Spannend Kim, hoop dat je bent aangenomen! Hier gaat het goed, ben erg moe vandaag. Ga zo denk ik lekker buiten op een ligstoel in de zon liggen en even slapen. Heerlijk!
Hai dames, Even een onverwacht berichtje van mij overdag. Ik zit ziek thuis. Ik ben zo moe en misselijk en dan ook nog een verkoudheidje en een buikgriepje erbij. Heb echt tot zojuist geslapen. Ben aan het twijfelen of ik vanavond naar Utrecht ga, ik zie zo op tegen de reis, maar ik vind het wel fijn om eens bij mijn man thuis te zijn. @ Kim, super dat het gesprek goed ging! Ik hoop dat je aangenomen wordt!! Is het een leuke baan? @ Naomi, proficiat met de 5e week van Ukkie @ All, thanx voor al jullie lieve berichtjes Wat gaan jullie doen met koninginnenach/dag?
@Kim, Ik zal voor je duimen!!Maar dat je na 5 min weer buiten staat, hoeft niks slecht te betekenen hoor! @Alice,Jeetje das niet niks.. Goed dat je vandaag even lekker uitrust!! Mischien dat je vanaaf iets beter voelt, dat je lekker naar je mannetje kan! Vanaaf ga ik niet veel doen denk ik, morgen lekker de stad in, gezellig drankjes doen op het terras..
@kim: spannend zeg!!! hoop dat je aangenomen wordt @alice: wat balen dat je ziek bent geworden!! hoop dat je je snel beter voelt. pffffff ben mn oppaskinders echt ff beu!!!! ze kunnen zich zelf niet vermaken en doen de raartse dingen achter je rug om. heb er nu al een paar keer iets van gezegd maar ze luisteren gewoon niet gelukkig nog maar een half uurtje dan worden ze opgehaald! het ging zo goed vanmiddag maar nu zijn ze weer met zn 3'en en dan is het een hoop gedonder!
Alice, wat vervelend! Veel beterschap. Hoop dat je snel een beetje opknapt zodat je lekker naar je man toe kan gaan. Is ook wel weer een keertje gezellig. Ik ben morgen jarig. Dus is altijd erg gezellig. Normaal gesproken gaan we altijd met een grote groep vrienden naar het Heinekenplein in Amsterdam. Nu gaan we ook, maar ik ben bang dat ik het niet red de hele dag. Mag natuurlijk niets drinken en ben snel moe. Maar we gaan toch een paar uurtjes mee. Vrienden weten nog niets van mijn zwangerschap af, dus ik heb morgen een 'blaasontsteking'. Vanavond komt mijn vader terug uit Engeland, en komen hij en mn moeder gezellig eten. Naomi, plak ze achter het behang! Of doe een wedstrijdje wie-het-langste-stil-kan-staan! Succes nog eventjes!
@Alice Ah meis balen zeg. Hoop dat je er snel weer bovenop bent. Kan me voorstellen dat je vaanvond geen zin hebt in reizen, maar wie weet be je vanavond al wel iets opgeknapt. Kijk het gewoon even aan zou ik zeggen. @Kim Spannend spannend. Ik hoop het voor je. Wij gaan heir vanavond de stad in. Het is koniginnenacht en dat is altijd zo gezellig!!! Morgen zijn we thuis lekker bezig. En we kunnen voor het eten aanschuiven bij mijn mams. Altijd fijn he!!!
Nod lijst : 28 april: JipenLana (3) 2 mei: Bobi (4) 10 mei: Kim1990 (4) 12/13 mei: Marissa78 (4) 13 mei: T84, Rosa Canina (3) 22 mei: wianhalu (4) 29 mei: Nijnonijntje (4) '' '' :Mandii1987 ???: Arwe (4) Zwangeren in het januari topic: Lucindalice, Miranda84, Rammel, Carlo1987, Angiebaby, Grietje 77, Sstephanie , Jesdan,Naomi123 hier is de NOD lijst weer. Heb mezelf maar op vraagteken gezet aangezien ik even niets meer van klopt. Ga deze maand gewoon om de dag klussen, dan heb ik de meeste kans dacht ik zo.
Thanx ladies voor alle lieve woordjes. Mijn man is nu hier, vanavond red ik het reizen niet, maar misschien dat ik morgenvroeg met hem mee kan gaan. Ben dan wel overdag alleen thuis, want hij moet morgen gewoon werken , maar daarna hebben we wel een weekendje met zijn 2 @ Naomi, dat is dus alvast oefenen , grapje...heb je de dag wel een beetje overleefd? @ Steph...gefeliciteerd!!! En veel plezier met je pa en ma!! @ Nijn, veel plezier in de stad en alvast smakelijk bij mams @ Arwe, ik wil je geen valse hoop geven, maar kan het geen innesteling geweest zijn? Of vloei je inmiddels echt bloed? Mijn man is zoooo lief!! Hij had een roze kaartje voor me meegebracht met "Lieve mama" op de voorkant erop. En er op geschreven: "Over 7 maanden kom ik jullie verblijden, liefs Ukkie" Wat een lieverd is het toch O ja, ik heb mijn MvM cadeautje al gehad! Echt een leuk boek is dat
@lucindalice Nee, geen valse hoop. Ongi heeft echt doorgezet en flink ook. Ben zoveel vloeien en pijn niet gewend. En dat terwijl ik de vorige keer (28dgn hiervoor) maar drie dagen wat donkerebruin verlies heb gehad. Ga de komende maand dan ook maar nergens vanuit.
Oke, dat klinkt wel als een heftige ongi meid....zonder pil kun je inderdaad heftige ongi krijgen en nog wat pijntjes daarbij ook. Maar nu is alles flink aan het opschonen en ben je straks helemaal klaar voor een nieuwe ronde . Wie weet lukt het dan wel Wat betreft je NOD, je kunt gewoon het gemiddelde nemen van de vorige cycli. Ik begrijp dat deze 28 dagen was. Dat is heel netjes hoor
@ alice: wat lief van je man!!!!! ja hoor heb de dag overleefd mn ma was langs gekomen aan het einde en die schrok er wel van!! ik heb een heel moeilijk broertje en mn ma zei dat zijn er 3!!! hoe houd je het uit toch een goed teken hihi
@stephanie: gefeliciteerd meid! geniet er van! is het bij jullie ook zo een bagger weer??? hier komt het met bakken uit de hemel met heeeeeel veel lichtflitsen. ukkies eerste onweer
Hey meiden, Hier is het weer nog steeds rustig, maar zit ook niet voor niets in het "zonnige zuiden" Kan me dus echt niet voorstellen dat het weer morgen bagger moet zijn. Hier trouwens goed nieuws!! Ongi is na 18 dagen gestopt!!!! Nog maar 4 dagen tot de volgende :x Maar gelukkig lang weekend en volgende week maar 2daagjes werken en dan heerlijk op vakantie!!! 8) Hopelijk net zo'n weertje als vandaag!!
@remmar: ik zit ook in het zonnige zuiden en toch heeft het flink gespoeld savonds met onweer. snachts was het helemaal een hel mn ventje en ik zaten rechtop in bed van een knal haha, het hele huis stond te schudden! hier regent het nu nog hoop dat het snel droog weer wordt!!
Hier is het al die tijd nog droog geweest, maar het ziet er zo dreigend uit. Ben heel benieuwd hoe het gaat. Nou meiden. Mijn ongesteldheid is gestopt. Maar begin nu pas ongi pijn te krigjen. Mijn lichaam is zoooo door de war. Trouwens mijn ongesteldheid bestond alleen uit rozig afvegen meer niet. Best raar. Misschien dat het nu pas goed komt opzetten. We zien het wel. Fijne dag iedereen.
Goedemorgen meiden! Iemand nog wat leuks gedaan gister? Wij zijn even de stad ingelopen, lekker op het terras gezeten en muziek geluisterd.. was een gezellige dag! Was ook blij dat het weer goed was in de middag.. Nu ook weer het regent pijpestelen.. En me paardjes mogen vandaag voor het eerst het land op .. dus hopelijk klaart het op straks.. En me mannetje is vannacht ook vertrokken.. zie hem pas woensdag aaf weer.. ..Helemaal niet leuk, maar ja.. nog 4 nachtjes slapen.. hihi..
goedemorgen ja wij zijn naar movieworld geweest,wij doen hier nooit aan koninginnendag. het was er heel lekker rustig,heerlijk,geen lange wachttijden,konden z doorlopen. balen dat je man zo lang weg is,de eerste dag vind ik het altijd heerlijk,maar daarna vind ik het snel heel vervelend worden hihi. succes.
En net een ovu test gedaan.. en hij was ineens een heel stuk donkerder, maar ja daar heb ik nu niks aan.. want mijn man is weg.. maar weet nu wel dat het allemaal werkt..