Dit jaar eigenlijk weer voor het eerst naar de stad gweest.. vorige jaar ben ik ook niet geweest.. Ow das leuk, en relaxt dat je zo door kon lopen.. dat scheelt een hoop tijd.. Ja, nu gaat het nog wel idd.. maar vindt het wel al ongezellig.. zat ik alleen te ontbijten enzo..hihi.. nou hopelijk is het snel woensdag..
@T84 Meissie, maar misschien staan er wel veel zaadjes te wachten en dan vind er toch nog een bevruchting plaats. Je weetmaar nooit, dus......
Hier loopt mijn hele cyclus in de soep... heel raar allemaal.... begin nu ineens bortpijn te krijgene nzo, weet neit goed wat er allemaal gebeurt. Denk dat het deze maand ook niks gaat worden. Wil eerste evn mijn cyclus weer onder controle hebben. Ben ook nog niet goed ongesteld geweest. Ik dacht van wel, maar bleek toch niet zo te zijn. Wel balen hoor... en dan niet eens dat je neit bezig kan met zwanger worden, maar dat je neit weet wat daar binnenin gebeurt. Vind dat altijd wel een beetje eng.
Ow dames.....ik voel me nog steeds een dweil, ik weet gewoon niet meer welke kans ik op moet met mezelf. Ik lig zo'n 20u per dag op bed en zodra ik ga staan of zitten word ik heel erg ziek. Eten en drinken lukt ook niet. Begin langzamer hand een beetje uitgeput te raken. Ik hoef nog maar 4 weken tot aan mijn diploma en dan ben ik eindelijk klaar, maar ik zie er zo tegenop en ik ben bang dat ik de stage af moet gaan zeggen, want ik trek het gewoon niet meer. Maandag gaan manlief en ik naar de intake van de vk. Ik hoop dat zij iets voor me kan beteken en me advies kan gaan geven....want ik zie het allemaal niet meer zo zitten .... En ik ben dus heel erg boos op mezelf dat ik nu even niet blij ben omdat het me fysiek heel zwaar valt....Begrijp me niet verkeerd, ik ben dolblij dat ik zwanger heb mogen raken, maar ik weet echt niet meer wat ik met mezelf aan moet
@ Nijn...hopelijk komt je cyclus snel goed op gang. @ T84, verveld zeg zonder je mannetje.....en ik duim ook voor je dat er nog wat zaadjes zitten te wachten in je op je ei
alice beterschap meid!!! hoop dat de vk maandag iets voor je kan betekenen! dit is niet leuk zo als je zo door je zwangerschap heen moet. ik heb gelukkig nog niets te klagen, maar kan nog komen he! over een maand mag ik naar de vk voor onze 1e echo
@ Naomi, dat hoop ik ook....begin zo een klein beetje depri te raken ....en dat is niet de bedoeling natuurlijk... Fijn dat jij jezelf nog zo goed voelt!!! Houden zo meid!! Wat fijn dat je al weet wanneer je de echo krijgt!!! Volgens mij krijgen wij onze echo pas over een paar weken....en is het maandag alleen intake en bloed afnemen... Manlief is nu naar de super voor fruit en sap....wat is hij toch lief voor me!!!
gelukkig zorgt je man goed voor je ja wij hebben intake en echo in 1 keer gepland dat deed ze zowiezo. jullie zullen over een week of 2/3 toch ook wel 1e echo hebben. ik denk nog eerder als ik niet??
meiden hier de laatste test foto van mij hihi. de duidelijkste is van gisteren met middagurine! een echte knaltest toch??
oh naomi leuk hoor die buikfoto! kun je al mooi zien,ach wat kan jou die vetrol schelen,en ik vind het nog wel meevallen,en als je een zw rok of broek aan zou trekken dan valt die rol niet eens meer op,dan heb je een egale buik om het maar zo te zeggen
niet veel hoor als het mensen stoort kijken ze maar een andere kant op ja het is inderdaad al te zien en dat met 5 weken!! broeken passen nog wel, onderbroeken gaan strak zitten merk ik, heb elke keer die naad in mn buik staan heb gelukkig veel broeken met stiek dus hoop ze lang te kunnen dragen hihi. valt de vetrol weg met een zw.broek?? dan wordt het toch tijd dat ik er 1 aanschaf
@ Naomi, wat heerlijk he? Zo'n knaltest?! @ Steph en Naomi, gaan jullie ook mee doen met MvM? In de eerste weken leek je bij mij ook een buikje te zien.....nu echt helemaal niets meer ....maar ik gok dat dat komt omdat ik in het begin redelijk geobstipeerd was en op het moment echt bijna geen eten binnen krijg....Vorige week was mijn buikomvang ook al minder dan de week daarvoor... Ik ben trouwens wel zwaarder...het schommelt tussen de 2 en 4 kg extra. Kleine beetjes eten helpt trouwens wel tegen de misselijkheid, alleen die drempel die je dan even over moet om wat te nemen, die is toch redelijk groot. @ Naomi, mijn man heeft de afspraak met de vk gemaakt, en hij heeft niet gevraagd hoe dat zit met een echo. Dat zullen we maandag wel horen, ik hoop snel . Dat geeft toch weer even meer zekerheid.
nee ik ga niet mee doen aan MvM dit omdat ik niet goed kan plassen als ik het moet opvangen. ik plas dan niet uit en dan blijf ik naar de wc gaan.
@naomi ja het helpt echt,je hebt een extra groot (elastieken) stof voor over de buik,tot onder je borsten,en dat trekt mooi je buik samen.(spreek uit ervaring) haha,na mijn eerste zwangerschap heb ik natuurlijk wel een vetrolletje (huid) overgehouden niet veel,maar mijn broeken gingen ook in mijn vel zitten waardoor je dus 2 buikjes creeerde hihi,en ik vond dat wel irri,i.p.v dat ik zwanger leek,zag het eruit alsof ik gewoon heel dik was,niet leuk .Dus vandaar die broeken @alice vaak is de eerste echo die je krijgt tussen de 9 en 12 weken. dat noemen ze dan de termijnecho. Ik heb m afgelopen maandag gehad,nu krijgen we er met 11 weken weer 1 i.v.m de combinatie test.En dan als alles goed gaat de laatste met 20 weken van de vk. Wij laten nog een pretecho doen met 25 weken,zoooo leuk. kijk nu al uit naar de 20 weken echo,ik ben zo nieuwschierig welk geslacht dit kindje heeft! ik heb nu op het moment heel veel last van spierpijn(bandenpijn) echt geen pretje hoor pff,maar gelukkig verder nergens last van,ik ben in de 5 weken ook 2 kilo aangekomen:x.
Hallo lieve meisjes, Ben er weer ff.. jeetje wat stil hier in huis zo alleen.. Me lieverd is vanmiddag iig goed aangekomen... ik vertelde hem van me ovu-test.. echt bizar.. hij is nog geen 12 uur weg.. en is die test ineens positief.. Nou idd hopen dat er nog zaadjes in de wacht staan.. Ik lees morgen de berichtjes verder, ga nu slapen.. morgen vroeg op heb een crosstraining..heel veel zin in.. Slaap lekker allemaal!!
Heej dames, Ik heb al een tijdje niet meer geschreven, maar inmiddels zit ik weer op het wachtbankje. @Alice: Wat vervelend dat je zo ziek bent. Kan me voorstellen dat je er moe van word, zeker nu je nog maar vier weekjes tot je afstuderen moet. Schrijf hier maar lekker alles van je af zal ik zeggen. @Naomi: Leuk zeg die buikfoto. En die vetrol, valt hartstikke mee toch?! Het is dat je er zelf over begon anders had ik het niet eens gezien. Maar geweldig dat je al een beetje een zwangerschapsbuikje hebt. @Miranda: Spannend al die echo's. Ik zou ook echt niet kunnen wachten tot de 20 weken echo. Lijkt me zo'n leuke verrassing om te horen welk geslacht het kindje heeft! Fijn overigens dat het goed met je gaat. @T84: Vervelend dat je een positieve ovu-test hebt, net nu je man is vertrokken. Maar wie weet, wachten er nog wat zaadjes op je ei. Laten we het hopen!
dank je rosa! ben ook heel blij dat alles goed gaat,als ik sommige verhalen lees met allerlei soorten kwaaltjes.. hoe gaat het met jou? ik weet het allemaal niet meer hoor,maar was jij ook niet zwanger>? sorry als ik het verkeerd heb hoor (last van zw dementie) ik zal vanavond eens een foto van mijn buik (je) plaatsen hier. er zijn volgens mij nog maar heel weinig meiden actief hoor van de hele groep,ik heb tiktaktoetje al een tijd niet meer gezien en pindakoek etc. wel een beetje jammer,zou graag willen weten hoe het met ze gaat. nijn hoe gaat het met jou? alice begint je buikje al een beetje te groeien? vervelend dat je ziekjes bent,lastig is dat he. nou ik ga ervandoor,vandaag een drukke dag,vanmiddag voetbal kijken (onze club kan kampieon worden) en vanavond een verjaardag. veel plezier vandaag! groetjes
@Miranda: Nee ik ben niet zwanger, zie mijn banner. Hier gaat alles zijn gangetje. Ik was een tijdje niet zo actief hier omdat ik er op een gegeven moment teveel mee bezig was. Ik probeerde het een beetje los te laten wat aardig lukte, maar nu ik moet wachten tot mijn NOD is het toch wel weer spannend! Veel plezier bij voetbal, hoopt dat je club kampioen word!
@ Rosa, wat leuk dat je ook weer even komt babbelen , ik had je al gemist....maar ik snap wel dat je er af en toe te veel mee bezig kan zijn hier op zp...Nog maar 11 daagjes tot aan je NOD meid, hopelijk mag je ook op roze! @ Miranda, ben mij is nog helemaal geen buik te zien. Een paar weken terug had ik een heel mooi bol buikje, maar dat was denk ik omdat ik niet goed naar het toilet kon. Maar nu ben ik steeds zo misselijk en eet ik heel weinig en is mijn buik leger dan leeg lijkt het... Morgen hebben we dus de intake bij de vk....en dan daarna hopelijk snel een echo!! Ik laat jullie morgen weten hoe het was