T84, haha wat een verhaal! Mijn moeder heeft dat ook een keer gehad na het wassen van een deken van mn paard. Haar machine was er helaas aan, maar gelukkig was hij toch al oud. Maar er komen nu geen paardendekens meer bij in de buurt! Alice, wat fijn dat het goed ging bij de Vk. Gelukkig heb je een middeltje tegen de misselijkheid. Spannend de echo! Ik moet morgen voor de intake en hoop dat ik dan ook snel mag voor een echo! Kim, ik draag altijd al veel jurken, maar nu komt het helemaal goed uit! Miranda, wat ga je snel, al 11 weken!! Had jij veel last van misselijkheid of iets? Ik heb nergens last van, en maak me daar af en toe best een beetje zorgen om.. Naomi, bereid je maar voor op je eigen kindjes hahaa. Wat een ondeugden zeg! Happy, heb je de dokter al gebeld voor je niet-ongi? Of ging je dat nog niet doen? Nou lieve meiden, ik ga naar mn bed. Heb net gewerkt en moet morgen naar college en daarna dus naar de verloskundige. Slaap lekker!!
Nou ik was nooit meer me paardenspullen zelf, haha.. Breng ze gewoon naar de wassarette.. Het lijkt wel weer herfst buiten...
Hallo allemaal @T84: Jeetje wat een verhaal, haha, kan me voorstellen dat je nu naar de wasserette gaat. En inderdaad, het is net herfst, bah, daar word ik somber van @Alice: Fijn dat je afspraak goed is gegaan bij de VK. Ben benieuwd hoe je eerst echo zal gaan, maar dat je hier vast wel laten weten. @Stephanie: Volgens mij maakt het niet echt uit of je kwaaltjes hebt of niet. Ik zou het wel fijn vinden er niet zoveel last van te hebben. Al kan ik me voorstellen dat het je ook bezorgd kan maken. Hoop ook voor je dat je gauw een echo krijgt. @Kim: Wanneer is jouw NOD precies? @Nijntje: Hoe gaat het met jou? Heb je al een echte ongi gehad?
goedemorgen meiden, @T84: hihihi wat een verhaal zeg volgende keer inderdaad maar lekker weg brengen! @alice: fijn dat de intake goed is gegaan en je iets krijgt tegen de misselijkheid! en zo snel al je echo leuk hoor ikke 2 weken later @stephanie: hihi ja het is een goede oefening deze kids!! veel plezier bij de vk vandaag!!! hier gaat alles nog super aan het einde van de dag steken bij mn bm en heeeel moe savonds maar verder hoor je mij gelukkig niet klagen. ben maar een paar dagen misselijk geweest en mn boobies doen ook geen pijn hihi. het vervelendste vind ik dat ik mijn broeken niet meer pas heb van mn moeder nu een elastiekje meegekregen zodat ik die ertussen kan zetten dan kan ik de knopen open laten hihihi.
Hey Naomi, Gezellig die oppaskindjes van je Had jij trouwens klachten voor je NOD? Wel fijn dat alle pijntjes nu over zijn.
@rosa: hihi ja wist het al bijna een week voor nod al bijna zeker ik was vreselijk misselijk en mn puistje kwam maar niet ook geen ongi krampen voor af wel wat steekjes in mn zij. toen 3 dagen voor nod een test gedaan en die was heeeeeeeel licht positief. extra gevoelige van etos gehaald en die was duidelijk positief met middagurine ja ben ook heel blij dat de meeste pijntje weg zijn nu. maar vaak zie je ze na 6 weken weer erger worden dus het kan nog komen hihi.
Hey meiden, Hier net gebeld en ben helaas niet aangenomen En voor de 2 de keer afgewezen wegens geen ervaring in het vak .
@Kim, Jeetje wat vervelend zeg!! Wat voor baan solliciteerde je ook alweer naar? Geef de moed niet op.. gewoon opnieuw proberen.. Komt goed meis!!
@kim: wat balen meid!!!!! pfff vind het altijd zo een flauwe smoes! kreeg het ook altijd te horen echt niet leuk. hoe kan je nou ervaring hebben als je nergens aangenomen wordt hoop dat je snel ergens aangenomen wordt meid *knuffel*
@Kim: balen zeg. Werkervaring gebruiken ze gewoon als smoes denk ik soms. Hopelijk krijg je snel een positef telefoontje van een bedrijf. Neej, ik heb nog steeds geen ongi gehad. Van de dokter moest ik drie maanden wachten en dat is het nu inmiddels geweest. Dit is echter een lastige week (5 mei enzo), dus ik moet even kijken of ik donderdag of vrijdag even ga en anders volgende week. Afgelopen zaterdag had ik echt ontzettende buikpijn en toen dacht ik nu komt ie, maar nee nog steeds niks. De assistente gaf aan om het op te wekken,maar dan is het nog steeds maar een onttrekkingsbloeding en geen echt ongi, dus ik wil wel dat ze me goed nakijken, zo vreemd lijkt me dat niet. Ik moet wel de hele tijd boertjes laten, dat heb ik normaal dus nooit, als ik iets eet of iets drink ook al is het maar een koekje. Ik durf niet eens meer iets te eten, zo erg gewoon, manlief noemt me een boerinnetje maar wel een lieve. haha. ik houd jullie in elk geval op de hoogte hoor hoe t verder gaat.
Balen Kim!!!! Not nice..... Vandaag heb ik eindelijk een betere dag gehad en ik heb direct een berg avondeten gegeten Heb ook misselijkheidspillen gekregen, maar dan mag ik alleen niet autorijden en dat is niet zo handig met mijn stage...maar goed, voor nood heb ik in ieder geval wat liggen!
Goedenavond , T84, ik twijfel of het is gelukt , de ene kant wel de andere kant niet Ik had gesolliciteerd als kassamedewerkster. Ik dan ook snel op zoek naar wat anders Naomi en Happy , ja die smoes met geen werkervaring ken ik ondertussen ook wel , maar vond het best wel balen volgende keer beter . Happy, wat raar zeg dat je ongi nog niet door gebroken is misschien is het inderdaad beter om het te laten opweken , heb je dan nog een ZW test gedaan of dat niet meer. Ik vind het ook niet gek dat je zegt ik wil me verder onderzoeken , ikzelf ben ook zo altijd als er wat is heb ik liever dat ze het nakijken dan dat ik er mee rondloop en blijkt dat ik wat heb . Ik denk dat je man er ook aardig wat van kan of niet , vriendlief kan er namelijk ook heel wat van Alice, haha ik begrijp dat je een berg avondeten op hebt Dat is dan wel weer beter dat je pillen hebt gehad alleen niet handig dat je er dan niet mee mag auto rijden . Hebben jullie trouwens ook allemaal mee gedaan aan de 2 min stilte . Het was hier zo erg !! Me vriend en zwager kregen de slappe lach voordat het begon en ik vond het best onbeschoft de hele ceremonie door , maar daarbij vond ik het ook heel erg dat ik me lach ook bijna niet kon inhouden doordat hun ook lachten . Terwijl ik alle jaren altijd stil ben geweest .
hallo allemaal!! ik zal ook eens een berichtje achter laten!! ben 29-1 gestopt met de pil voor de eerste keer. nog niks tot nu toe. net voor de derde keer ongi geworden. ik hoop niet veel vaker meer.... we zullen zien!!
Hey meiden , we zouden toch straks een nieuw topic openen maar wat was de titel ook alweer Aangezien we al richting de 5000 berichten gaan . Ben hem alweer vergeten , misschien weet iemand anders het nog
@ Alice fijn dat je je weer beter voelt en lekker hebt gegeten.. @ Happy Marie, Ik zou idd naar de dokter gaan en helemaal laten onderzoeken hoe of wat.. Hebben jullie het ook op tv gezien bi de dodenherdenking? Ik schok me dood, ik dacht wat gebeurd er nou!! Gelukkig lijkt het achteraf mee te vallen.. JEEJ, me mannetje komt vanaaf weer thuis!! Kan niet wachten.. hihi!! @ Kim, jeetje, ik weet het eigenlijk niet meer.. hihi, is vast een heel end terug zoeken.. Was het niet iets van: Januari meiden deel 2? Ofzo?
Welkom Mwag!! Zou het niet is van "zwangeren in het januari-topic" worden ofzo? Maar dat we natuurlijk wel allemaal mee mogen praten, zwanger of niet? Vergeef me als het niet zo is hoor...ik weet het ook niet precies meer... Vannacht ben ik weer flink ziek geweest, stond midden in de nacht op om even naar het toilet te gaan, maar had niet even een biscuitje gepakt voordat ik ging...dus echt weer een gigantische misselijkheidsgolg en ik had nog zo last van mijn dikke buik van het avondeten Nu gaat het gelukkig weer goed Vandaag lekker een dagje vrij en shoppen met mama voor babydingetjes, leuk!!!
@ T84, fijn dat je ventje er weer is straks!!!! @ Happy, wat vervelend zeg allemaal....ik hoop dat alles snel op gang komt!!!
Meiden !!! We hebben vandaag bericht gehad dat we een andere woning hebben aangeboden gekregen Jippie !!