Sstepanie , dikke knuff !! Jeetje dat is zeker een rot dag en dan vooral als je vriend nog is vraagt wil je even wat voor me moeder kopen . Doe wel rustig aan he Naomi , mooi buikje Zelfs me vriend zegt dat hij veranderd is Ikhebjelief , mag ik vragen waarom je door heb getest met je ovulatie testen. Hij is inderdaad meerdere keren positief , misschien over een paar dagen een zwangerschapstest
@kim: hahaha heeft jou vriend mijn buik ook al zitten bekijken nou als een man dat via de pc kan zien moet het wel duidelijk zijn
Hahahah dat zeker ja Ik ben jaloers op me moeder die is vandaag met haar vriend naar londen gegaan We vroegen al of we mee mochten Maar helaas
jammer! zou leuk geweest zijn he ff lekker weg ben hier al volop babykamers aan het kijken echt erg! heb al een hoop mooie gevonden op mp hihi.
klopt heb je echt hele goedkope en leuke tussen staan zeg! je bespaart jezelf een boel geld als je op mp zoekt!
Pfff morgen moet ik naar de gyn , wat is dat hard gegaan heb er eigenlijk niet zoveel zin in En al helemaal geen zin om bij een man te gaan
Als we in het nieuwe huis zitten dan gaan we natuurlijk ook aan de kinderkamer beginnen maar dan gaan we ook kijken op MP, heb er zelfs genoeg bij zien staan die af en toe ook wel is gratis zijn zoals het bedje of een kast .
hmmm wat gaan ze doen??? nee snap je helemaal hoor! zie zelfs al een beetje op tegen de 1e echo omdat die vaak inwendig is vind het alles behalve prettig om met mn benen wijd te moeten
Ik moet er heen omdat ik misschien een verzakte blaas heb. Dus dat gaan ze nakijken. Begrijp dat je er tegenop zit heb je zelf ook een man dan bij je echo, had laatst nog bij de HA moest ik ook met de benen wijd ik voelde me dus totaal niet prettig (was bij een vrouw)
owww oke, zolang het uitwendig is is het niet zo erg natuurlijk. nee een vrouw als het goed is!! maar dan nog. paar jaar geleden ook ivm mn blaas een test moeten laten doen waarbij mn blaas via soort catheter gevuld wordt dus toen ook met de benen wijd. op zich viel het mee hoor. de mensen zijn gelukkig wat gewend maar dan nog het idee ......
Ik denk zelf dat het echt inwendig is , maar ja ik ben natuurlijk geen arts Me baarmoedermond staat wel is zo laag dat ik het al voel bij het afvegen, en dat is echt heel irritant. Maar ga het er morgen ook over hebben want heb er de laatste dagen weer heel erg last van Ja wat je zegt het idee dat je daar ligt voor een vreemde die even naar binnen kijkt bij je , moet er nu al niet bij nadenken.
nee eigenlijk moet je er ook niet bij nadenken!!! mn ma zei al: bij die echo heb je echt geen flauw benul dat je daar met je benen wijd ligt hoor, je bent alleen maar op het schermpje aan het kijken hihi en dat is ook wel zo denk ik. en ach hoeveel verschillende 'dingen' zien ze wel niet op 1 DAG HIHI
Daar heeft je moeder wel gelijk in , je bent ondertussen wel aan het genieten van wat er in je buik groeit Die zien toch echt wel heel veel dingen haha
hahaha ja idd dus moet het van me af zetten dat is het beste voor ukkie. nou ik ben slapen ben echt kapot!! suc6 morgen bij de gyn!
Goodmorning !! Nog niemand online Kan zelf ook niet lang blijven , moet namelijk om 11.50 bij de gyn wezen. Hier ben ik bang dat ik ongi ga worden Maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen
@Kim Succes meid bij de gyn. Laat maar even weten hoe het ging en wat eruit kwam. @ikhebjelief ja ik heb ook meerdere eisprongen gehad. Maar dan verdeeld over 3 weken. Best raar. Waarschijnlijk jij ook zoiets, maar dan sneller achter elkaar.
Hoi meiden, Lang niet meer gesproken maar ik ben niet zo vaak meer actief op het forum...heb het druk, druk met mijn werk. @ Kim: gefeliciteerd met je nieuwe huisje! succes bij de gyn. Ik heb niet ver teruggelezen dus sorry als ik iemand vergeten ben. Hier is alles rustig..heb geen last meer van mijn buik. Voel eigenlijk nu niets meer dus heb ook mijn urine niet meer ingeleverd en geen darmdrankje genomen (straks krijg ik juist diaree ) Iedereen een fijne koninginnedag gehad? Ik was naar disneyland..was echt gaaf en het langste dat we in de rij stonden was 15 minuten Ik heb al de hele week last van een verstopte neus..echt hinderlijk! Heb veel meer pukkels..vooral op mijn gezicht en heb veel witte afscheiding...nouja..nog een paar dagen wachten en als er dan nog geen ongi is testen...