@Alice: Een streep is een streep en de KV zijn heel gevoelig en hebben (bijna) nooit indrooglijntjes. Bovendien zijn indrooglijntjes grijs of wit. O meid ik hoop het zo voor je! Ik durf je nog niet te feliciteren, dat doe ik als je meer zekerheid hebt. Ik ga zo naar mijn werk en keihard voor je duimen. Spreek je/jullie vanavond weer!
Dankje Wian.... Ik ga vanmiddag nog even extra testen halen....en dan morgen nog een keertje, of misschien vanavond nog....en het is een roze streepje inderdaad....wel echt nog geen milimeter breed denk ik... Dankjewel voor het hopen! Ik ga ook naar de universiteit! Doei!!
Meis vind het echt super erg voor je, had het je zo gegund Ik ben gister in het ziekenhuis geweest voor de lis-exentie en het is me gelukkig meegevallen, ze hebben wel een groot afwijkend stuk weggehaald en dit wordt voor de zekerheid nog onderzocht, 21 april krijg ik de uitslag. Mijn miskraam is waarschijnlijk ook hierdoor veroorzaakt helaas. Ik moet nu nog 1 cyclus afwachten en deze verwacht ik eind april, en daarna mag ik weer proberen om zwanger te worden. Dus graag zou ik mee willen kletsen weer
Jeetje nijn, wat verschrikkelijk!! Ik hoop dat je snel opknapt.. Veel sterkte gewenst.. ** Dikke Knuffel **
Alice; super! Ik duim voor je mee Nijn; Een miskraam, verschrikkelijk. En dan ook nog onder die omstandigheden. Marjolein; Wat vervelend zo'n lisexcisie. Ik wist niet dat die afwijkende cellen een miskraam kunnen veroorzaken. Hopelijk is de uitslag goed, het is toch behoorlijk schrikken. Hier geen nieuws, wachten op m'n ei en tussendoor goed klussen
Wow.. spannend!! Ik hoop voor je dat je een mooie knallende streep hebt!! Ik ben nog niet ongi geworden.. maar heb sinds vanmorgen wel het idee dat ik misschien ongi ga worden.. Dus we wachten nog ff af..
@Marjolein Nou meid, wat een verhaal. Hoop dat het snel weer beter met je gaat en dat deze cyclus snel voorbij is zodat je weer mag. Jij hebt dus ook een oorzaak die je miskraam heeft veroorzaakt, net als bij mij. Erg gezellig dat je weer meekletst @Alice Meisje meisje..... een streep is een streep. Ik spreek uit ervaring. Je bent denk ik echt wel zwanger. Hoop voor je dat de test morgen echt roze is zodat je duidelijkheid hebt. Zo spannend. Laat ons wel weten hoe het gaat allemaal he @ Rest van de meiden. Bedankt voor jullie berichtjes. Vind het erg lief van jullie.
WOEHOEEE ALice heeft een streep! Alice heeft een streep!! Ben zo blij voor je! Niet teveel drinken he, vanavond, dan is je streep morgen dikker!!!! Marjolein, ik hoop dat het nu allemaal goed gaat! April is zo voorbij en dan mag je er ook weer voor gaan. Komt helemaal goed. T84, nee hoor, je gaat niet ongesteld worden, we zitten in een positieve vibe. Alice dacht ook dat ze ongi werd, en die heeft nu een streep. Wacht maar af!!8)
Jeetje nijn wat een verschrikkelijk nieuws meiid!! Echt heel veel sterkte, en natuurlijkk dat het je iets doet, we denken aan je meid! Vandaag is ik jarig.... helaas zonder kleintje in mijn buik Ik had zooooooo gehoopt dat het deze maand raak was geweest.... zou echt mooiste cadeau zijn wat ze mij konden geven, maar helaas:x
goede morgen meiden, @marjolein: balen zeg, hopen dat de uitslag goed is. april is voorbij voordat je het weet en dan kunnen jullie weer gaan proberen @alice: JIPPIE!!!!! een streep is een streep he hihi, die van kv blijven echt spierwit als het nega is dus heb hele goede hoop voor je spannend spannend spannend hihi.
@Stephanie, hihi.. ja nu is het gevoel dat ik ongi ging worden ineens weer weg.. Gister had ik een beetje bruinige afscheiding in m'n broekje (sorry voor details) vandaag weer niet.. en nu ook geen ongi gevoel meer.. volgens mij speelt mijn lichaam een spelletje met mij.. maar ik blijf in de positieve vibe!! @ Mandii, Van harte gefeliciteerd meid!! Fijne dag vandaag.. Ga je nog iets leuks doen? Ben je al lekker verwend vandaag?
Mandii gefeliciteerd meis !! Alice spannend, ga voor je duimen Ik ga nu werkend (met mijn laptop op mijn schoot) in de zon zitten..beetje een bruin kleurtje krijgen hoor
hihi nee niks verwend nog komt vanavond vast! indd het is heeerlijk weer! ik ben 23jaartjes jong geworden
@mandii Gefeliciteerd. Je hebt er echt heerlijk weer bij. Hoop dat je ook in de gelegenheid bent om van eht weer te genieten. Het wordt alweer minder hoorde ik.
@ Pindakoek, Ben jaloers.. jij zit lekker buiten te werken..hihi.. @Alice, al nog een keer getest? Ben benieuwd... Wat een lekker weer is het zeg.. en dan zit je binnen, beetje jammer.. Nou me ongi gevoel is als sneeuw voor de zon verdwenen.. Als ik vrijdag nog niet ongi ben geworden, doe ik denk nog een test.. Straks heb ik springles met me paardje.. heb er zin in.. 17 april 1ste wedstrijd van het seizoen..
wat een heerlijk weer!!! zit nu lekker buiten hihi. @T84: leuk springles en een wedstrijd is altijd leuk welke klasse spring je???
Lekker hoor.. ik moet nog ff en dan mag ik ook lekker naar buiten.. Ik spring met m'n fjord.. 1mtr thuis (op stal).. alleen nu ff oefenen op wedstrijdterrein.. ga de 17e, 80cm doen.. is ook voor het eerst op gras met stiften in.. dus ik dacht neem even het zekere voor het onzekere.. Als dit allemaal goed gaat wil ik officieel B-springen gaan doen.. en dan door naar SGW..( moet minimaal 1 wp in springen hebben)