Nou 1 rondje gestapt en madam wilde alweer naar huis haha. Nu zitten we lekker in de achtertuin. Ik met laptop opschoot en mijn nichtje aan het spelen, rondkruipen en een bakje chips. Af en toe komt ze me nog een knuffel brengen en een hapje van haar verlepte chips En dan speelt ze weer verder. Tis zo'n schat.
nijn wat fijn zeg zo een kindje wat zich zelf vermaakt!!!! zo 1 wil ik ook mn oppaskids kunnen niets zelf!!! moet overal bij zijn echt erg.
O nee die van mij vermaakt zich uitstekend. Die kan ik gerust alleen laten spelen. Alleen ik vind het vaak te leuk om met haar te spelen Maar nu vind ik eht wel even lekker zo rustig. Denk alleen wel dat als ze straks kan lopen ik echt achter haar aan moet rennen. Ze is namelijk heel nieuwsgierig ontdekkend en vind alles en iedereen leuk en gezellig. haha.
Hoi kwebbelkipjes, Heb wel teruggelezen maar niets onthouden! Echt stom! Ben benieuwd naar je buik Naomi! Bij mij zie je nog niets, logisch wel, maar toch jammer! Heb je al iets gekocht voor de kleine? Nijn, wat leuk oppassen op je nichtje. Fijn dat ze zichzelf zo kan vermaken.
nee heb nog steeds niets gekocht goed he zal van de week mss wel komen met koninginnedag krijg foto er niet op sorry meiden!!
ja vind het ook erg balen!!!! weet ook niet waar het aan ligt, hij geeft het heel vaak aan dat het mislukt :S
@Naomi Ik ben speciaal voor jou buikfoto weer achter de laptop gekropen Hebben net even gegeten. Mijn man is mijn nichtje even naar huis aan het brengen. Ze ziet hem helemaal niet vaak, maar ze is echt mannengek zo grappig. Wil bij elke man op de arm. Als mijn man binnenkomt en haar optilt kan ze wel in hem kruipen van blijdschap. Zo schattig om te zien. Straks gaan we kraamschudden bij vrienden.
Raar zeg dat het niet lukt. Nou ja niks aan te doen meid. Ik weet wel een beetje hoe het voelt en het eruit ziet, dus wat dat betreft. Bij mij is alleen die bolling niet meer weggegaan. Best irri. Geen enkele broek zit me meer lekker. Maar het gaat als het goed is nog wel weg zeiden ze in het ziekenhuis.
hihi vooral eruit ziet met broeken merk ik er nog weinig van hoor gelukkig! nou meiden ik ben paardrijden!! tot morgenochten weer.
O dat had ik meteen al heel snel. en ik snapte neit wat er aan de hand was. Mijn borsten knapten ook uit mijn bh. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik zwanger was. De borsten zijn teruggegaan, gelukkig!!!, maar de onderbuik niet. Maar dat komt dus nog wel. Maar ja komt vast wel weer allemaal Veel plezier bij de paarden!! Tot morgen.
goedeavond dames, wat is het rustig hier?? oh nog een dagje werken en dan een lekker lang weekend. Ik heb er echt zin in en ook om Queensday te vieren. T is echt super druk op t werk dus wat ontspanning is niet mis zeg maar. ben straks wel benieuwd naar buikfoto's, weet ik alvast wat mij hopelijk ook te wachten staat en ik vind het super mooi als een vrouw zwanger is.
Hallo kwebbels, Wat is het toch altijd gezellig hier , ik mis het wel . Met koninginnedag is mijn man werken, maar dan ben ik wel gelukkig vrij, maar alleen thuis dus, dus ik gok dat ik dan wel eens een keertje tijd heb om wat meer te komen kletsen. Hier nog steeds hetzelfde riedeltje...moe en ontzettend misselijk...ik zit mezelf echt in de weg en ik denk dat de mensen op mijn stage ook echt niet blij met me zijn .....Maar soms kom ik gewoon ook echt niet vooruit... Ik ga nu maar weer op bed liggen...de energie is alweer op voor vandaag... Liefs Alice
@alice: gelukkig maar dat je blij bent dat je zwanger bent, die moeheid gaat vast vanzelf weer over hoor. Wie weet heb je straks bergen energie. ik zal er niet veel zijn de komende dagen. Morgenavond komen er vrienden over uit Londen en die gaan maandagavond pas weer naar huis toe (blijven bij ons in huis). Baal er dus wel van dat ik hier niet gezellig kan komen kletsen. Ik probeer wel langs te komen, maar denk niet dat ik daar de tijd voor zal hebben. Ik zal es proberen of t lukt om via mijn iphone hier even langs te wippen (kan ik op de wc doen). Wat denken jullie trouwens, zou het zin hebben om volgende week weer eens te proberen om een afspraak met de ha te krijgen, volgende week zit ik alweer op 3 maanden. Is er hier trouwens niemand in dit topic die ook nog geen eigen ongi heeft gehad nadat je in januari bent gestopt? Ben ik echt de enige??