Spannend hoor Kim!! Ik hoop voor je dat het jullie huisje wordt.. Heb je toch een duidelijkere ovu test gehad? Bij mij nog niet echt donker ofzo.. heb trouwens wel het idee dat ie eraan komt.. @ Naomi, Leuk!! Wij willen in augustus ook nog op vakantie.. maar weet nog niet waarheen.. gewoon ff een weekje, verder willen we het huis schilderen aan de buitenkant en de tuin doen..
Ja wij hebben ook genoeg te doen aan het huis. Net verhuisd he. We hebben eind mei twee weken vrij, maar weten ngo neit wat we gaan doen. En nog een weekje in september. We zien wel wat we doen. Misschien een last minute??
Nod lijst : 24 april: kleinedruif (2) 27 april: Mandii1987 28 april: JipenLana (3) 2 mei: Bobi (4) 4 mei: Arwe (3) 10 mei: Kim1990 (4) 12/13 mei: Marissa78 (4) 13 mei: T84, Rosa Canina (3) 22 mei: wianhalu (4) 29 mei: Nijnonijntje (4) Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Angiebaby, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123
Ja wij zijn ook eind december verhuisd, van binnen is het af.. alleen nu buiten nog.. Ja ik denk ook wel dat het een last minute wordt, maar ff alvast wat ideetjes op doen.
Ja wij zijn binnen ook bijna klaar maar de zolder moet nog veel aan gedaan worden. En de voor- en achtertuin natuurlijk en de buitenkant moet geschilderd worden. Denk dat de achtertuin volgend jaar word. Ziet er netjes uit, maar niet naar onze smaak, maar daarom kan dat eventueel wij wachten
Ja de tuin moeten we ook nog.. wel al nieuwe plantjes e.d. maar wil een vlonder terras.. maar we zien wel.. Eerst alles aan de buitenkant verfen..
Nod lijst : 28 april: JipenLana (3) 2 mei: Bobi (4) 4 mei: Arwe (3) 10 mei: Kim1990 (4) 12/13 mei: Marissa78 (4) 13 mei: T84, Rosa Canina (3) 22 mei: wianhalu (4) 29 mei: Nijnonijntje (4) '' '' :Mandii1987 Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Angiebaby, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123 Mandii van de Nod afgehaald zag dat ze ongi was geworden de 23 ste Kleine druif er ook afgehaald die is voor het laatst 31 maart online geweest .
T84, ja ik heb een donkere gehad , hij knalde er bij mij vanaf Meiden , wat lees ik nou weer , hebben jullie het huis nog niet eens af Grapje hoor
@ Kim, mooi!! Dat wil ik ook!!! Heb het idee dat mijn test van vanmorgen wel iets donkerder was dan voorheen.. Nee erg he.. nou ik zal eerlijk zeggen.. binnen is ook niet alles af.. vooral de kleine dingetjes niet.. deurklinken e.d. Haha..
Ja van de kleine dingen hebben wij ook hoor. We moeten nog een nieuwe tussendeur voor binnen tussen de woonkamer en gang. Ja inderdaad kleine dingen hihi......
T84, ach als je niet altijd overal tijd voor hebt dan mag het wel langer duren toch Ik vindt het ook heel erg spannend
T84, zo zie je maar dat een ovutest ineens kan veranderen , ik had de hoop een beetje opgegeven , totdat ik ineens zag dat hij donkerder werd