ook een drang hoor *Schaam * *Schaam*
hai hai iedereen fijna pasen gehad? wij hebben niet veel gedaan,wel gisteren en vandaag paasontbijt,even naar de kermis geweest. De reste van de tijd alleen maar aan het verbouwen geweest pff. heeft er toevallig al iemand getest? Als er trouwens iemand op roze gaat moet diegene nog wel hier blijven mee kletsen he. Ik zie degenen die zwanger zijn geworden tijdens dit topic niet zoveel meer hier en dat vind ik jammer. [/QUOTE] ben hier toch nog wel redelijk aanwezig hoor maar weet je wat het is,je kunt de kwaaltjes niet meer delen,dus danben je sowieso minder actief,omdat je voor de zwangerschapskwalen weer in een ander topic moet zijn. maar omdat we hier samen al wel een lange tijd alles delen,hou ik het toch wel in de gaten,ben wel heel nieuwschierig wie er binnnekort mogen volgen met een zwangerschap. groetjes
ik zie net trouwens dat de berichten (tijd) niet klopt,het is 21.47,en mijn bericht zou om 19.46 zijn gepost??? hebben jullie dat ook?
Miranda, dan staat je tijd niet goed ingesteld . Als je naar je gebruikers instellingen gaat en dan naar opties wijzigen . Dan moet je even naar beneden scrollen naar de wereldtijd en kijken of hij daar goed staat . (GMT +1.00 UUR ) Amsterdam , Brussel En je moet de automatische zomertijdscorrectie overnemen
@Miranda: Ik bedoelde jou ook niet echt met mijn zinnetje. Jij bent de enige die nog redelijk vaak aanwezig is in dit topic volgens mij. Ik snap ook wel dat je voor kwalen in andere topics zit, maar ik ben gewoon benieuwd hoe het met iedereen gaat.
Hey meiden, Toch nog even naar mijn vorige temp.kaarjes zitten kijken. LF is varierend tussen de 13 en 16 dagen dus ik hou toch de 16 maar aan. Dan wordt het toch pas volgend weekend testen Maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig. Misschien maar even een paar dagen me op iets anders gaan proberen te richten. (haha en dit forum maar even niet bezoeken ) Zitten nu harry potter te kijken, maar die duurt gewoon nog tot half12. Pfff... weet niet of ik die af ga kijken. Moet er morgen ook weer op tijd uit om weer te gaan werken. Haha, werken is leuk maar niet zo vroeg. Ik wens iedereen alvast weltrusten en misschien tot morgen (want ik kan het toch niet laten om te kijken hoe het met mijn vriendinnetjes hier staat)
@Remmar: ik denk soms ook dat ik eventjes niet op het forum moet om mijn gedachten te verzetten. Toch kijk ik iedere dag even hoe het iedereen hier vergaat. Welterusten en werkze morgen!
Goedemorgen allemaal!! Ja, ik vind het ook gezellig als de roze dames ook blijven kwebbelen...snap het inderdaad zoals Miranda het zegt dat je niet over kwaaltjes kunt babbelen enzo, maar we zijn ook gewoon benieuwd naar jullie @ Rammel, welkom....maar heb je ook al niet op pagina 1 ofzo hier een keer iets gepost? Zo ja, welkom terug Zo, nee, het is nog vroeg Uurtje geleden getest met CB digital....uiteraard weer negatief...en de temperatuur is 0.2 gedaald. Verder echt flinke ongi-krampen...ik geloof er niet helemaal meer in eigenlijk....Zucht, zo meteen toch die melding gaan maken op de universiteit....ik zie er zoooo tegenop...zeker omdat er ook vast een vervolg op komt wanneer het dan wel raak is Zo meteen naar kruidvat als ik het red, toch die 2 voor 5 euro proberen te vinden....blegh, ik ben het testen helemaal beu....maar door die stomme week moet ik er mee door gaan Fijne dag voor iedereen!!
Hey meiden, Alice: Balen van je test. Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en komt er alsnog een posi uit deze week. Wens je zo ie zo succes deze week met je studie. Ook hier een daling van 0,2 maar nog steeds misselijk. Krijg toch steeds meer het idee dat ik een buikgriepje te pakken heb. Ga nu naar mijn werk. Tot straks!