Ok.. Nou bij die van mij zie je ook allemaal verschillende tijden.. op de minuut precies! Maar ik denk dat ie van mij nu hetzelfde is als die van jou op 23-4.. Ik probeerde er een foto van te maken met me telefoon en op de pc te zetten, maar de foto is heeel wazig.. Dus miss ook wel tijd voor een nieuwe telefoon, haha.. Heb trouwens wel een leuke gezien de n97 met toetsenbord..
O dan is hij inderdaad onderweg Ik moet ook een nieuwe telefoon hebben ik wacht op me belasting geld . Ik heb dan weer de samsung star qwerty gezien maar of het wat is . De N97 is ook leuk als ik het goed zeg heeft me moeder die ook gehad
Nee haha de oude deur heb ik nog. Ziet er wel goed uit maar is spuuglelijk. Willen dus graag een nieuwe maar ja.... er zijn nog zoveel andere dingen die meer prioriteit hebben. Alhoewel ik me steedsmeer aan die leijke deur begin te ergeren. :x
Ik hoop ook dat ie onderweg is.. Dat is met een toetsenbord? Of miss is het wel een ander nummer.. (ben er niet zo heel erg in thuis)
Nee wij hadden hem tijdens de verbouwing al weggeooid, toen even niet verder gedacht, maar we willen toch geen dichte deur, maar 1 met glaspanelen.. Bij mij is het gewoon heel open naar de gang toe.. hihi.. Weet je wat ik ook nog niet heb.. een badkamer deur..moet ook nog.. maar die moet speciaal gemaakt worden van melkglas, duurt ff..
pff hoop dat bij mij mijn ei ook snel komt. Heb al te lang niks kunnen doen. Is niet erg leuk als je graag een babytje wil
Nee das waar Nijn.. Maar komt weer helemaal goed deze maand! Je kan er weer voor gaan!! Je ging toch ook weer ovu testen gebruiken? Ik ga iig voor je duimen!!!!
Ja dat is inderdaad met een toetsenbord ik heb er nu ook 1 met een toetsenbord en dat is best makkelijk . Nijntje , ik duim voor je dat je ei snel komt
ja ik wilde eerst zo min mogelijk ovutesten gebruiken, maar er gebeuren zulke rare dingen bij mij haha, dat ik dat wel ga doen. Even kijken of alles goed gaat met mijn cyclus. Ik had afgelopen maand wat raar. Had 18 april mijn ei en ben 26 april ongi geworden echt zo raar. Dat kan volgens mij niet en zo kun je ook helemaal neit zwanger worden als er zo'n korte tijd tussen zit. maar ja omdat ik toch niet had kunnen klussen en het na een mk is, laat ik het zitten. Daarom wil ik met ovutesten kijken of het deze maand wel goed gaat anders moet ik bij de ha aan de bel trekken denk ik. Denk ook neit dat ik afgelopen maand een ei heb gehad ondanks de posi ovu testen. Mijn temp was namelijk helemaal niet omhoog gegaan en ook geen borstenpijn wat ik normaal heel erg heb van de ovu tot aan de ongi. Zo raar.
Ik heb nu de LG KS360 , in het begin is het een leuk telefoontje en naderhand gaat hij mankementen krijgen de batterij is heel snel leeg , hij geeft bijna 900 berichten aan terwijl je er zeg maar 200 hebt . Hij loopt de hele tijd vast .
@ Kim, Ow das vervelend zeg.. das niks voor mij dan.. Ik laat ze geregeld ook vallen enzo.. @ Nijn, miss was je lichaam idd een beetje in de war. Dus misschien wel even goed dat je bijhoudt wat je lichaam gaat doen deze maand..
Ik ben ook een expert in het laten vallen van een telefoon , ik heb toen me telefoon midden op straat laten vallen (ging wel per ongeluk) lag helemaal uit elkaar en zette hem weer in elkaar en deed het nog perfect
Ja ik ben en keer over mijn telefoon heen gefietst. Bijzonder genoeg deed ie het inderdaad nog na die tijd.
Meiden, ik ga mijn nichtje uit bed halen en lekker even een fruithapje met haar eten en dan even een rondje stappen ( Ze loopt nu net aan 1 hand) Dat vind ze helemaal leuk En ik ook natuurlijk. Tot later!!!