januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankjewel voor alle felicitaties :D

@ Arwe, welkom hier!! Jeetje, al 1 week over tijd...heb je echt geen bloed gezien toen je wat bruin verloren hebt? Misschien was het anders je innesteling??? Kan dat???
    Misschien dat een test je toch wat duidelijkheid kan brengen.....

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Arwe
    Welkom hier meid. Ik denk ook dat een testje echt meer duidelijkheid geeft. Je bent toch een week over tijd? :D

@Alice
    Ja je moet ook wat voor je kleintje houden natuurlijk ;)

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Bedankt voor alle felicitatie's! Echt heel erg leuk om te lezen!

Lucindalice, gefeliciteerd joh!! Wat leuk om te zien dat er deze maand al best veel zwangeren zijn!

@Pindakoek: Meissie, maak jezelf nou niet helemaal gek met die testen. Ik weet dat het heel erg moeilijk is om nog even te wachten, maar je bent nu echt nog te vroeg. Het kan nog alle kanten op. Die negatieve test van jou zegt helemaal niks omdat je zo vroeg getest hebt. Zet hem op meid!!

*HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG*

4. nijnonijntje

O goedzo
    We krijgen dubbel hcg gestrooid. Ook van rammel zie ik ;)

@Pindakoek
    Meissie, het is heel moeilijk om te wachten, maar probeer het toch. Waarschijnlijk ben je nog te vroeg en kan het nog alle kanten op. Nog eventjes wachten. Gaat goed komen.

5. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Jeeeej Alice, van harte gefeliciteerd!!!! Ben zó blij voor je!! :) Fijn dat je zulke goede begeleiding krijgt op de uni. En tuurlijk blijf je hier meekletsen anders zouden we je veel te veel missen.

@Arwe: Welkom terug. Vervelend je hand in het gips, maar gelukkig kun je nu weer volop typen. Dat je nog niet hebt getest bij een week overtijd vind ik echt bewonderenswaardig. Je zit nu dus op dag 42? (aangezien je schrijft dat je vorige 2 cylcussen 35 dagen waren)

6. nijnonijntje

@Alice
    Maak je snel een foto zodat we mee kunnen genieten van je test ;)

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ja Alice, FOTO, FOTO!!! :D

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    jippie dubbel HCG gestrooid hihi dat moet toch minimaal 1 zwangere opleveren hierzo hihi. het gaat lekker hier de 1 na de ander wordt zwanger :)

nu de rest nog :) kom op meiden we gaan ze allemaal achterna hihi!

hier vanaaf weer eens klussen sinds 2 weken!!!! *schaam schaam* mn buikje is weer 90% oke dus we kunnen weer hihi moet ook wel 4 dagen voor mn ei haha wil toch eens ovutesten gaan halen!!

ben ff hond uitlaten!!

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Arwe, welkom !! :D

Alice , je hoort het van iedereen FOTO ! ;) :D

10. nijnonijntje

Eerste keer in twee weken? Wat dan? Was je wat ziek ofzo?
    Zo vlak voor je ei moet je inderdaad wel hihi.
    Doe je best meid. Zet de versiertrucjes maar in. Alhoewel dat niet nodig is denk ik na twee weken hihi:p

11. arwe

arwe Actief lid

19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    hey meiden,

Zit inderdaad op dag 42......Nu is testen met een gipsarm niet handig dus denk dat daar het geduld vandaan kwam. Nu wordt ik wel zenuwachtig, maar wil gewoon niet teleurgesteld worden.
    Had echt alleen bruinverlies en twee keer rose slijm. Als dat mijn ongi was is de test negatief en dat betekend teleurstelling. Heb zoiets van als ik die test koop zul je zien dat ik gelijk vet ongi word ofzo. Heb nog even geduld denk........

@ Alice Had jij ook een kleine bloeding bij de innesteling of niet?

XXX

Arwe

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Arwe. Ik had bruin 'zalfachtig' verlies. Net van dat bruine wat je verliest voordat je ongi moet worden. We gingen die avond uiteten en ik had voor de zekerheid een tampon ingedaan omdat ik dus dacht dat ik ongi zou worden, toen ik die eruit halen was het echt body-lotionachtig zeg maar:). Daarna elke dag een beetje lichtroze verlies, niet actief, maar na je-grote-boodschap-pers zeg maar:).
    Nu verlies ik nog steeds wat, maar heel lichtjes...maar dat schijnt te mogen in het begin van je zwangerschap....Ik had zaterdag dat verlies en dus vandaag woensdag een positieve test en de innesteling was volgens de calculator op donderdag geweest.
    Ik zou je toch een kruidvat 2 voor 5 euro test aan willen raden....heel erg gevoelig en niet zo heel duur. Mocht je onverhoopt toch negatief testen...dan heb je wel je zekerheid en nog 1 test over.....

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O ja, ik heb foto's gemaakt, alleen zo even vragen of manlief ze er op kan zetten :)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: ja eerst een ongi die veel langer duurde als normaal, het was 5 dagen lang bijna niets maar dan ga ik niet klussen ;)
    1 dag nadat die ongi echt weg was kreeg ik buikgriep!!! dat was vrijdagavond en ben nu pas echt hersteld dus ja dat wordt pas na 2 weken :( erg he!!!!

hihi nee versiertrucs heb ik niet nodig hahah dat gaat vanzelf nu :)

@alice: ben benieuwd naar de foto!!!!

15. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Alice: Nu mag ik je eindelijk feliciteren!!!! ;)

Joehoeeeee ALICE IS ZWANGER!!!! :D

Hartelijk gefeliciteerd meis!!!!! (En de papa in spe natuurlijk ook!!)

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, dankjewel!!!! Ow, ik ben zo benieuwd of jij er ook bij zit deze maand...want dan lopen we bijna gelijk toch??
    Kim, please jij ook niet ongi worden :(...

@ Naomi en Remmar: Manlief heeft het net geprobeerd met de foto's, ze zijn heel wazig, maar hij krijgt ze überhaupt niet op de pc:(. Zaterdag proberen we het nog eens rustig en dan met een hopelijk knaltest!!

Ik ga nu lekker naar mijn mandje...ik ben echt doodop....de telefoon moet alleen wel naast het bed blijven liggen...ik heb dienst :(

Weltrusten!!!

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Slaap lekker meis :D
    Ja volgens mij zouden we dan aardig gelijk lopen.
    Ik zou dan 18 dec uitgerekend zijn (Tenminste volgens deze site)
    Haha, maar Stan is ook met 42 weken en 1 dag gehaald ;)

Hier ineens spierpijn onder mijn ribben :(
    Weer wat nieuws.
    Ga zondag pas testen als ik dan nog niet ongi ben, want moet zaterdag weer werken :(

Dus we wachten nog even af.

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice, ik ga het proberen maar denk niet dat het gaat lukken :(

Slaap lekker meis !!

Remmar , ben erg benieuwd of het bij jou ook raak is :)

19. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, ja ik ook ;)
    Maar ik blijf erbij dat mijn lichaam mij weer aan het foppen is. :(
    Moet ok wel zeggen dat ik er deze maand heel erg frusti mee bezig ben geweest en dat kan dus ook een hoop klachten verklaren :)
    Maar we wachten heel rustig af (zegt ze hier heel erg frusti ;))

Ik ga even heerlijk onder de douche en dan met de pyama op de bank. Heerlijk zo'n rustig avondje.

Slaap lekker alvast allemaal en waarschijnlijk wip ik hier morgen nog wel even langs ;)

20. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hey dames

wat een goed nieuws vandaag zeg! :D
    alice: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! super hoor.
    rammel: OOK VAN HARTE GEFELICITEERD!
    2 dames zwanger,leuk joh.
    nu de rst van de dametjes nog,dan kunnen we met z'n alles naar een ander topic,kwebbelen over de zwangerschapskwaaltjes;)
    nijn: hoe gaat het met je? voel jij je al iets beter vandaag?

Deel Deze Pagina