januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ja leuk dat je ouders zo emotioneel reageerden!!!
    Die van ons heet inderdaad ook Ukkie, 2 weken terug ofzo heb ik hem/haar zo aan jullie voorgesteld hier....
    We weten niet wat er met de auto is trouwens...de olie is toch niet op?? En hij startte net gewoon weer....o, ik hoop niet dat ik morgen stil kom te staan...

Net lekker buiten gegeten met mijn ouders en man, was echt gezellig!! Kreeg echt weer een beetje een vakantie-gevoel. Vanmiddag heb ik wel weer moeten slapen, ik ben zooo ontzettend moe en ook steeds misselijk....

Hebben jullie nog vakantie-tips? We willen eigenlijk wel gaan, maar weten echt niet waarheen...ik denk niet dat ik buiten Europa durf nu ik zwanger ben...

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: oww oke sorry vergeten!!!! ben een echte zeef merk je wel. ik zeg vaak vanalles door elkaar gebruik nooit alleen ukkie maar ook gewoon kleintje of kleine ;)
    owww wat raar van de auto! inderdaad hopen dat je morgen niet stil komt te staan.

brrrrrr buiten eten. het is hier flink afgekoeld, heb mn dik vest aangetrokken!!!

sorry geen vakantie tips. ben zelf ook nog op zoek naar een vakantie na ons trouwen maar ben dan wel 24 weken zwanger dus wil nederland niet uit eigenlijk. pffff echt een dilemma!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, geeft niet hoor ;), er zullen vast nog veel meer Ukkies zijn :D. Papa en mama noemen het kindje ook al zo en mijn man vraagt als we met elkaar bellen of hij ook even met Ukkie mag praten, haha.

Ja, ik vind de vakantie echt moeilijk...ben echt toe aan even uitrusten, maar ik vind het wel een beetje eng in het vliegtuig en in een ver land zeg maar...

Hoe ga je dat trouwens nu doen met je jurk Naomi? Echt zeker pas op het allerlaatst? Maar ik dacht dat je hem al had gevonden toch? Degene die je wilde?

Blegh, ik ben weer met mijn opdracht bezig :(

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ alice: ja dat is waar, er zullen vast meer ukkies zijn!
    hihi hier is mn ventje nu ook heel trots :) allemaal aaien en kusjes geven aan mn buikkie hihi. de kleine krijgt al meer aandacht als ik :p

vanmiddag ff gauw de stad in geweest voor kado voor mn ouders. we hebben nu eindelijk eens legaal kunnen kijken naar kleertjes en dergelijke owww kan niet wachten tot ik iets kan kopen:D heb afgesproken dat ik regelmatig wat mag halen ahh zo worden de kosten een beetje verdeeld en mijn koopbehoefte ook vervuld :p

ja onze vakantie in juni gaat gewoon door dan gaan we naar drenthe;) maar heb geen zin om uren in de auto te zitten met een dikke buik in de hitte!! dus ik denk dat we richting texel gaan lekker rust en genieten maar :)

nee heb nog geen jurk! had al een leuke aangehad dat wel maar die kan niet meer die was vrij strak ;)
    ga nu binnenkort wel snel gewone jurken passen nu het nog kan haha verder zal ik een jurk moeten zoeken met veel ruimte rond mijn buik ;) dus ik koop hem inderdaad pas op het laatste.

pff alweer met de opdracht bah bah!! suc6 ermee meid

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik wil ook heel graag kleertjes kopen, maar op een of andere manier lukt dat nog niet echt....het is een soort van drempeltje ofzo waar we even overheen moeten stappen. Als we de intake bij de vk hebben gehad krijg je geloof ik een lijst mee met wat je allemaal moet kopen, dus ik denk dat we maar wat gaan shoppen met die lijst. En we weten natuurlijk niet of Ukkie een meisje of jongetje wordt...en heel veel unisex is er niet in de handel...
    Ik las op het decembermama-topic dat velen ook al met de kinderkamerinrichting enzo bezig zijn....zo ver zijn wij nog helemaal niet...we hebben nog eens geen huis ;)...o, wat hoop ik dat ons oude huisje snel verkocht wordt en we lekker kunnen gaan klussen!!!!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahah mag je alweer gaan klussen alleen nu op de andere manier ;)
    hoop dat het snel verkocht is voor je!
    wij zijn ook nog niet echt met de kamer bezig, ventje gaat het plafond nog doen en langzaam aan zullen we kleuren gaan kiezen en eerst schilderen. daarna komen de meubels wel ;) wilde lekker bij ikea gaan shoppen die is tenminste betaalbaar!

owww oke dat is wel makkelijk zo een lijstje. nee unisex kleding is niet mega veel. nog 15 weken dan weten we ong. het geslacht:D willen jullie het weten??

kun je trouwens gelijk een afspraak maken bij de verloskundige of moet je eerst naar de huisarts??

7. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @naomi: Gefeliciteerd, echt super hoor!

Ben alweer een weekje niet hier geweest. Was een vervelend weekje, mijn parkiet was afgelopen zaterdag doodgegaan. Ik was er helemaal kapot van. Mijn andere was zoooo zielig dat ik elke avond lekker bij hem bleef zitten, sinds vrijdag heb ik voor Pino een vriendje erbij gekocht. Hij was zooo aan het treuren en al zijn veertjes aan het uittrekken, ik kon t niet meer aanzien. Hij is nu gelukkig weer blij en ik ben dus ook weer wat vroljker.

Verder nog geen nod. Wel sinds gisteren kotsmisselijk de hele tijd en mijn onderbuik voelt alsof ik buikspieroefeningen aan het doen ben en eigenlijk op moet houden maar dat lukt dus niet. Maar ja een test durf ik echt niet meer aan na al die negatieve. Het zal ook wel niet, ik denk dat het nog steeds het vreselijke ontpillen is.

Maar hoe gaat het met iedereen die zwanger is? Al kwaaltjes?
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen van de eerste weken

@Alice, heb je nog helemaal geen kleertjes gekocht? Ik zou echt een probleem hebben om niet veeeeel te veel te kopen, maar misschien zou het ook een soort van angst zijn wat ik dan zou hebben, en dat ik idd eerst de echo enzo wil zien. Maar ik heb dus nu wel al 2 pakjes gekocht (op vakantie).

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @happy marie:

meid wat sneu dat je parkiet overleden is!!! gelukkig heb je een nieuw maatje voor je andere parkiet gevonden en kom je snel over het verlies heen!!

hmmm de kwaaltjes klinken positief maar snap dat je geen test mee druft te doen.

mijn kwaaltjes??
    - regelmatig flink misselijk
    - moe maar slecht kunnen slapen
    - steekjes in buik
    - vollere borsten met blauwe aders!! net aliens hahaha
    - emotioneel
    - veel plassen
    dat zijn de belangrijkste wel denk ik ;)

hoop dat je snel meer weet meid en je niet meer in die onduidelijkheid zit!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ik wil het denk ik niet weten, mijn man wilt het wel, maar ik denk dat ik het een verrassing wil laten tot het laatste einde...maar goed, dat kan natuurlijk nog veranderen.

@ Happy, wat vervelend van je parkiet :(. En vervelend nog steeds geen ongi...dat duurt echt te lang meid!!

Als doorlopende kwaaltjes heb ik vooral moeheid en pijnlijke borsten gehad. Sinds donderdag ben ik misselijk en daarvoor moest ik veel plassen, last van buikkrampen en rugpijn. Maar nu dus echt ongelofelijk moe en niet lekker van de misselijkheid.....en heel emotioneel....

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ alice: wij willen het beide heel graag weten zodat we rekening kunnen houden met kleren ed kopen.
    je hebt ongeveer dezelfde kwaaltjes als ik hihi.
    wanneer ben je uitgerekend eigenlijk? of ben ik dat ook al vergeten?
    ik ben 01-01-2011 uitgerekend hihihi leuke datum he:p

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, bij ons wisselde het, eerst wilde ik het nooit weten, toen heel erg graag (ook ivm de kleertjes) en nu wil ik het weer als een verrassing.
    Je hebt inderdaad een leuke datum!! Hihi.
    Als ik vanaf de eerste dag van mijn menstruatie uit ga, dan zou ik op 15 december uitgerekend zijn. Als ik FF moet geloven, dan ben ik op 17 december uitgerekend. En als ik de ovu-testen moet geloven, dan ben ik op 18 december uitgerekend. Zelf houd ik nu steeds maar 18 december aan. Over een tijdje zal de eerste echo wel komen, dan kunnen ze geloof ik wel met precisie zeggen hoe ver je nu eigenlijk bent.

Ik en Ukkie gaan onszelf maar eens klaarmaken voor de nacht...morgen is het weer maandag :(....gelukkig maar 4 werkdagen deze week :). Al moet manlief er wel 5 :(. Maar dan ik kijk nu al uit naar vrijdag...lekker slapen de hele dag!!! ;)

Weltrusten!!!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owww zo haha ja ik denk ook dat ik op 3 januari beter uit kom maar ach dat zien we wel bij de verloskundige!! jij mag al bijna zeker of niet??

gelukkig maar 4 daagjes dat scheelt weer voor jou! balen dat je man wel 5 dagen moet werken die van mij maar 4 dat is wel lekker kunnen we vrijdag mss al wel babydingen gaan speuren haha.

nou weltruste dan alvast maar en sterkte deze week!!!!!

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik krijg morgen een echo om te kijken of al het weefsel weg is met de miskraam..ben benieuwd..was leuker geweest om de echo om een leukere reden te hebben..maargoed..ik heb wel het vertrouwen dat er snel een mooi gezond kindje in mn buik mag groeien..

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    toch spannend niki!! hoop dat alles weg is en het snel raak mag zijn en je inderdaag een gezond plakbeebje in je buik mag hebben!

15. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    niki succes morgen!
    mischien is er toch nog een beetje hoop voor jullie,en ben je mooi nog zwanger!
    heb je zelf een ander gevoel dan?
    wij hebben donderdag de eerste echo :D,ben heel benieuwd.
    hoe gaat het verder met iedereen? allemaal aan het genieten van het lekkere zomerweer ;).
    Ik wel in ieder geval,goh ik was eraan toe haha.

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Alice, volgens mij zou ik ook al veel babykleertjes kopen maar wachten op de uitkomst voor het geslacht :D
    @ Niki, hoop dat alles weg is van je vmk en dat je snel weer zwanger bent!
    @ Happymarie, ik had echt zulke kwaaltjes als jou meid alleen was ik echt niet zwanger...ik denk dat die kv 2v5 mij gewoon een indroogstreepje heeft gegeven..en het was echt een vaag licht paars/roze lijntje maar weer te licht om er een foto van te kunnen maken.

Lekker dagje van de zon genoten vandaag, vanavond gingen we lekker barbecuen met vrienden. Morgen ga ik naar de dokter toe want ben echt niet gerust erop dat ik zo'n pijn in mijn buik had, bovendien zal een lage bloeddruk niet zomaar komen...ik hou jullie op de hoogte maar zal niet meer zo vaak op zp zijn. Ik denk dat het goed is om niet zoveel met het onderwerp 'zwanger worden' bezig te zijn. Hoewel wij nog niet zo lang bezig zijn vind ik het iedere maand een beetje een teleurstelling dat het nog niet zo ver is...het lijkt me zo super erg om bijvoorbeeld 2 jaar te moeten wachten voordat je eindelijk jouw kindje mag vasthouden...

17. Meiden die zwanger zijn geworden; Gefeliciteerd!!

Ik word echt gek... overtijd, maar gister een negatieve test. Ik heb nog nooit een langere cyclus gehad dan 32 dagen, nu is het al dag 35! Zal ik morgen of overmorgen gewoon opnieuw een test doen? Maar wat als die ook negatief is...

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoi meiden,

Niki, hoop dat alles goed is bij de vk vandaag. Je hebt gelijk, er zal vast heel snel een klein kindje in je buik groeien. Je weet nu in ieder geval dat het wel kan.

Pindakoek, veel succes bij de huisarts. Hoop dat je meer te weten krijgt en je klachten opgelost worden.

Naomi en Alice, spannend he! Ik heb gisteren een mail gestuurd naar een verloskundigepraktijk voor een intake, als het goed is bellen ze me vandaag voor een afspraak. Echt heel spannend. Een van de twee verloskundigen ken ik al een aantal jaar, heb ik bij op stal gestaan. Dus dat is wel grappig.
    We zijn gisteren naar de prenatal geweest. Heb twee rompers gekocht, een jasje, een mutsje en allemaal I love oma/opa speentjes. Die hebben we al aan mijn ouders gegeven, maar die wisten het al en hebben het nergens anders meer over. Gisteren hadden ze al een discussie waar de kinderkamer zou komen, echt heel grappig.
    Ik heb trouwens ook al een kinderwagen besteld. Gekregen van mn vriend voor mijn verjaardag. Heeel vroeg, ik wilde het eerst eigenlijk nog niet, maar het scheelde heel veel geld. Mn vriend zei dat we hem toch nodig hebben ooit, maar ik was heel bang dat het zo confronterend zou zijn als het mis gaat. Nu vind ik het wel heel leuk, maar met de rest wacht ik ook nog eventjes tot na de verloskundige. Voelde me wel een beetje ongemakkelijk in die prenatal, omdat er heel veel vrouwen met een grote buik liepen, en ik nog helemaal niet haha.

Nou heel verhaal weer. Ik ga me nu aankleden, moet al vroeg op school zijn. Fijne dag allemaal!!

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Manon, spannend zeg dat je niet niet ongesteld bent geworden! Ik zou, als het nog nodig is, morgen weer een test doen. Misschien heb je weinig HCG. Duim voor je!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @manon spannend!!!! hoop dat je snel een positieve test in handen hebt :)

hier eindelijk weer eens een nacht redelijk kunnen slapen, heb er maar 3 keer uitgehoeven om te plassen hahaha.

@stephanie: ik zal van de week ook eens verloskundige mailen voor een afspraak, hij kan alvast maar staan ;)

moet er weer vandoor, kom vanmiddag nog even bijlezen.
    oppaskids komen.

Deel Deze Pagina