januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goeiemorgen ,

Alice , balen van je nega test en zware ongi krampen :(

Meiden nog niet ongi worden hoor :(

Hier is me temp stabiel vanmorgen weer 37 getempt.

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik heb met mezelf afgesproken dat ik morgen testjes ga halen en dan donderdagochtend ga testen. Dan zit ik 1 dag voor mijn NOD, dussss :D Knap he?? :p Nou nog volhouden!

Zijn er vandaag eigenlijk nog wat testers??

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen meiden..
    Zo ben weer terug.. was een heel gezellig weekend bij de fam. Nu weer aan het werk..
    Ik heb net wel een beetje bijgelezen, maar het was zo veel dat ik niet meer weet hoe het met iedereen is enzo.. (sorry)
    Dus heb ik nog iets belangrijks gemist?
    Ik heb gister getest (n.a van evt. innesteling afgelopen woensdag) Helaas negatief.. maar ook nog geen tekenen van een ongi.. dus ik wacht weer af..

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Rammel , ik heb vandaag getest maar die was helaas nega :(

Maar ik heb dan ook waarschijnlijk me ei later gehad .

T84 , ook al een nega test balen zeg .

Er is niet veel gebeurt de afgelopen dagen hier :p

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden!!

pfff allemaal nega testen, hopen dat ze snel allemaal positief worden!!!

@rammel: welkom!!

hier eigenlijk weinig te melden hihi nog steeds wachten op eisprong en veel klussen vanaf vandaag :)

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kim. ook vervelend dat je nega test had.. Hoe voel je je verder? Ongi tekenen? of ook niet?

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , alvast veel klusplezier :D

T84, nee helemaal nergens last van , voor de rest voel ik me prima .

Heb jij nog ergens last van dan.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi dat komt wel goed ;) voel me weer redelijk goed dus dat scheelt he haha.

gisteravond was het jammer genoeg al te laat doordat we HP af hadden gekeken hihi en mn ventje moet er vroeg uit dus dat wil ik hem niet aan doen ;)

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kim, nee ook niet echt.. wel na woensdag beetje rommelige buik gehad, steekjes, krampjes.. me borsten zijn wat voller en gevoeliger, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden.. Dus misschien gooi ik er in het weekend nog een testje tegen aan.. als ik nog niet ongi ben dan..

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Alice, jammer van je test. Hoop dat het een beetje meeviel op de uni. Veel sterkte deze week!

Kim, ook jij al nega,, jammer!!

Hier gaat ook alles goed. Was een beetje misselijk vanochtend, maar ben bang dat ik het me inbeeldt! Zo vervelend!

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , komt allemaal goed met je ei :p

T84, ik heb 1 dag flinke steken gehad zaterdagavond ineens zware ongi krampen en nu niks meer , ik denk dat ik even wacht met testen en kijk nu eerst wat me temp nog doet als hij over ong 3 dagen nog hoog is dan gooi ik er op nieuw een testje tegen aan :)

Meiden ik ga er vandoor , woefie moet nog naar buiten en ik ga zo naar me zus toe (kan ik haar weer terug aan steken :p)

Vanmiddag ben ik er weer .

Fijne dag allemaal !!

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Goedemorgen!

@Alice: Wat balen dat je nega hebt getest, maar de CB digital heeft behoorlijk wat HCG nodig. Hopelijk heb je een posi KV test. Ik hoop dat het is meegvallen op je werk. Veel succes!

@Kim: Jammer dat je nega hebt getest. :( Maar geen bloed geeft moed!

@Naomi: Veel klusplezier! ;)

@Steph: Moeilijk he om proberen je geen dingen in te beelden. Ik voel eigenlijk niets. Daardoor kan ik steeds moeilijker geloven dat het raak kan zijn, hihi.. Maar het is ook niets als je lichaam je voor de gek houd met allerlei kwaaltjes.

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Rosa, je dat is echt lastig. Dan heb ik een steekje onderin mn buik, en dan ga ik denken: 'voelde ik het nou echt, of wil ik dat graag voelen?'. Vanochtend lag ik in bed ATWT te kijken, en toen werd ik ineens misselijk, zomaar, uit het niets, en dan denk je er weer meteen aan. Het was ook zo weeg over, een paar vlagen.
    Vorige maand voelde ik ook helemaal niets, maar had toen wel het idee dat ik mn ei had gevoeld. Nu heb ik helemaal niets gevoeld van mn ei, dus ben wel aan het twijfelen of ik m wel gehad heb..

14. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    Heey meiden

Balen van de nega testen. Maar misschien over 2 dagen wel posi. s6.

Alice moet over 3 weken weer heen maar denk dat er dan geen echo word gemaakt

S6 iedereen

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat is het stil vandaag! Ik heb zwaar last van studie ontwijkend gedrag, heb al heerlijk boekje liggen lezen in de tuin, met moeder en oma naar tuincentrum geweest, en leren, ho maar.. Gelukkig moet vriendje ook leren voor een toets morgen, dus kan ik vanavond nog even. Ik vind het altijd zo moeilijk om boven in mn kamer te gaan zitten leren als hij beneden zit.. Ben een beetje te gek op m hihi..

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hi Ladies, het is inderdaad een beetje stilletjes hier....had verwacht al weer minstens 10 pagina's bij te mogen lezen ;)

T84 en Kim, balen dat jullie ook nega getest hebben....Ik ben ook nog benieuwd naar Remmar, die mag ook bijna testen...

Het viel me vandaag voor 100% mee op de universiteit. Er is me heel goed uitgelegd over wat ik wel en niet mag/kan doen en iedereen heeft het heel erg positief ontvangen. Dus daar ben ik heel erg blij mee. Het voelt wel echt heel raar om aan iedereen te vertellen, nu lijkt het opeens echt zeker of ik zwanger ben zeg maar....voel me er aan de ene kant ook heel erg schuldig over, straks is het dus niet raak en voel ik mezelf daar weer heel lullig over t.o.v de mensen die het weten....

Ik heb net de 2 voor 5 euro van het kruidvat gekocht. Ik denk dat mijn man wilt dat ik morgen toch weer test, maar zelf ben ik het testen eigenlijk een beetje beu...Volgende maand pas weer na de NOD hoor, de test van gister was wel een opluchting, maar die van vandaag was toch niet zo heel fijn...

Verder nog flink wat krampjes, beetje last van gas, ik ben al minstens 10x een plasje gaan doen vandaag en mn borsten staan op springen, net als mijn bolle buik. Af en toe ook een misselijkheidsvlaag, maar dat is meer van de temperatuur en zon die nu weer aan het stijgen is, dan ergens anders van.

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Alice, spannend hoop dat je snel positief test je hebt toch aardig wat symptonen ;)

Heb behoorlijk last van een soort spierpijn in mijn buik..beetje vaag gevoel moeilijk te omschrijven. Ook nog gevoelige tepels en heb een uurtje geleden rugpijn erbij gekregen :(

Mjah ff niet aan alles denken wacht gewoon een weekje af en dan zie ik het wel ;) trouwens echt lekker weer vandaag had echt zin om naar het strand te gaan :p

18. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden,

Hoe is het met jullie?
    Hier alles helaas niet goed.
    Heb van het weekend een miskraam gehad. Ben toen meteen opgenomen in het ziekenhuis, bleek ook een blinde darm ontsteking te hebben. Ben meteen geopereerd en ach.....
    Zo balen....... echt heel erg balen. Ben nu wel thuis. Op bed met een laptop, maar het gaat nog helemaal niet.
    Heb erg veel pijn. Van de operatie, maar ook in de baarmoeder. Het is heel erg balen, maar kan er helaas niks aan doen. Maar het doet je psygisch heel veel. Ben erg veel aan het huilen enzo. Waarschijnlijk is het misgegaan door de acute blindedarmontsteking.... pffff.
    Hoe is het met jullie. Heb erg behoefte aan weer lekker met jullie te kletsen.
    Heb jullie gemist meiden!!

19. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik doe dus deze maand weer mee, maar weet niet hoe mijn cyclus loopt en alles en hoe het met de bloeding gaat. Zal deze maand ook wel neit veel van klussen bij zitten. Even een off maandje dan maar weer. Maar natuurlijk klets ik mee :)

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Jeetje meis ik weet niet wat ik moet zeggen :( gewoon afschuwelijk om dat mee te maken!! Ik heb ook mijn blindedarm eruit moeten halen en ik heb nog nooit zoveel pijn meegemaakt...echt balen voor je, hoop dat het snel weer raak voor je mag zijn!!

Deel Deze Pagina