januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje , dat is in ieder geval goed nieuws .

Begrijp ik dat je er niet aan wilt denken om te klussen .

Eerst maar is goed herstellen en dan weer verder :)

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    #3542 kim1990, 8 apr 2010
    Laatst bewerkt: 8 apr 2010
    Wat ik trouwens net meemaakte in de supermarkt .

Sta ik in de rij bij de kassa om af te rekenen , en had al gezien dat er een oud vrouwtje achter me stond .

Was ik aan de beurt wordt ik zo van achteren gebeukt:$

Zegt ze o sorry mevrouw had het niet door dat het zo snel ging ;)

En ze werd meteen helemaal rood :D

Ik moest aan de ene kant wel lachen want ze stond zelf ook erg verbaasd van wat ze deed .

Blijkbaar had ze het gewoon niet door gehad.

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@kim
    Haha ik kan me voorstellen dat je daar ontzettend van stond te kijken.

@Sstephanie
    Nou over twee weken moet ik weer naar het ziekenhuis en dan kijken ze hoe het is.
    Moet wel erg rustig aan doen. Dat doe ik dan maar en ondertussen probeer ik te genieten dat ik thuis zit:(
    Niet dat dat leuk is. Ik volg momenteel elke serie op tv....zo saai anders hihi.

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Yeah!!

Eindelijk begint me ongi door te komen :D

Kan ik eindelijk verder .

Alleen begin ik weer zware buikpijn te krijgen :x:p

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, hopelijk krijgt je oppaskindje gelijk...zou geweldig zijn toch??? De testen zijn vast morgen al binnen, kun je inderdaad gelijk aan de slag!!!

@ T84.....ik ben ook zo benieuwd naar jou.....op welke dag van je cyclus zit je? En op hoeveel DPO?

@ Rammel...wanneer ben je uitgerekend?? Misschien lopen we wel gelijk!!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84....ik lees net op de volgende pagina dat je op dag 33 zit.....enne, ik had dinsdag met rijden ook zo'n pijnlijke borsten!!! En elke keer als ik voorbij de spiegels reed dacht ik: "Jeetje, wat heb jij tieten"!!! Dus wie weet zegt dat ook wat bij jou ;)

@ Kim....balen zeg van de ongi....het had me zo leuk geleken samen met jou zwanger te zijn :(

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Stephanie, veel succes met je tentamen!!! Of misschien heb je hem al gehad....hoe is dat gegaan???

Weet je wat grappig is....iedereen zegt dat je er niet te veel mee bezig moet zijn om zwanger te raken....maar juist afgelopen ronde zijn manlief en ik er heel erg mee bezig geweest, temperaturen, ovu-testen, om de dag klussen.....maar aan de andere kant had vooral manlief vanaf het begin: "Dit wordt hem"
    Natuurlijk moet ik misschien niet te enthousiast zijn, er kan nog heel veel mis gaan natuurlijk...ik hoop zou dat ons kindje bij ons mag blijven!!!

De kwaaltjes beginnen wel op te komen trouwens...ik ben heel erg moe, af en toe misselijk, zeer pijnlijke borsten en nog steeds kramp in mijn buik. En ik heb nog steeds mijn vismanie....Dus dames als je opeens trek krijgt daarin, dan weet je hoe laat het is;)

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    heb even snel bijgelezen.

@alice: hihi ja hoop dat ze gelijk krijgt! morgen verwacht ik inderdaad de testen dan zullen we mn ei is gaan zoeken!!

@nijn: fijn dat het een goed gesprek was!! hoop dat je snel hersteld.

meiden ik ben les geven op de hondenclub ;) tot morgen!!!

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hoi dames

@Remmar: Jammer dat je niet zoveel meer op het forum komt, maar wel eeb verstandige keuze. Gelukkig heb je een kleine waar je al volop van kan genieten. Het beste met alles en tuurlijk hoop ik je af en toe hier terug te zien.

@Alice: Het zou vreemd zijn als ik ineens vis wil eten want dat lust ik namelijk echt niet, haha.. Ik heb over 6 dagen mijn NOD en ik voel NIETS. Daardoor denk ik dat deze ronde verloren is. (terwijl ik weet dat dat niet zo hoeft te zijn, maar ja..)

@Kim: Balen dat je ongi bent geworden. :(

@Naomi: Succes met het opsporen van je ei. Hopelijk heeft je oppaskindje gelijk!!

@Rammel: Had jij bepaalde klachtjes/kwaaltjes voor je NOD?

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, positief blijven denken!!! Wie weet komt er toch nog wat!! Ga jij testen op je NOD of wacht je nog even?

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Alice , had me zeker leuk geweest samen met jou zwanger zijn .

Maar ja er is niks aan te doen :(

12. nijnonijntje

Ah kimmetje
    Je ongi is in ieder geval doorgebroken. Dan kun je weer verder.
    Hoop dat de volgende ronde raak is voor jou.

13. nijnonijntje

Ja Alice
    Deze kwaaltjes horen erbij meid.
    Maar toch meid geniet ervan. Het is soms heftig, maar je hebt het er voor over.
    (ik mis ze soms wel :( )

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Nijn: Ik was jou helemaal vergeten in mijn vorige post, sorry! Wat fijn dat je een goed gesprek met je ha hebt gehad. Hopelijk gaat het snel beter met je!

@Alice: Ik denk dat ik voor NOD ga testen. In het lijstje hier staat dat deze op 15 april is, maar hij is op woensdag de 14e. Ik denk dat ik maandag een testje ga doen. (heb er thuis 2 van Mat Care liggen)

15. nijnonijntje

@Rosa
    Is niet erg hoor.
    Ik zie dat er spannende tijden voor je aangebroken zijn.
    Ik duim voor je. ;)

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oeeh Rosa, maandag al! Nog maar een paar dagen!

Alice, ik heb vandaag ook vis gegeten. Lekker zalm uit de oven! Heerlijk! Ik hoop dat het bij mij ook op iets duidt haha. Heb morgen tentamen, maar het gaat m niet worden! Kan me totaal niet concentreren en ben al de hele dag een beetje down, weet ook niet waarom. Ga m gewoon maken, maar weet zeker dat het geen voldoende wordt.

Gewoon eventjes een knuffel voor jou Nijn, vind dat je heel sterk overkomt in je berichtjes!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph...nou heel veel succes voor morgen dan :). Gewoon maken dat tentamen meid, wie weet valt hij 100% mee, je weet het niet....Vervelend dat je jezelf zo down voelt....
    Ow jee, nog een zalmhappertje erbij ;). Mocht je het morgen nog steeds voor je ontbijt willen dan zou ik mezelf even achter mn oortjes krabben als ik jou was, hihi

@ Nijn, fijn dat je gesprek goed is geweest. Hopelijk kun je het straks allemaal een plekje geven. Hopelijk is het snel weer raak voor je.

@ Rosa, ow spannend!! Ik hoop dat je positief test meid! Krijgen we het snel van je te horen dan???

Blegh, ik moet morgen een presentatietje geven op de universiteit, maar ik kan mijn gedachten niet ordenen.....en ik heb morgen eigenlijk mijn laatste stage-dag, maar ik wil niet...omdat ik anders 13 uur op een dag maak...dat is me nu toch wel wat veel van het goede...

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Stephanie: Vervelend dat je je niet kan concentreren. Heel veel succes voor het tentamen morgen!

@Alice: Jahoor, ik laat gelijk weten of het posi of nega is. :) Maandag ben ik vrij vandaar dat ik dan al een testje wil wagen.

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ja, dat is het ook wel Alice! Ik heb morgen om half 12 tot 2 uur tentamen, daarna moet ik snel naar de paarden, ze buiten zetten, daarna meteen door werken tot half 12 's avonds en dan zaterdagochtend om 8 uur beginnen, tot half 6 en dan moet ik om kwart over6 alweer klaarstaan voor een etentje van mn vriend zn werk. Pfffff, wordt al moe als ik eraan denk!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph....dat is ook echt om moe van te worden zeg :eek:.....Heb je de zondag wel lekker helemaal voor jezelf???

@ Rosa: Dat is wel lekker dat je er even van kunt genieten als je vrij bent (of juist balen...). Ik vond het heel moeilijk dat ik het direct naar de universiteit moest en ik heb het nog niet met mijn man kunnen vieren :(. Gister had ik dienst en vanavond had hij al een afspraak staan, morgen heb ik stage, zaterdag afspraak met vriendinnen en zondag naar mijn ouders voor 6 weken aan een stuk.....wel maf, ben je net zwanger, ben je bijna niet meer bij je man....Heeft hij wel een beetje gelukt...heeft mijn moeder alle ellende in huis ;), hihi.

Zo, nu snel weer verder met het presentatietje, gelukkig heb ik wel een zwangerschapgerelateerd onderwerp, leuk om over te lezen :), maar ik moet dan wel steeds aan mijn eigen buikje denken ;)

Deel Deze Pagina