januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Zodra er een woning leeg staat , alleen moeten we nu wel blijven staan.

We staan oorspronkelijk op plek 12 maar omdat wij hebben gezegt bij de inschrijving we willen per direct een woning staan we nu op 1.

In de hoop dat er niemand actief wordt gezet ander gaan we weer omhoog .:p

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O spannend zeg.
    Hoop dat er snel een woning vrij komt. Dat zou mooi zijn. Kan niemand jullie plekje inpikken.

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb vette schoenen gezien maar koop al zooooooveel schoenen...

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ok, ja precies.. Ja dat doe ik eigenlijk ook..
    Maar wilde ff checken.. ;)

@ Kim, ik DUIM voor je!! DUIM, DUIM, DUIM!!!!!!!!!!!!!!!

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihi leuk!! wat voor?
    Ik heb een slipper tik.. heb van het weekend 2 paar gekocht!! Haha..

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Niki ,je hebt inderdaad tegenwoordig leuke schoenen , ik heb laatst ook een paar gehaald .

Met een hak eronder ben ze nu aan het inlopen want het is een hele tijd geleden dat ik met een hak heb gelopen .

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    een laag cowboy laarsje met slangenprint en ruig leer combi

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Bekijk bijlage 68100

Dit zijn de mijne die ik nog niet zo lang geleden heb gehaald .

Weten jullie trouwens wat ik kan doen , deze schoenen zijn aan de achterkant te groot en nu heb ik wel van die speciale verkleiners erin maar dan is er nog een stuk over , en een maat kleiner kon ik niet aan want dan zat ik klem:)
    Ze zeiden namelijk dat het een halve maat kleine maakte maar merk niet echt veel verschil;)

Heb namelijk dikke voeten :p

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Niki , klinkt erg leuk :D

10. nijnonijntje

@Kim
    Je moet er een zooltje in doen. Gewoon zo'n zooltje die door de hele schoen zit.
    Ik heb brede voeten daar is vaak maat 38 net te klein en 39 iets te groot. Dan doe ik er een zooltje in. Die drukt je voet vast. helpt bij mij altijd wel.
    Leuke schoenen trouwens.
    Ik heb ook een schoenen tik.
    Heb 38 paar schoenen/laarsen. hihi

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden!

Alles goed met jullie? Hier wel, mijn vriend zn moeder en stiefvader waren er net, en we hebben ze verteld dat ik zwanger ben. Vonden ze heel leuk. Hoop alleen dat mn schoonmoeder haar mond kan houden!

Ik heb 4 mei een afspraak met de verloskundige, echt heel spannend! Dan krijg ik ook een doorverwijzing om een echo te laten maken.

Heb net van mn moeder een heel lief pakje gekregen voor de bab. Zo schattig!

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, ik duim voor je huis! Leuke schoenen, ik kan er alleen zelf niet zo goed op lopen.

Niki, vet! Die laarsjes lijken me echt te leuk!

T84, hier ook een slipperverslaving. Ik heb ook al een paar paar nieuwe staan, nu nog echt mooi weer om ze buiten aan te doen. Loop er wel op in huis en in de tuin, maar op straat nog neit..

13. nijnonijntje

Heb dit jaar helaas nog geen leuke slippertjes kunnen vinden. :(

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie , o spannend !!

4 mei is al snel :D

Wat fijn dat ze het leuk vonden dat je zwanger bent .

Dat is toch wel erg leuk een babypakje he ;)

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik ga zo maar is even naar de supermarkt , kan namelijk nog ovenschalen halen heb 8 spaarkaarten vol en dan moet ik er wel wat voor hebben :p

Kom zometeen nog is even om de hoek kijken :D

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Steph, ik vandaag voor het eerst me slippers "naar buiten aan".. Meestal gaan ze ook niet meer uit tot september, haha..
    Ow en spannend 4 mei!!

Ik heb van het weekend bij de Nelson, 2 paar slippers gekocht.. ze hadden nog veel meer.. met 1 paar heb ik ook nog een goed doel gesteund.. dus 2 vliegen in 1 klap zeg maar, haha..

Zo werkdag zit er bijna op.. lekker naar buiten.. en vanaaf ei zoeken..Haha

17. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    leuk he die reacties wat je krijgt!:D word je alleen maar gelukkiger van.
    wij moeten het nu echt iedereen gaan vertellen,mijn buik groeit als kool en het is nu echt niet meer te verbergen haha.
    maar...ik kan er nu ook echt van genieten,want voel me echt zwanger nu.
    donderdag hebben we de eerste echo,ik ben zo benieuwd,kan niet wachten tot de 20 weken echo,wil zo graag weten wat het word,kan ik lekker gan shoppen:D
    heb net wel bij h&m een pakje besteld van de barbapappa,vondt m zo leuk!! en het kan voor beide geslacht.

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik vind omoda.nl leuk en assem.nl..die laatste is te gek!!! ben gek op mooie kwaliteits schoenen..

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Miranda, leuk zeg dat je het al zo ziet! Ik hoop ook dat ik snel ga groeien haha, lijkt me zo gaaf!
    Ik had bij de H&M al mutsjes besteld met Ilove mum en I love dad erop, zijn nu alweer uitverkocht helaas. Hoop dat het snel binnenkomt!

Niki, ik was vorige week in Rotterdam, en toen liep ik langs de winkel van Van Assem,, zo mooi allemaal!

T84, ik ga denk ik morgen ook slippers aan doen. Vanavond maar even mn voeten onder handen nemen haha. Nagels mooi kleurtje.

Kim, is echt superleuk die kleine kleertjes kopen. Moet me echt inhouden, heb eigenlijk al veel te veel gekocht, en ik weet het pas een week! Maar ben zo ontzettend blij, en door die dingetjes te bekijken is het zo echt!

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden , me dag kan niet meer stuk vandaag :D

Bedankt voor het duimen .

Was eigenlijk heel grappig , vriend was thuis en zegt heb ik nog mails en ik ga dus kijken en zie ineens een bericht staan van domesta:$

Of we geïnteresseerd waren in een woning, dus we gaan zo kijken of het wat is :D

Ivm met de huiskamer er zit namelijk verschil in , ik hoop dat het wat wordt :D

Deel Deze Pagina