Laat ik mezelf ook eens toevoegen aan het lijstje Lekker handig zo'n onregelmatige cyclus, hopelijk komt er snel regelmaat in. Steekjes heb ik zo nu en dan ook last van, dus hopelijk komt mijn ei over een paar daagjes. Ik wacht rustig af en we klussen heerlijk door. Ow ik vind het zo gaaf om te zien dat er al weer een paar op roze staan. Hopelijk volgen we snel, heb er helemaal zin in. Mijn moeder heeft voor me gependeld. Ze pendeld dan alleen hoeveel kinderen en het geslacht. Ze heeft in ieder geval meer dan 2 kinderen gependeld. Ik merk aan mezelf dat ik veel minder gestresst ben dan vorige maand. En dat ik nu echt zoiets heb van; het komt wel een keertje de komende maanden. Heerlijk zo'n gevoel. Nu nog bevestiging Succes iedereen! 9 maart: niki86 (3) 17 maart : miranda84 (2) 2 april : Mandii1987 (3) 7 april : Kim1990 (3) 10 april : Remmar1982 (3) 10 april: Lucindalice (3) 13 april: T84 (3) 15 april : Pindakoek (4) 15 april: Rosa Canina (2) 15 april: SStephanie1 (3) 17 april: Marissa78 (4) 24 april: kleinedruif (2) 25 april: Naomi123 (3) 25 april: wianhalu (3) 28 april: JipenLana (3) ** april: Nijnonijntje (3)
Hoi Meiden, Wilde even kijken hoe het hier is voor ik richting de ha ga. Volgens mij zijn er al behoorlijk wat meiden die rond hun ei zitten of niet? Spannend zeg. Altijd weer spannend hoe dat afloopt. Wat betreft de gespannen borsten, die duiden vaak op allebei. Dus ongi en zwanger. Vaak rond je ongi dag houdt het op omdat je ongi wordt, maar als je zwanger bent kunnen ze ook ineens ophouden. Vaag dus. Ik zou als ik jullie was niet teveel op de kwaaltjes letten, soms voel je dingen omdat je ze wilt voelen. Net zoals te vroeg testen. Daar kun je nog alle kanten mee op. Maar tuurlijk het blijft erg spannend. Ik duim voor jullie. Ik hop na de ha wel weer even langs. Tot later meiden.
Hee Niki, Alice is zwanger en Rammel.. De rest zit rond hun ei of moet binnenkort testen. Jij moet volgende week ook testen, weet je al wanneer je dat gaat doen?
Nijntje , succes bij de HA !! Niki , ja alice en rammel hebben positief getest Hoe is het verder met jou meis?
super leuk voor ze!!! ik heb niet meer zo een zin om er teveel mee bezig te zijn..tis toch elke keer weer een teleurstelling als je nega test. en als je zwanger bent dan merk he het vanzelf wel als je niet ongi wordt..wil er bewust niet meer zoveel mee bezig zijn en dat geeft wel rust..niet dat ik er teveel mee bezig was maar elke keer bij elke symptoom denken; zou het... doe ik niet meer. want vorige maand had ik echt alle symptomen die je kan bedenken bij een zwangerschap..dus meiden het zegt niks.en ik raadt iedereen aan relaxt te blijven en bij geen enkel symptoom je jezelf dingen gaan afvragen....
@ Niki: zeer moeilijk om niet meteen te denken bij een symptoom.."zou het?" want je bent er toch zo mee bezig..ik in iedergeval wel hihi. Maar jullie hebben gelijk..ooit zijn wij aan de beurt en zijn we echt zwanger
Klopt! Ik denk ook dat je niet een knop om kunt zetten en dat je ineens nergens meer aan denkt. ik denk er ook nog steeds dagelijks aan en hoop zo dat het snel raak is. maar het is me wel gelukt om me even wat meer op andere dingen te richten en er iets minder ermee bezig te zijn..
goede middag meiden. zo even rust voor mij nu mn oppaskindje slaapt hihi! kreeg net de schrik van mn leven, zit hier heerlijk op de bank met de laptop mn boterhammetjes op te eten komt er opeens iemand binnen via de voordeur!!!!! is het mn vriend is ziek dus was naar huis gekomen. gelijk naar boven vertrokken zal zo eens gaan kijken. @nijn: sterkte bij de HA
@Naomi, das wel schrikken idd.. Ik hoop dat hij snel weer op knapt!! Het is ineens weer lekker weer hier.. en helaas weer aan het werk.. Ben net gewoon een zak snoep gaan halen bij de kruidvat.. ik eet nooit snoep.. ben een chipsfan.. Maar word er nu een beetje misselijk van, haha.!
Hey meiden. Ik kom hier even een slechte mededeling doen. Mannetje en ik hebben besloten, dat als ik dit weekend ongi wordt, ik weer met de pil ga beginnen. Hij vindt dat eerst de whiplash helemaal over moet zijn, aangezien ik nu geen medicatie kan slikken door de kinderwens. En de andere reden is, dat we nog steeds met 2 huizen zitten en we dus een beetje opzien tegen de kosten die zo'n klein wondertje weer met zich mee brengt. Heb het er wel heel moeilijk mee, maar misschien dat de situatie over een paar maanden heel anders is. Zal dus ook niet zo veel meer hier op het forum zijn. Ook een beetje om mezelf te beschermen Ik ga dus nu me eigen eerst maar helemaal op mijn herstel richten en heerlijk van onze Stan genieten. Dikke knuf voor jullie!!
@remmar: owww wat jammer maar vind de keuze wel verstandig!! kun je eerst zelf goed herstellen en zorgen dat er nog maar 1 huis is daarna heb je nog alle tijd voor een 2e wondertje!! geniet nog maar lekker van Stan en hopelijk ben je snel weer hier op het forum, genezen van je wiplash en weer bezig voor een 2e
Ik zal jullie wel proberen te volgen hoor Vindt het wel moeilijk, maar soms moet je op je verstand vertrouwen i.p.v. je gevoel. Wat mij betreft mag de ongi vandaag nog komen. Weet ik in elk geval waar ik aan toe ben.
@ Renmar, Jammer.. maar idd een verstandige keuze als ik je verhaal lees. Je moet wel af en toe weer ff gezellig komen kletsen..
@Naomi Ja dat had ik laatst ook. Ik lag op bed, kwam er ineens iemand via de voordeur binnen midden op de dag. Schrok me rot. Maar bleek mijn vader te zijn. Die heeft een sleutel en wilde even bij me komen kijken. hihi. @Remmar Succes meid. Kom je af en toe nog even kletsen? Hou ons maar op de hoogte. @ rest Ik ben vanmiddag dus naar de dokter geweest. Heb een heel goed gesprek gehad. Ze heeft me heel mooi en goed uitgelegd, wat er nou allemaal gebeurt is en de oorzaken enz. Daarnaast ook dat ik even deze maand rustig aan moet doen. Goed herstellen. Dat is even het belangrijkste. Hebe cht een hele tijd bij haar gezeten, maar het was een goed en helder gesprek. Daarnaast is er bloed geprikt om te kijken of alles goed was en doorgestuurd voor een echo om te kijken of alles uit de buik is (dat idee is heel raar) En alles zag er van binnen weer goed en schoon uit. Moet nu dus even lekker goed herstellen. Hoop dat de tijd snel gaat. Dan kunnen we weer aan de klus hihi. Alhoewel ik daar in deze conditie echt niet aan moet denken
Remmar, heel jammer, maar wel heel begrijpelijk. Ik hoop voor je dat je whiplash snel over is en dat je huis snel verkocht is. (en dat je misschien niet eens meer hoeft te beginnen aan de pil..). Gelukkig heb je al een heerlijk ventje, dus daar kan je volop van genieten!