januari 2010 stoppen met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by tiktaktoetje, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje , af en toe wel ja maar we gaan gewoon door naar ronde 4 als het goed doorzet .

Hoe is het nu met je meis ?

Gaat het al wat beter .

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Nou vanmorgen ging het wel redelijk. Wat beterft gemoedstoestand. Heb wel veel geslapen, maar voelde me verder wel vrolijk.
    Hoe verder de dag vorderdt hoe meer gedachten er door mijn hoofd spoken en daar wordt ik dan weer verdrietig van. Probeer echt groot en moedig te zijn, maar soms lukt dat niet. Als de pijn nou eens ophield en het bloeden ook..... dan kan je het af en toe van je af zetten. Daarnaast moet ik morgen naar de dokter. Even alles bespreken.... en daar zie ik ook tegenop. Terwijl ik het eigenlijk wel heel fijn vind dat ze zo nauw betrokken is, maar heb nu niet behoefte er met haar over te praten, maar misschien dat ik daar morgenochtend anders over denk.:x

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Je kan het ook niet heel snel van je af zetten he :(

Ik begrijp dat je snel van de pijn af wilt zijn , jammer genoeg gaat dat ook niet snel .

Misschien moet je even doorzetten om met haar te praten en alles uit je hoofd te zetten .

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Marjolein, leuk dat je weer mee komt kletsen, ik heb je volgens mij nog niet eerder 'gezien' op dit forum, maar ik ben ook pas in februari komen kletsen, dus ik was waarschijnlijk wat later hier dan jij.
    Vervelend zeg van je lis-excisie, (ik weet eigenlijk niet wat het is.....). Hopelijk is inderdaad je cyclus snel af en heb je gauw groen licht meid, succes!!!

@ Mandii, gefeliciteerd met je verjaardag....lieverd, dat kleintje is vast en zeker onderweg naar mams en paps!!

@T84, ook spannend voor jou zeg, op welke dag van je cyclus zit je nu? En hoeveel DPO?

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Rammel, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoe!!! Weer een dame op roze!!!

@ Kim....balen....ongi...:(...geen bloed geeft moed....maar je voelt het zelf waarschijnlijk wel het beste aan natuurlijk :(

6. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ rammel: GEFELICITEERD!!!!! zo dat zijn duidelijk testen zeg :D

@kim: balen dat je temp. naar beneden is hopen dat je niet ongi wordt!!!!

@nijn: hoop voor je dat de pijn snel weg is! suc6 morgen bij de HA!!
    nou meiden ik ben koken (sla maken *jammie*)

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Dames..ik weet echt niet meer wat ik moet voelen hoor..heb gisteren volgens de calculator de innestelingsdag gehad en had wel "spierpijn" in mijn buik, lage rugpijn en steekjes in mijn borst. Vandaag voel ik niks meer..heb het nog wel iedere avond koud (zag bij andere forums dat dat ook een symptoon kan zijn).

Heb vandaag getest kv 2v5 maar ik zag geen 2e lijntje helaas..wel nog te vroeg getest natuurlijk..maar ben nog steeds benieuwd wat dat bruine plasje van afgelopen zaterdag te betekenen had dus dacht misschien wordt de test wel positief..dus niet..:(

Kon ik maar gewoon knippen met mijn vinger en ploep zwanger..hahaha..denk dat er wel meerdere van jullie zijn die zo denken :D

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Mandi: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :)

@Rammel: WHOEHOE Ontzettend gefeliciteerd! Geweldig dat je zwanger bent. Hopelijk mogen er velen snel volgen.

@Marjolein: Leuk dat je weer mee komt kletsen. Vervelend dat je een lis-excisie hebt moeten ondergaan.

@Nijn: Een dikke knuffel voor jou meid!

@Kim: Balen dat je ongi waarschijnlijk door gaat zetten. Natuurlijk hoop ik ook voor jou snel roze.

Sorry aan degenen die ik vergeten ben...

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Pindakoek: Nog niet getreurd meis, je hebt echt te vroeg getest. Het kan nog alle kanten op. Ik hoop voor je net als voor iedereen dat je zwanger bent. Zelf kan ik ook over 7 dagen testen en ik voel helemaal NIETS. Maar het hoeft niets te zeggen.

10. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Rammel van harte gefeliciteerd!!!!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Pindakoek....wie weet kan het toch nog komen hoor...probeer het over een 2 dagen nog eens...hopelijk is hij dan positief!!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    En dames....ik denk dat ik mezelf op roze ga zetten....ik heb net de kv-test herhaald...en binnen een paar seconden verscheen de 2e streep al!!! Hij is veel duidelijker dan die van vanochtend....

Ik voel me heel onwerkelijk nu...ik weet niet of ik al blij mag zijn zeg maar...stiekem wel natuurlijk...maar ik ben ook een beetje angstig omdat ik zo vroeg heb getest en niet in de fijnste omstandigheden werk natuurlijk....Gelukkig is de begeleiding op de universiteit echt super.

Manlief wilde vanavond uiteten gaan om het te vieren.....maar ik heb dienst :(....

Mag ik wel nog hier mee komen kletsen? Want ik vind het altijd zo gezellig hier!!!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    9 maart: niki86 (3)
    17 maart : miranda84 (2)
    2 april : Mandii1987 (3)
    7 april :
    Kim1990 (3)
    10 april : Remmar1982 (3)
    10 april: Lucindalice (3)
    13 april: T84 (3)
    15 april : Pindakoek (4)
    15 april: Rosa Canina (2)
    15 april: SStephanie1 (3)
    17 april: Marissa78 (4)
    24 april: kleinedruif (2)
    25 april: Naomi123 (3)
    25 april: wianhalu (3)
    ** april: Nijnonijntje (3)

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Alice , tuurlijk mag je nog blijven praten , anders gaan we je missen :)

15. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

woehoe!!! alice!! super nieuws! Gefeliciteerd!

PS: je moet zelfs blijven kletsen! :p

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Kim & Wian.....fijn dat ik mag blijven ;)....het is toch altijd weer erg gezellig hier!!!

17. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Alice
    Jaja zeker, we willen je heir nog niet kwijt. Dan kun je ons vast voorbereiden op wat komen gaat. Super dat je tweede test zo lekker duidelijk is. GEFELICITEERD!!!!

Dikke knuffel van mij voor jou.
    Misschien kun je af en toe wat hcg naar de rest van de dames strooien hihi ( en naar mij natuurlijk, maar dat kan warschijnlijk pas volgende maand *baal baal*)

18. arwe

arwe Actief lid

Jan 19, 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    hoi Dames,

Is even geleden, zat mijn mijn hand in het gips dus beetje moeilijk typen. Wel alles gelezen. SUPER !! dat er al een aantal dames in verwachting zijn echt tegek!!

Hier alles spannend. Zitten in ronde 3. Twee keer een cyclus van 35 dagen en nu al weer een week over tijd. Vorige week woensdag enkel beetje roze afscheiding gehad bij het afwegen en daarna een paar dagen bruinverlies (minimaal enkel bij afwegen in de avond ) Durf alleen niet te testen, want wie weet is het gewoon een langere cyclus nu. Heb ook nergens last van.

Ben dan ook wel erg benieuwd naar de verhalen van de meiden die net positief getest hebben. Hoe gingen jullie NOD dagen en de tijd erna. Kan ons helpen dacht ik zo.

Ben benieuwd naar alle verhalen en hoop dat iemand misschien tips voor me heeft.

xxx
    Arwe

19. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ alice: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! super nieuws zeg hihi!!!!
    natuurlijk mag je hier gewoon mee blijven kletsen hihi, we willen wel weten hoe de kleine en jullie zich ontwikkelen :)

snap dat het onwerkelijk is, wacht maar tot je buikje begint te groeien dan is het niet meer onwerkelijk hoor!!!!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Voor iedereen hier: * Alice strooit met hcg * (Maar houdt zelf ook nog wel een beetje voor het kleintje in haar buikje ;)).
    Hopelijk mogen jullie ook allemaal snel op roze!!!!

Share This Page