Alice , dank je en als ik er nou ook nog is zwanger bij ben *Vind haarzelf wel erg worden * Dus dat word binnenkort kijken .
Kim, wat leuk!! Dat is weer leuk nieuws na dat andere mindere nieuws! Alice, lekker vrij vandaag! Voel je je alweer wat beter? Ik ben gisteren dus bij de verloskundige geweest, en ik kende haar al van bij de paarden. Was dus harstikke gezellig. Heb er een goed gevoel bij. 28ste eerste echo, duurt nog zooo lang! En daarna de nekplooimeting, weet alleen niet precies wanneer dat was. Ga zo een cadeautje kopen voor mn schoonmoeder, die is morgen jarig en nog even wat andere winkeltjes kijken.
goedemorgen meiden, zo alles bijgelezen maar beetje vergeten denk ik, ik ga mijn best doen iig!! @kim: fijn zeg dat je een nieuwe woning aangeboden hebt gekregen!!!!! wanneer ga je kijken?? @happy: pfffff balen meid dat er nog geen ongi is, ik zou er inderdaad ook goed werk van maken dat ze alles eens gaan onderzoeken. @alice: dat is weer minder dat je vanacht zo misselijk bent geweest. fijn dat je pillen ervoor hebt, minder dat je dan geen auto mag rijden @stephanie: owww dat is leuk als je haar al kent 28 mei is al bijna meid de tijd vliegt voorbij!!! hier alles nog goed mn ouders konden gisteravond echt mijn buik al zien !!!! ik begon al vierkanter te worden zijn mn ma en mn onderbuik was idd een stukkie boller als normaal ben zo trots op mn darmenbuikje
Hey dames, Zo lekker een dagje vrij. Heb flink uitgeslapen @Alice: Gezellig dat je een dagje gaat shoppen met je moeder. Zo leuk om al babydingetjes te mogen uitzoeken, ik kijk er al naar uit! @Kim: Wat goed dat jullie een nieuwe woning aangeboden hebben gekregen. Zeker leuk na het mindere nieuws. Maar ik weet zeker dat ook dat goedkomt! @T84: Fijn dat je mannetje weer thuiskomt. En ik schrok ook bij de herdenking. Ik dacht: Nee niet weer! @Naomi: Leuk dat echt al een buikje hebt. Kan me voorstellen dat je zo trots als een pauw bent! @Sstephanie: Jeeej de 28e al een echo. De tijd vliegt. Je moet natuurlijk laten weten hoe het was!
Aangezien we niet meer weten hoe we de volgende topic gaan noemen is dit misschien niet iets. Januari gestopt met de pil,klets gezellig met ons mee
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Sam en Ik hebben net het huis bekeken, en we waren beide verliefd! Zo mooi en goed onderhouden! We konden de zeil (zo goed als nieuw) rolgordijnen (hele huis) planken, afzuigkap, alle lampen en accesoires (kleine dingetjes) overnemen voor maar 100 euro! We kunnen er gewoon direct in! Dus we nemen het huis! Ben echt super blij!
@Kim: super zeg, GEFELICITEERD dus met jullie huisje. Heel fijn dat je er zo in kan, dat scheelt een hoop stress. Wat betreft de naam voor het nieuwe topic: ik vind het een goed idee!
he meiden, Daar ben ik even weer. Even een paar slechte dagen gehad met buik en darmen. Nog steeds herstellende helaas. Daarnaast bleek nog niet goed ongi te zijn geworden en was nog aan het wachten op een ongi. Toen ik op koninginnedag doodging van de buikpijn. Wij ziekenhuis gebeld en ik kon meteen terecht. Echo gemaakt of mijn darmen wel goed waren bleek ik een eispong te hebben. Nou die was ik dus mooi misgelopen omdat ik dacht nog ongi te mooten wroden. Was dat nog niet geweest volgens de dokter. Wel bloed bij afvegen, maar dat bleek resten te zijn van iets. Heel vaag allemaal. Zit nu dus weer op het wachtbankje. Zo zenuwslopend he. Had gehoop misschien deze maand toch wel weer zwanger te worden of in ieder geval te proberen. Maar dat zit er nog steeds niet in op deze manier. Mijn lichaam reageert nog te heftig op van allles en nog wat. Wanneer wordt trouwens de nieuwe topic aangemaakt? Ik wil jullie niet uit het oog evrliezen hoor!!!
@kim: wat gaaf!!!! GEFELICITEERD MEID!!!! wanneer gaan jullie erin is dat al bekend? ben echt blij voor jullie hihi. @nijn: owwww balen dat je lichaam nog zo heftig reageert op alles!! hoop dat alles snel weer gaat werken zoals het was! *knuffel* nou meiden ben er weer vandoor. ga lekker paardrijden. zal binnen paar weekjes gaan stoppen denk ik ivm het gevaar voor het vallen, mn buik blijft groeien dus ik denk dat ik mn rijbroek niet eens meer dicht kan doen
Meiden, bedankt allemaal !! We verwachten morgen of overmorgen een brief in huis van domesta om binnenkort te kunnen tekenen. Nijntje , wat een verhaal meis !! Wel balen dat je je ei hebt gemist heb je nog wel geklust dan of dat ook niet . Maar dat is inderdaad even schrikken als je zoveel buikpijn hebt , blij dat je gebeld hebt naar het ziekenhuis . Maar ja voor dezelfde geld had er wat anders aan de hand geweest . Zodra deze vlak bij de 5000 komt ga ik hem aanmaken . En meld ik het natuurlijk hier
Kim, gefeliciteerd met je huis! Mazzel zeg dat je alles kon overnemen! Nou snel een kinderkamer inrichten he! Nijn, wat vervelend meissie! Sterkte. Net mijn schoonvader en stiefschoonmoeder verteld dat we een kindje verwachten. Waren superblij. Echt leuk is dat, moet nog steeds een beetje huilen als ik het vertel. Stom he. Schoonvader zei dat er waarschijnlijk bij zijn moeder nog een familiewieg staat waar hij en vriendlief allebei ingelegen hebben. Hoop dat de wieg er nog is!!!
Sstephanie , we hebben echt mazzel gehad zoiets komt je niet vaak tegen . En de kinderkamer wordt direct gemaakt zodra we alles hebben uitgepakt Is niet raar hoor je bent enthousiast en blij Dat zal wel leuk wezen als die wieg er nog is .
@nijn: bedankt ja ben ook super trots op mijn (darmen) buikje hihi. @kim owww leuk meid en gelijk de kinderkamer maken @stephanie: leuk he zulke reactie? ik moet ook elke keer huilen hoor als ik het vertel hihi. nou heb ik vanacht gedroomd dat het op mn hyves stond en iedereen het weet gelukkig is dat niet waar hihi nou meiden ben me weer klaar maken voor die kids. ga vanmiddag ws lekker naar het bos met ze en de hond kunnen ze zich even uitleven hihi.
@ Kim, leuk een huisje!! Gefeliciteerd.. En wat fijn dat je zoveel kan overnemen, dan scheelt een hoop. @Stephanie, Leuk!! Ik denk dat ik ook zou volschieten als ik het moet gaan vertellen.. Ik kan zowieso snel tranen aanmaken, zowel bij iets blij's als bij niet leuk.. Zondag heb ik de film "komt een vrouw bij de dokter" gezien, nou de tranen rolde over me wangen.. En moeders en zus idem dito, haha! Komt haar vriend binnen, zegt ie lekker gezellig hiero..haha.. Nou mijn man is weer thuis gezellig!! Echt fijn dat ie er weer is.. Alleen vandaag nog werken en dan weer heerlijk weekend.. Ik heb er zin an!! hihi..
@Kim Neee heb rond die tijd niet kunnen klussen door bloedingen en buikpijn. Wel jammer inderdaad. Maar ik had het niet verwacht. Enige voordeel is dat ik nog wel in ronde drie zit haha. Alhoewel die wel heel lang duurt
Nijntje , je kan er niks aan doen je lichaam is inderdaad gewoon nog in de war Hoop voor je dat jullie snel verder kunnen want dit is ook niks . Hoe is het verder met je meis !
Ja gaat wel hoor, maar soms zitten er nog helaas wel slechte dagen bij. En als je dan dit soort dingen hebt als je ei mislopen, dan doet dat mij ook niet altijd heel goed. Maar verder doen we ons best en gaan we gewoon verder. Nu hopen dat de normale ongesteldheid snel komt, dan kunnen we verder he... want dat lange wachten is echt niet wat hoor. Hoe is het met jou? Voel je al wat? Je hebt nog 4 dagen tot je nod toch?