januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    T84, jij ook een fijn weekend meis !!

Het is inderdaad mooi weer :D

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Het is prachtig weer! Ben net lekker bij mn paard geweest, die staat nu heerlijk op de wei. Daarna heb ik even zwangerschapsvitamientjes gehaald, die van davitamon. Kan nooit kwaad dacht ik zo.

Ik ga vanavond met mn vriend naar de prenatal. Ik ben volgende week jarig en krijg van hem VELGEN onder mn auto (nu wieldoppen). Durf niet zo goed te zeggen dat ik het een stom cadeau vind, gelukkig heeft ie dat dus wel door. Zielig vriendje hahah, helemaal zn best gedaan, vond ik t niks. Maar ik mag dus wat uitzoeken voor de baby, heb alleen nog geen idee wat.. Jullie opties?

Naomi, echt superleuk! Ik wil zondagochtend ook die cb digitaal doen, gewoon voor de zekerheid. En daarna rondje ouders denk.. Pffffff, vreselijk als je niet weet wat je kan verwachten!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    uhmmm een leuk boxkleed stephanie??

wij ik wil het zondag ook gaan vertellen.
    zo naar het bos met mijn moeder ik hoop dat ik mijn mond kan houden hahahah!

T84 fijn weekend meid!

kim ja klopt moet er niet vanuit gaan dat het fout gaat, ik ga er van genieten hihi. ben echt super blij loop constant met een big smile rond :p en het enigste wat ik kan denken is: ik ben echt zwanger!

meiden allemaal fijn weekend ik kom strakkies weer

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    meiden waar zijn jullie allemaal???????

ik ben weer terug van een heerlijk rondje bos met mn moeder en broertje :D
    het was echt lekker zeg zo in de zin hmmmmmmmm :D

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hoi allemaal,

Ik heb uitslag van het bloedonderzoek gehad en ik ben helaas niet zwanger. Ik ga aankomende maandag naar de HA toe om me opnieuw te laten onderzoeken :( ik wil echt wel weten wat er precies met me aan de hand is....

Fijn weekend mocht ik jullie niet meer spreken.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    pindakoek balen dat je niet zwanger bent!!!!!!! maar je bent nu wel van die onzekerheid af.
    hopen dat andere onderzoeken iets opbrengen!!
    jij ook alvast fijn weekend meid! *knuffel*

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    meiden dit is mijn test van vandaag.
    nog wel licht maar wel duidelijk in het echt vind ik.
    is ook nog 2 dagen voor mn nod dat zal ook nog wel schelen!!!!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hallo dames, eindelijk weekend!!! En nu kan ik weer helemaal het topic goed bij houden :)

@ Naomi, fijn dat je streepje steeds donkerder wordt :)

@ Steph...dan reken ik of jij verkeerd...had mijn ei 3 dagen eerder dan jij en mijn NOD dus ook, maar toch schelen we maar 1 dag in datum dat we uitgeteld zijn....wel ontzettend leuk dat we zo samen lopen:)

Ik ben zo blij dat het weekend is trouwens...de moeheid lijkt steeds erger te worden en de misselijkheid komt ook steeds meer op...

Gister is MvM hier geweest, zij dacht dat ik misschien verder ben dan ik zelf denk, ik had haar mijn testen laten zien en ze vond het toch wel erg frappant dat ik zo vroeg had kunnen testen. De test die we gister deden was echt knallend roze!! Dat was toch wel weer een fijne bevestiging :)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    alice dat zou fijn zijn natuurlijk als je verder bent dan je denkt :D

erg he die vermoeidheid!!!! ik had er eigenlijk nog geen last van maar ik kak al vanaf 4 uur constant in pfffffff.

lekker he weekend:D ik moet morgen werken pfffff.
    en dan zondag weer lekker lang lopen in het bos en daarna mn ouders vertellen dat ik zwanger ben:d mn schoonouders mogen nog even wachten zegt mn vriend hihihi.

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond,

Meiden ik heb bijna een positieve test :D

Hij lijkt nu op die van me album 23 januari , en nu weer maar dan 23 april :p

En het leukste is ik heb samen met me zus op 10 mei onze Nod :D

Ik lees vanavond even alles bij , ben namelijk bij me zus :)

Mocht ik hier niet meer zijn vanavond wens ik iedereen een fijne avond !!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    kim wat grappig dat jullie nod hetzelfde is!!!!!!
    en eindelijk je ovutest positief dat wordt flink klussen meid:D

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    is iedereen weekend vieren??
    zit me echt te vervelen haha gelukkig komt vriendlief zo thuis!

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, je hbet gelijk denk ik, heb het zelf niet uitgerekend, heb alleen maar bij het maken van de banner de datum van mn laatste ongesteldheid ingevuld en dit gaf hij aan. Misschien omdat mijn cyclus langer is? Leuk dat je test zo duidelijk was, je hoort snel of je verder bent, de eerste afspraak bij de vk is toch begin mei?

Hebben vanavond mijn ouders verteld dat ik zwanger ben, en ze vonden het ontzettend leuk. Mn moeder moest huilen, mn vader dacht dat we een geintje maakten, maar had het wel door. Ben echt opzettend opgelucht dat ze het leuk vinden, is zo belangrijk voor me! Zondag zijn de ouders van mn vriend aan de buurt.

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pindakoek, jammer dat je niet zwanger bent. Heel veel succes bij de dokter!!

Kim, succes meid!! ;)

15. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    @ Naomi: Gefeliciteerd meis!!! Geniet er lekker van.

@ Pindakoek: Balen van je nega uitslag, maar zou inderdaad wel uit laten zoeken waar het vandaan komt.

Pfff... Hier zit het ook allemaal niet mee.
    Inmiddels al 12 dagen weer aan de pil, maar nog steeds bruin/roze afscheiding.
    Vandaag toch maar even ha gebeld, want vond dit toch niet echt normaal.
    Moet nu 5 dagen lang 4 pillen 's avonds slikken en dan hopen dat het over is, anders weer contact opnemen met ha voor echo om te kijken waar al dat bloed vandaan komt.
    Volgens assistente zou het eventueel van een vleesboom kunnen komen.
    Blijf me nu alleen afvragen of een vleesboom snel groeit, aangezien ik 2 jaar geleden ben bevallen in zkh.
    Als er toch iets had gezeten toen hadden ze dat toch moeten zien? :(:(:(
    Ik hou jullie op de hoogte.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    remmar: vervelend meid!! hoop dat je snel weet waar het bloed vandaan komt.

stephanie: heel fijn dat je ouders het super leuk vonden:D
    de mijne zijn morgen aan de beurt en die van mn vriend volgende week denk ik haha. die vond dat ze het nog niet hoefde te weten:p

meiden ik ben werken, tot vanavond!

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goeiemorgen ,

Sstephanie , wat fijn dat je ouder het leuk vonden , het leukste had nog geweest als je op 1 april kon vertellen dat je zwanger was dan hadden ze je helemaal niet geloofd :p

Naomi ,hier krijgen de schoonouder het eerst ook nog niet te weten hoor , anders krijg ik een grote mond naar me toe :(

werk ze !!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    kim nee dat is de reden hier niet. ik weet 100% zeker dat ze het heel leuk zullen vinden. maar mn vriend vind het nog te vroeg om het aan hun te vertellen, tja als hij zn mond kan houden vind ik het prima, ik kan mijn mond niet houden vandaar dat we het al wel aan mijn ouders gaan vertellen morgen.

wel balen zeg dat je dan een grote mond krijgt!!!!! je kunt ook niets zeggen, ze zien het van zelf wel hoor ;)

het werken vandaag ging gelukkig goed, even wat anders aan mijn hoofd haha.
    vind het erg spannend omdat ik vanacht/morgen mijn nod eigenlijk had.

verder hier nog steeds steekjes, misselijkheid is veeeeel minder gelukkig. nog wel veel plassen en beetje moe maar ach alles voor het goede doel:D

19. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hoi hoi
    Even een berichtje van mij.
    Het is echt heerlijkw eer. Echt een en al genieten hier.
    En het blijft ook nog zo de hele week. Wat willen we nog meer :D.
    Geniet ervan iedereen.

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

wat is het stil hier! Iedereen is lekker aan het genieten van het mooie weer zeker!

Ik heb gewerkt vandaag, ga nu naar een vriendinnetje die haar verjaardag viert. Ga maar met de auto, goed excuus dat ik niet drink!
    Naomi, veel plezier morgen met vertellen!

Deel Deze Pagina