Goeiemorgen , Sstephanie , ik wacht geduldig op de foto Wain , balen meis !! Nijntje , wachten duurt af en toe wel is lang , en dan vooral als de test donkerder moet worden . Naomi , wat spannend !!!! Hopelijk wordt hij gewoon een stuk donkerder en kan je hem binnenkort showen hier Hier vanmorgen opgestaan met misselijkheid bah En vanmiddag nog een ovu testje doen.
Naomi, wat spannend!! Ik duim voor je! Nijn, veel plezier met je vriendin. Ik ga naar college, ben er vanmiddag nog eventjes en dan vanavond tot 11 uur werken. Morgen gelukkig vrij (naja, vrij.. moet een stapel werk voorbereiden..)
meiden hierbij mij test van vanmorgen. kreeg net in ander topic al een aantal reacties dat hun het streepje ook zagen. zien jullie hem??????
ben echt super happy nu haha ook al weer ik het nog niet zeker. ik hoop echt dat hij donkerder wordt! zal straks eens naar de kv gaan voor testen en dan doe ik die morgenochtend en anders zondag weer. pffffffffff nu eerst ff naar de wc heb buikpijn gekregen van die 2e lichte streep haha. het zou in ieder geval wel de steekjes en krampjes verklaren!!!
Naomi , ik hoop het echt voor je Ja je krijg nu last van de spanning , laat je het ons wel weten meis !!
ja natuurlijk laat ik het jullie weten!!!!!!!!!! had mn vriend net aan de telefoon en die vond het toch ook wel erg spannen nu hihi. hij komt vanmiddag vroeger thuis dus dan mag hij even test bekijken
kim die zal wel zeggen dat hij niets ziet hihi. denk niet dat hij zo gaat zoeken als mij maar we wachten af he haha
net mn laatste test maar gedaan (sorry kon me echt niet inhouden haha). hier vind ik de 2e streep toch iets duidelijker op!! heeft mat care voorgedrukte streepjes nee toch??????????? het is echt een heel licht streepjes recht onder de T en net zo breed als de andere streep. pfffffff meiden denk dat het er toch van gekomen is
Je kan hem beter met ochtendurine doen Wel fijn dat je streep nu al donkerder is Toch maar even langs de kruidvat he meis !!
ja ik weet het kim maar had al een tijdje niet gedronken en geplast dus dacht doe hem maar ben ik ervan af nu heb ik niets meer in huis en kan ik niet meer testen ahah. ja als mn oppaskindje uit bed is race ik met haar naar de stad! ga de kv 2v5 kopen en een extra gevoeligetest.
gelukkig heb nog wel een vraagje, sorry voor de vele vragen!!!!!! die 1e test is nu natuurlijk opgedroogd dus ook gelig, en de plek waar de 2e streep stond in roze is nu niet heel roze meer, is ook meer geel, streep is wel duidelijk nu. enig idee hoe dit kan??
Je test is zo geel omdat je urine zo geconcentreerd is geweest . En is waarschijnlijk ook heel sterk geweest . Geeft niet hoor dat je zoveel vragen stelt
oke, vind het zo vreselijk fijn dat ik het met jullie er gewoon lekker over kan hebben hihi. dus het streepje wat er nu duidelijke te zien is is ook gewoon echt een goed streepje. pfff heb nu al zin om mn banner te veranderen maar zal nog maar ff wachten!
Ja dat is nou zo makkelijk he met zo'n forum Denk dat je inderdaad beter even kan wachten tot je echt een positieve hebt in je handen gewoon wat donkerder
@ Naomi: spannend meid, hoop voor je dat het streepje duidelijker wordt..ik zag al wel wat heel licht op de foto Hier heerst nog steeds onzekerheid net weer gebeld naar de HA of die uitslag van die bloedtest nou al binnen is..maar nog steeds niet :x ze moeten het per post krijgen ofzo... ik vind het maar raar want de vorige bloedtest die ik deed, waarbij ze gingen kijken naar eventuele ontstekingen, daar was de uitslag al de ochtend daarna bekend!! Maarja afwachten dan maar Ik heb nu elke dag lichte hoofdpijn en spierpijn in mijn onderbuik..als ik wat moet pakken van de grond dan voelt het niet echt fijn..als ik hoest dan voel ik het ook in mijn onderbuik.
zelfs mn ovutest was vrij donker hihi. had er nog 1 liggen dus heb alles maar opgemaakt mocht het fout gaan kan ik nieuwe kopen en anders ben ik er vanaf hihi.