januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    owww kim wat leuk!!!! hoop dat het huisje jullie bevalt!! :D
    veel kijkplezier hihi

miranda owww wat leuk dat je buik nu al zo groeit! ik hoop dat die van mij ook snel groter wordt!!! kan het nu al wel merken hoor hihi zelfs mn ventje ziet het ;)

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai meiden, ik heb net weer het hele topic bijgelezen...maar echt helemaal niets blijft hangen in dat warrige hoofd van me...

Alleen heb ik onthouden dat Kim misschien een huisje heeft, proficiat dame!!

Hier weer echt een nutteloze, suffe dag...ik ben alleen maar moe en misselijk....en alles stinkt!!! Ik loop echt de hele dag te kokhalzen....blegh, blegh, blegh...
    En manlief komt de komende dagen niet thuis...dus ik ben een beetje verdrietig :(

Ik ga mijn kittens eens voeren en dan uitgebreid douchen en naar bed...het is pas 19u maar ik ben helemaal op!!

Weltrusten dames!!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: lekker douchen en naar bed meid!!! als je lichaam het aangeeft moet je dat lekker doen!
    *knuffel*

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Slaap lekker lucindalice...
    Morgen is er weer een dag.

@Kim
    Ben benieuwd hoe jullie huisje is. Hoop dat het bevalt en jullie hem kunnen nemen :D

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Thanx, Nijn en Naomi, dikke knuffels terug!!!
    Ik baal wel hoor dat ik nu niet meer zoveel met jullie kan kleppen op het forum :(, maar over 5 weken heb ik weer heel veel vrij :), dus dan komt het vast wel goed :)

Nu ga ik echt slapen....weltrusten!!!

6. nijnonijntje

Ja joh, we nemen je niks kwalijk. Ga jij maar lekker uitrusten. Het is belangrijk dat je goed die laatste weken doorkomt. Je moet dubbel opletten nu natuurlijk :D
    Komt goed meid. Tot snel.
    Knuffels nijn.

7. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    wat leuk om al jullie ervaringen enzo te lezen.
    Ik vind het echt ontspanning om hier op het forum te zijn, ook al is die ontspanning ook een vorm van verslaving geworden (haha).

Ik heb eigenlijk niks te melden, kwam alleen effe bijlezen en hallo zeggen. Ga zo ook maar eens lekker voor de tv hangen want ik ben behoorlijk moe en voel me niet zo lekker deze week.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Slaap lekker Alice! Mis je wel hoor, op het forum! Ik merk het ook wel dat ik moeier ben, maar moet ook zoveel doen. Maar toch is dat anders dan de hele dag bezig zoals jij, ik zit ook veel achter de boeken, en dat is toch rustiger.

Kim, hoe was het huis? Spannend zeg!

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Kim, ik hoop dat het huisje is bevallen en dat jullie er snel in kunnen :D

Vandaag heb ik lekker van het weer genoten, was echt warm zeg :) Over een paar daagjes naar disneyland (met koninginnedag)...ff een keer wat anders dan alle drukte in Nederland. Ik mag er wel van genieten straks mag ik niet meer in alle attracties als ik eenmaal zwanger ben :p

10. arwe

arwe Actief lid

19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    hey meiden,

Bij mij zijn op onverklaarbare wijze de rode duivels op visite gekomen. Echt maf.
    Heb altijd een vaste cyclus van 34/35 dagen. Vorige maand op dag 34 begon er wat licht donkerbruin bloedverlies wat na een dag of drie al weer weg was (had genoeg aan enkel inlegkruisjes) Nu op dag 24 en 26 bij afvegen wat oudroze slijm en sinds vanmiddag ineens weer een inlegkruisje nodig voor donkerbruine afscheiding heb totaal geen ongi klachten verder die ik anders altijd heb. (sorry voor de onsmakelijke tekst) Zit nu op dag 27?!?!?!?! Snap mijn eigen lichaam even helemaal niet meer en dat voelt echt mega irritant.

Sorry dat ik zo loop te zeuren, moest het gewoon even kwijt. Baal als een stekker vandaar

groetjes
    Arwe

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    #4751 kim1990, 27 apr 2010
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
    Goedenavond ,

Hier nog even een berichtje .

We hebben gekeken bij de woning in eerste instantie zal je zeggen van wow dat wil je dus echt niet in :$:(

Het stond dus nog vol , en het leek gewoon of er een paar hippies inzaten :p

We gaan nu even afwachten als hij leeg is en dan gaan we nog is kijken met de opzichter en anders moeten we hem helaas afzeggen .

En het stonk verschrikkelijk daar naar rook , en als je astmatisch bent dan merk je dat wel want ik sloeg helemaal dicht:x

Maar voor de rest moet er denk ik nog aardig wat aan veranderen zowiezo een andere kleur muur :D

Want de ene helft was rood een andere gedeelte paars en dan een gele plafond :$

Maar voor de rest zag het er mooi uit , vriend zei gelijk al we nemen hem niet omdat het zo stonk naar rook , maar dat moet de woningbouw maar regelen dat het eruit gaat .

En er moeten wel een aantal dingen veranderen waarvan ik denk dat hoort daar niet :(

En het gaat daar denk ik lekker warm worden van de zomer :p

We hebben dan een plat dak en geen dak op het balkon dus de bovenkant helemaal open en de zon schijnt er in de middag op;)

Het is trouwens in een flat op 2 hoog ;)

Als ik er meer over weet dan laat ik het jullie weten :)

12. nijnonijntje

@Kim
    Nou meid klinkt gezellig met die felle kleueren. Hihi
    Ja wwet je soms als het leeg staat en je hebt er zelf een idee bij ziet het er heel anders uit. Vaak moet je door de spullen van anderen heen proberen te kijken. Ik hoop het in ieder geval voor jullie.
    Jullie hebben al lang genoeg gewacht toch?
    Vandaag wordt het heerlijk weer mensen. Zag dat het na vandaag alweer mnder werd. Ik krijg vandaag toch mijn nichtje hier. Heel gezellig. Ga lekker met haar wandeeln eendjes voeren en knuffelen. Tis zo'n lieverd.
    Vanavond kraamschudden bij vrienden van ons. Ze hebben hun tweede zoon gekregen. Wat een lekker ding is het. Hele bolle toet. Zo schattig.!!! Dus daar ga ik vanavond bij weg zwijmelen ;)

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kim, leuk een huisje!! Idd wat nijn zegt, je moet er even doorheen kijken.. beetje denken met je eigen inrichting en kleuren en zonder rooklucht ;) erin.. Hebben jullie al besloten wat jullie doen?
    Het wordt vandaag idd weer heerlijk weer.. lekker weer slippertjes aan.. in me pauze ga ik even lekker naar buiten de stad in..
    @Nijn, je hebt een leuke dag gepland staan vandaag..:D

Straks weer een ovu testje doen.. ze zijn nou nog niet echt veel donkerder ofzo geworden nog..:( We zien wel.. we klussen iig goed door..
    Verder heb ik wel het idee dat het een en ander bezig is in me buik..
    Trouwens als je eisprong is geweest dan is het "te laat" toch om nog te klussen?

14. nijnonijntje

@T84
    Ja, na je eisprong is het inderdaad te laat om te klussen..... dan gaat het klussen over in pret hebben hihi ;)

15. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    heej dames,

Vandaag opassen op mn 3 neefjes..laatste werkdagje..morgen mn benen harsen,wordt bijna agressief van die haren op mn benen..maar wilde het perse harsen voor de vakantie. en mn nagels opnieuw laten doen en dan op naar amsterdam..koninginnendag vieren en zondag vliegen naar turkije!!! vanaf morgen horen jullie mij dus anderhalve week even niet.

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik dacht het al, maar even double checken, haha! ;)

@Niki, nou ga heerlijk van je vakantie genieten!! En we zien je daarna gezellig terug..

17. nijnonijntje

O lekker zeg turkije.
    Geniet ervan meid.
    Heb je wel verdiend.

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou me ovu test laat nog niks spannends zien.. hihi..

Gaan jullie trouwens van de zomer nog op vakantie?
    Zo ja, waarheen?

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@kim: je moet inderdaad overal door heen kijken. je wilt niet weten hoe ons huis eruit zag voordat we het kochten:p het stamde nog af uit de tijd voor de romeinen:p
    nee er hadden alleen al 50 jaar lang dezelfde oude mensen in gewoont. overal schroten!!! donkerbruin, groene keuken:S echt een verschrikking. nu na al het verbouwen is het een super gaaf huisje geworden ook met plat dak:p
    een vriend van mn vriend heeft mee geholpen met wat zaken ivm het kopen en heeft het huis dus toen ook gezien, en nu zag hij hem helemaal verbouwd en geloofde zijn ogen niet! hij had nooit verwacht dat er nog zoiets moois van gemaakt kon worden hihi.

@T84: in juni gaan we een weekje op wandelvakantie in drenthe:D lekker elke dag trektochten maken met de hond.
    in september gaan we na ons trouwen ook op vakantie ergens in nederland weten alleen nog niet waar hihi.

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag ,

Nijntje , op zich viel het nog mee met het wachten het heeft nu ong 1 jaar en 7 maand geduurd :)

Maar we hebben zoveel problemen gehad in dit huis dat we net zo lang bleven door zeuren , en je ziet het resultaat :p

Veel plezier met je nichtje !!

Ja leuk he als iemand anders een kind heeft , raak ook altijd helemaal in de wolken .

T84, we moeten nou even wachten tot het huis leeg is en dan gaan we gewoon nog een keer kijken maar ik denk dat het hem wel wordt :D

Je kan het proberen om te klussen , maar als je ei is geweest dan ben je te laat ja .

Hier heb ik zaterdag voor het laatst geklust en maandag was me eisprong , dus op hoop van zegen :p

Niki , meid geniet er maar lekker van je hebt het verdient :D

Naomi , af en toe verbaasd het je gewoon wat je met een huis allemaal kan gaan doen , ik hoop dat het met deze ook zo is ;)

Pfff morgen een sollicitatie gesprek wat is dat snel gegaan eerst was het vorige week ja kan je die dag en tijd , en morgen is het alweer zover:$

O ja en ik heb een kruis van FF gekregen dus ik heb me ei gevonden :D

Deel Deze Pagina