Alice en Rammel bedankt voor jullie gestrooide HCG hihi en Alice natuurlijk gefeliciteerd!!! thx voor jullie lieve woorden meiden..ja het is ook heel moeilijk om te wachten. Vannochtend en in de vroege middag heb ik geen last gehad van krampen en steken in mijn buik..maar later op de middag weer wel Heb ook best wel gespannen borsten...ik wacht af..is beter om te testen na mijn NOD
@Naomi Oke ik begrijp het meid. Succes vanavond he @Alice Ja een kanltest gaat zeker erg mooi op de foto staan We zijn benieuwd. @Miranda Mwah... vanmorgen ging het wat beter dan nu. Gan zo proberen te slapen ( heb erg veel geslapen overdag, ben benieuwd of ik de slaap nog kan vatten) en morgen naar de dokter. Ben benieuwd. Alsvast slaap lekker voor iedereen.
Had ik net een heel bericht, getypt, viel de Internetverbinding weg.. Maar het kwam neer op: GEFELICITEERD ALICE en RAMMEL! Ben echt onwijs blij voor jullie! Ik ga duimen voor de rest van de meiden, dat we allemaal maar een mooi decomberkindje mogen krijgen! Die positieve vibe zit er goed in!
bij sommige dames zie ik onder de banner(in de handtekening) nog een heel getypt verhaal... ik wilde nog een uitslag van een pendel er bij zetten, maar dan geeft hij aan dat ik niet meer dan 600 tekens mag gebruiken..... wie kan mij vertellen hoe dat werkt? alvast bedankt!
@ Rammel, Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! @ Kim, Balen, is het al doorgebroken? Ik hoop het niet voor je.. @Alice, Nu durf ik je ook te feliciteren, van harte met je zwangerschap.. ga er lekker van genieten.. En je MOET mee blijven kletsen hier.. @ Nijn, Succes bij de dokter vandaag.. Ik ben nog niet ongi.. dacht echt dat het eraan kwam.. Heb net wel een tijdje een soort van steek (weet niet precies hoe ik het moet omschrijven) in mijn zij gehad.. maar verder is alles rustig..
t84 wanneer is je nod dan? dat steekje heb ik ook gehad,toen ik ongi moest worden en toen ik zwanger was,het is helaas een teken van beiden hihi,lastig he dat je nergens vanuit kunt gaan toen ik zwanger bleek te zijn,had ik opeens geen klachten meer,nu nog steeds niet,alle krampjes zijn verdwenen geen zere borsten meer maar hoop het natuurlijk zeker voor je. wie mogen er binnekort testen? heb vandaag lekker weekend,alleen jammer dat het weer niet meezit,wilde vanmiddag naar de kermis gaan met mijn dochter
goede morgen meiden, hier af en toe al wat steekjes in mn zij, zou mn ei eerder komen?? wil vandaag ovu-testen bestellen dan kan ik hopelijk morgen al testen!! mn oppaskindje zei net tegen mij: jij baby in je buik!!! was heel raar hah kan nog helemaal niet heb gisteraaf pas weer geklust hihi. ik denk dat ze gewoon bedoelde dat ik een dikke buik had hihi. @alice: hoe gaat het nu met je??? jammer dat de foto niet lukt!! hopen dat je zaterdag een knaltest hebt!! @T84: geen bloed geeft moed!!! het zou best eens raak kunnen zijn bij jou! hoop het echt voor je. @miranda: ja balen he dat het zulk weer is!! het is gelukkig nu wel droog dat vind ik wel fijn.
Bedankt voor al jullie lieve felicitatie's Word er echt heel erg blij van!! @ nijnonijntje: Succes vandaag bij de dokter. Ik hoop dat je je wat beter voelt. KNUF!!! @ naomi: Misschien is je oppaskindje wel helderziend!
@rammel: hahahaa ja maar ik denk dat het nog helemaal niet kan na gisteravond dan zou ze dat nog niet kunnen weten lijkt me hoop natuurlijk dat ze gelijk heeft maar denk dat ze gewoon mn dikke buik bedoelde hihi!
@Miranda, Ja ik weet het.. het kan beide betekenen.. Mijn vorige cyclus was 43 dgn..Maar dit kwam waarschijnlijk door de griep.. zit nu op 33dgn.. Maar ik denk mijn ei gevoeld te hebben.. Ik dacht dat ik vorige week woensdag ongi zou worden, maar het zetten niet door.. dus overlegd hier op het forum, het kom eventueel een innesteling zijn.. Dus ik weet niet precies hoe of wat.. verder heb ik ook niet ergens last van.. wel beetje moe.. en gister met rijden merkte ik wel dat ik me borsten voelde.. en die voel ik normaal nooit.. maar dat zegt ook niks.. misschien gooi ik er morgen ofzo een testje tegen aan.. @ Naomi, Bedankt..Ik hoop het ook voor jou.. wel fijn dat je je weer beter voelt voordat je ei komt..
9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 2 april : Mandii1987 (3) 7 april : Kim1990 (3) 10 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 15 april: Rosa Canina (2) 15 april: SStephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 24 april: kleinedruif (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3) ** april: Nijnonijntje (3)
Goedemorgen allemaal! Hoe is het met iedereen? Hier goed, moet leren voor mn laatste tentamen morgen. Dan is er gelukkig weer een week voorbij. Ik hoop dat als ik ongesteld ga worden, dat het dan wel meteen is, en niet weer een langere cyclus..
zo even het lijstje naar boven gehaald hij verdwijnt wel snel hier hihi. @T84: ja ben ook heel blij dat ik weer normaal kan functioneren hihi zo net voor mn ei heb zelf een goed gevoel bij deze ronde hihi terwijl mn ei nog niet geweest is
@stephanie: gelukkig je laatste tentamen!!! ben je er voorlopig weer even vanaf hihi. heb je het gevoel dat je ongi gaat worden dan?? hoop het niet voor je!
@ Stephanie, Succes met je laatste tentamen.. Heb je het gevoel dat je ongi gaat worden.. of juist niet? @ Naomi, Goed zo, ik hoop het voor je! Nu heb ik het weer aan de andere dat soort steekje (wel iets minder) Vaag..
9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 2 april : Mandii1987 (3) 7 april : Kim1990 (3) 10 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 15 april: Rosa Canina (2) 15 april: SStephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 24 april: kleinedruif (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3) ** april: Nijnonijntje (3) Heb mezelf maar alvast op rood gezet Vanmorgen een onwijze lage temp en dus ga ik vandaag ongi worden , alleen het wilt nog niet echt doorzetten .
Ik heb nog niet echt een ongi gevoel, maar ik moet nu nog een weekje, dus dat zou wel een beetje vroeg zijn toch? Heb wel af en toe steekjes, maar zoals ik al eerder zei, misschien wil ik die wel voelen.. Heb wel een beetje gespannen borsten, maar volgens mij had ik dat vorige maand ook, weet alleen niet meer hoe erg zeg maar! Zo blijf je wel bezig. T84, wel vervelend he die steekjes, ze kunnen twee kanten op.. Weet je al wanneer je gaat testen?