Spannend Alice, naar de VK en hopelijk snel daarna een echo. Laat maar weten hoe het was. Ik ben heel benieuwd!
@rosa: dat is al even geleden meiss!! alles goed?? nou meiden heb nu een super plan om het de ooms en tantes te gaan vertellen (broers en zussen dus) omdat ik deze maand jarig ben ga ik een uitnodiging versturen met daarin: Beste ome/tante ........ Graag wil ik jullie uitnodigen voor mama's verjaardag 24 mei!! Jullie zijn de hele dag van harte welkom, we zouden het leuk vinden als je 's avonds met ons mee eten. Laten jullie wat weten?? Groetjes Ukkie en natuurlijk papa en mama
Hey Naomi, Hier is alles prima hoor. Heb een duidelijke positieve ovu-test gehad en daar omheen geklust. Nu is het afwachten dus. Wat heb je een leuke manier gevonden om het de broers en zussen te vertellen. Ze zullen wel verbaasd staan te kijken, haha...
@ Naomi, Leuk idee zeg!! @ Rosa, jij ook op het wachtbankje.. Ik ook, gezellig! Denk alleen dat we het "moment"gemist hebben deze maand, maar goed gelukkig komt er nog een maand.. Lekker weer he vandaag? Jeetje niet normaal.. Had een crosstraining vandaag.. echt het regende pijpestelen.. maar het was wel heel leuk.. en me paardje deed het super!! Nu lekker bijkomen thuis..
@rosa: oww spannend dan!!! hoop dat je ook op roze mag @T84: ja vind het idee ook super mn ma vond hem ook erg origineel. zondag met moederdag gaan we de uitnodigingen geven!!!! fijn dat je paard het goed deed met de crosstraining
@ Naomi, leuk idee!!! @ T84, fijn dat je paardje zo lief was @ Rosa, goed zo van die ovu-test!! Nu hopelijk volgende maand op roze!!! Zojuist hebben we het mijn schoonouders verteld. Ze waren niet razend enthousiast, maar ik denk dat ze wel heel blij zijn. Vandaag heb ik gelukkig een betere dag dan gister....ik eet nu echt elk kwartier wat, dat wil wel helpen gelukkig. Morgen naar de vk...spannend!!!
@alice: fijn dat je denkt dat ze toch wel blij zijn!! en een betere dag dat is goed nieuws. suc6 morgen bij de vk. hoef je morgen geen stage te lopen?
@ Naomi, ja, ik moet morgen wel gewoon stage lopen. Maar ze zijn wel verplicht om je vrij te geven voor afspraken bij de vk of de gyn. Dus ik heb het gewoon gemeld en ga braaf na de afspraak richting stage. Ik las trouwens net dat ik morgen ook nog eens geen bloedtest krijg....dus die echo zal wel helemaal lang op zich laten wachten...maar goed, morgen wordt het begin in ieder geval gemaakt Zo, nu ga ik lekker slapen , weltrusten!!!
Nou ben dus toch gewoon ongesteld geworden... Dacht dinsdag nog misschien is het van een innesteling, het was zo weinig, maar donderdag zette het echt door. Nou ja, op naar de volgende ronde maar weer!
manon balen!! op naar de volgende ronde. alice: dan heb je in ieder geval minder stage uren morgen dat is ook wel lekker. ben benieuwd wanneer jij echo hebt!!!
Naomi, wat leuk om het zo te vertellen! En je foto is ook mooi! Gaaf toch, dat je het al zo ziet! Rosa en T84, spannend het wachtbankje! Ik duim voor jullie dat het raak is. Alice, gelukkig waren je schoonouders blij. Misschien schrokken ze gewoon een beetje, moesten ze het nieuws even verwerken. Was je man wel blij met de reactie? Heel veel succes bij de verloskundige!!
stephanie: ja is zeker leuk dat je het al echt kan zien!! kan nu alleen mn broek niet meer dicht doen dus loop nu al de hele dag met mn broek open hihihi.
Haha, nouja, het zit wel lekker! En een leuk jurkje met een legging? Ik draag bijna alleen maar jurken of van die lange tunieken, dus heb er nog geen last van..
ja die draag ik ook veel alleen heb het vandaag erg koud dus lange broek aangetrokken die donderdag nog paste!!! morgen trek ik inderdaad weer lekker mn legging aan met iets warms erop hmmm heb eindelijk even paar minuutjes rust gehad!! mn oppaskids breken het hele huis af hier bleek net dat 1 elke keer het haakje waar de handdoek mee op hangt door de wc spoelt!!!!!!! vroeg me al af waar die dingen elke keer bleven. ben toen toch wel even lichtelijk ontploft
ben ik weer. Ons bezoek is nog niet weg (gaan vanavond de tunnel weer in), maar ik kon t niet laten om toch even hier te komen kijken. Ik zit hier dus heel sneaky lekker te lezen. ben nu aan het balen van het slechte weer. Ik heb echt behoefte aan wat warmte. Ik kan niet wachten totdat ik uit mijn broeken knap (in de positieve zin). @alice, ben benieuwd hoe het bij de vk was. Klopt idd dat ze je daar vrij voor moeten geven. @naomi: grappig dat ze die haakjes door de wc spoelen. Mijn moeder heeft me ooit eens verteld dat ik de handdoekjes door de wc spoelde en toen de wc verstopt raakte (goh). nou ik ga er weer vandoor want ik kan natuurlijk niet te lang wegblijven. Hopelijk kan ik vanavond nog even langskomen.
@happy marie: hahah grappig!!! achteraf ook wel om te lachen maar was toch echt pissig toen straks! nu ligt ze gelukkig op bed en de oudste 2 heb ik voor de tv geplant die hebben net appelflappen gemaakt vonden ze erg leuk!!
oh naomi sorry moest wel ffies lachen haha,kinderen hebben soms de raarste streken ik ben nog even aan het nagenieten,onze club heeft gisteren het ned kampioen gewonnen(weten jullie vast wel) wat een feest was dat zeg! straks gaan we naar de huldiging. alice: ben je al naar de vk geweest? hoe is het gegaan>?
Goedemiddag , T84, heb je nog goed geklust Nijntje , Ben je ondertussen wel al goed ongesteld geweest, hopelijk wordt je cyclus snel weer goed. Alice , meis wees nou niet boos op jezelf , je kan er er ook niks aan doen , dat hoor er nou eenmaal bij een zwangerschap ik hoop dat je alsnog je stage kan afmaken . Ben erg benieuwd hoe je intake is gegaan bij de VK. Het komt nog wel hoor dat ze blij zijn voor jullie misschien moeten ze even bij komen van wat jullie hebben gezegd Naomi , Spannend de eerste echo !! Meis die vetrollen heb ik een veel erger ik zou het niet eens durven een buikfoto te plaatsen Maar je hebt een mooi buikje , en straks wordt hij nog mooier En wat een knaltest , daar ben je ook erg blij mee . Wat een leuk idee om het zo te doen , denk dat ze het ook wel erg leuk gaan vinden. Miranda, 20 weken de laatste echo al , zou je er niet meer willen hebben dan. Of begrijp ik het nou verkeerd In 5 weken tijd 2 kilo valt nog mee , aankomen doe je toch wel ligt er ook maar net aan wat hoeveel je eet. Rosa, mooi dat je weer op het wachtbankje zit , ik zit gezellig naast je . Manon , nieuwe ronde nieuwe kansen Sstephanie , hoe voel je je nu , zie dat je nu veel jurken draagt . Als ik ongi ben wil ik meestal iets los aan dat zit voor mij veel prettiger. Happy, is bij jou je ongi al doorgebroken , of heb ik iets gemist . Hier het weekend naar me moeder geweest en vriend achter gelaten, hij moest het hele weekend werken. Hij baalde flink dat hij niet mee kon Met Koninginnedag zijn we naar de stad geweest en lekker over de rommelmarkt heen gelopen . En zaterdag zijn we gaan bowlen en daarna gaan uit eten en daar achteraan nog een verjaardag. Vanmorgen had een ik ineens een hele erge dip van 37,1 naar 36,7 heb 2 dagen ook niet getempt , dus weet ook niet hoe het toen was . Maar hoe is het hier verder
Hai dames, Vandaag eindelijk een iets minder misselijke dag. De intake bij de vk ging goed, over 2 weken precies hebben we de eerste echo. Erg spannend allemaal!! Zo, nu lekker slapen, ik ben alweer zo moe!! Morgen hopelijk langs bij de huisarts voor emasafene, dat kan de hopelijk de misselijkheid wat meer onderdrukken als het nodig is. Groetjes Alice
Hey meiden.. Ben ik weer ff.. Ik draag ook vaak leggings em iets erop.. vindt het gewoon lekker zitten.. en miss over een tijdje kotm het nog goed uit ook.. @Alice, spannend hoor je eerste echo.. Ik hoop voor je dat het gaat helpen tegen je misselijkheid.. Nou ik had ook weer iets.. had gister aaf een wasje in de machine gedaan.. vanmorgen wilde ik het eruit halen.. en plons overal water.. ik snel deurtje weer dicht.. En dacht jeetje wat was dat nou.. hee lplan bedacht om toch de was ruit te halen.. nou beetje gelukt.. alles was zeiknat.. snel deurtje weer dicht.. en denken.. wat nu?? bakje en emmer gepakt.. deurtje open en snel leegscheppen.. ik dacht dan kan het iig niet meer eruit lopen.. nou heel gedoe..maar vriendlief is er niet.. dus ja wat doe je dan.. me pappie gebeld.. nou van alles gedaan.. eindelijk die machine na voren gekregen (staat ingebouwd in de keuken), slangetjes los.. en wat kwam er uit de afvoerslang.. hele dotten paardenhaar..(schaam) Ik had gister voor het eerst even een dekje erin gedaan om te wassen.. (doe ik anders nooit) gelijk de filters nagekeken.. alles schoon.. en nu weer een wasje erin gedaan.. en hij doet het weer!! Ik ben echt opgelucht.. ik dacht van heb ik weer.. haha.. @Kim, ik denk niet dat het gelukt i, had zaterdag een positieve ovu test.. maar toen was vriendlief al weg.. tenzij er zaadjes in de wacht hebben gestaan.. maar dat zien we wel.. weet iig dat het werkt.. Heb jij al een idee dat het gelukt is?