januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Daar ben ik weer even. 30 januari gestopt met de pil, woensdag 3 februari ongesteld geworden, 7 februari laatste dag. Afgelopen zondag 14 feb veel steken in mijn zij en maandag was het zelfs zo dat fietsen pijn deed, vooral als ik over een drempel ging. Gisteren voelde ik me super beroerd, kramp in mijn onderbuik en steekjes in mijn zij, dit keer geen steken maar echt steekjes. Daarna kwam er slijm, heel licht bruin/rose maar eigenlijk niet bloederig (excuus) ofzo. Tevens hoor ik veel blubgeluidjes, tevens misselijk. 's avonds met een kruik en een warme deken op de bank gekropen, vandaag gaat het wel weer. Ik heb vandaag alleen het gevoel alsof ik blaasontsteking heb (heb ik vroeger wel eens gehad), althans het doet super zeer als ik moet plassen. Verder weer oke en niet meer zo als gisteren. Moet ik bezorgd zijn of zijn dit de geintjes die bij het ontpillen horen. Want van ontpillen heb ik nog niks gemerkt. Ik ben namelijk veel vrolijker en blijer en heb meer zin en geen last van pukkels (had ik voor ik aan de pil begon wel) en ook geen buikpijn of andere ongein. Kortom die vieze pil ga ik sowieso niet meer slikken. Naja lang verhaal, gewoon beetje bezorgd en alles is zo nieuw en onbekend en je gaat er ook niet ff lekker over babbelen met je vriendinnen of moeder (althans ik niet).

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Welkom happymarie
    Gezellig dat je er bent.
    Ik ga die vieze pil ook nooit meer slikken hoor.
    Wat je daar wel niet aan overhoudt.
    Nou mijn hele cyclus is ontregelt.
    Snap er niks van.
    4 dagen overtijd maar twee negatieve testen.
    Pfff. Niet grappig dus haha.

3. Wat spannend hier! Een aantal al overtijd, wel balen als je dan negatief test!

Ik ben benieuwd of ik dit weekend ongesteld ga worden. Nu een beetje gelige afscheiding... Ik heb met mezelf afgesproken dat ik wacht tot na het weekend met testen. Terwijl mijn man wil dat ik nu al test ;) Hij is ongeduldig... Als ik maandag nog niet ongesteld ben, doe ik de test. Ik heb die van de kruidvat, voor mij de beste test.

4. nijnonijntje

Ja ik heb ook gelige afscheiding.
    Maar wat betekent dat... dat je ongesteldheid eraan komt?
    Weet jij dat?

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ik kan je reactie op het smsje begrijpen. Ik heb ook wel ooit van die 'jankaanvallen' gehad als er weer iemand in de omgeving zwanger was. Ik gun het ze heel heel heel van harte, maar je hebt dan toch zoiets van...."ik wil ook"!!!!!!!!!!

@ Happymarie, het klinkt alsof het bij het ontpillen hoort. Maar je weet natuurlijk maar nooit...

@ Manon, spannend hoor! En wat lief dat je man zo ongeduldig is:). Hopelijk word je niet ongesteld en test je positief!!

Ik heb net de eerste ovu-test gedaan....negatief....ook best spannend dus...ik verwacht de eisprong zondag, dus had eigenlijk ook wel een positieve test verwacht...maar goed, ik zit ook pas in ronde 2 natuurlijk. Maar ik ben gewoon zo erg bang dat ik geen eieren heb:(

Zo nu even met manlief naar de kapper en nog even de stad in:). Vanavond weer de stage...blegh....geen zin in:(
    Maar goed, ik ga ook even shoppen!!!!

6. nijnonijntje

@Lucindalice
    Meid als je zondag je ei verwacht kan het best dat je nu nega test en bijvoorbeeld morgen pas posi. Bij sommige zit er na,elijk maar een paar uus tussen. Gewoon morgen en zondag weer testen en lekker klussen tussendoor. Kan nooit kwaad en is ook nog leuk ;)
    Veel plezier met shoppen en succes met je stage vanavond.
    Liefs nijn.

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Thanx Nijn....Ik vraag me alleen af wat morgen het beste tijdstip is om te gaan testen (heb ook mijn vrijgezellenfeest morgen).
    Haha, mijn vriend zegt hier net dat we een klein "klusbedrijfje" begonnen zijn ;)

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hallo allemaal,

Even een berichtje van mij tussen de allerlaatste vakantie voorbereidingen door. ;)

@Nijn en Manon: Ik heb ook gelige afscheiding. Dit ken ik niet, maar misschien heb ik er gewoon nooit zoals nu op gelet. Ik hoop toch iets positiefs en anders naar de volgende ronde. (weet ik in elk geval hoe lang mijn cyclus is want nu heb ik alles een beetje gegokt)

Mijn man vertelt net dat mijn buurvrouw zwanger is. 9 weken. Superleuk voor hun, maar ik wil OOK. En dan zegt mijn man; 'het komt wanneer het komt.' :$ Echt een typische mannenreactie dus.

Succes dames met alles. Ik ga weer even verder hier. Tot gauw!

9. nijnonijntje

@lucindalice
    Haha leuk, gewoon na je vrijgezellenfeest klussen zou ik zeggen ;)
    Extra leuk.

@Rosa
    Leuk dat je even wat van je laat horen. Je zal het vast wel naar je zin hebben daar.
    Ik wordt helemaal gek heb nu steken in mijn borst en mijn tepels doen zeer.
    Als er iets tegenaankomt doen ze eenminuut zater nog pijn.
    lastig.
    Hoop echt zwanger te zijn, maar heb zo mijn twijfels....
    Ennuh wat een mistery he om de gele slijm.....
    Niemand weet wat het is....laten we hoepn dat he er dan bij hoort.
    haha.

10. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nijnonijn nog steeds niet ongi geworden ?
    hopelijk ben je toch zwanger! ga je van t weekend nog testen dan ?

11. nijnonijntje

@mii
    Nee nog steeds niet ongi geworden.
    Wel kwaaltjes erbij als veel boeren, zere borsten enz.
    Maar ja weet niet of ik dit weekend ga testen.
    heb er niet zo'n vertrouwen in. Heb geen zin in weer een test met 1 streep. Wordt je ook zo moedeloos van.
    Ik zie wel wat ik doe....lastig haha

12. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijnonijn
    daar heb je gelijk in meis.. hopelijk heb je wel snel wat duidelijkheid..
    ik hoop egt voor je dat je wel zwanger bent suc6! spreek je snel weer ik ga nu..

13. nijnonijntje

Meiden,
    Hier even een klein baal moment.
    Heb het huis vol zitten met mensen ging even naar de toilet en wat dachten jullie.
    Roze op het papiertje.
    Ik ga dus ongi worden:x:x:x
    Balen, maar ik heb nu tenmisnte zekerheid en kan weer gaan tellen.

Trouwens wanneer ben je pas echt ongetsteld (ivm tellen voor je ovu)
    Als je heel lichtjes roze op je wcpapiertje hebt of echt wat bloed in je onderbroek/papier...
    Wie kan me heirbij helpen. (had voorheen tijdens pilgebruik naemlijk altijd meteen bloed)

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa....oei, ondanks dat het heel leuk voor je buuf is, komt het natuurlijk wel zo aan van....Ik wil ook!!! Hopelijk lukt het voor jullie ook snel. Heel veel plezier op vakantie, zet even lekker alles van je af!

@ Nijn, je kunt pas gaan tellen vanaf dat je "echt bloed" ziet, dan is het pas dag 1, dus geen roze of bruin, maar gewoon rood dus....
    Maarre balen zeg dat het dus echt negatief is:(. Maar wel fijn dat je zekerheid hebt!!

Maarre geel slijm...ik heb geen idee dames wat dat kan zijn!

15. nijnonijntje

Ja dat dacht ik al.
    Hmmm is een erg lange cyclus. Nou ja even kijken hoe het zich doorzet.
    Bedankt in ieder geval.

16. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai dames

ook ik ben er weer eventjes
    @alice: is het al gelukt op menstruatiekalender?
    @ rosa: veel plezier op vakantie,lekker met je gedachten eventjes ergens anders ;)
    @nijn: om gek van te worden of niet,die onzekerheid:(
    Heeft het inmiddels al doorgezet?
    @ de nieuwe dame(s) hier,welkom en succes
    ik heb niet alles doorgelezen want dan moet ik 4 pagina's terug haha.
    Ik heb weer wat nieuws vandaag,nu ben ik woensdag geloof ik ongesteld geworden,maar nu is het alweer weg:(,en ook niet echt veel,wel heel donkerbloed met stolsels (sorry) en net had ik alleen een speldenknop puntje bruin,en normaal ben ik echt wel 3 a 4 dagen volop ongesteld (met de pil) raar hoor.
    En wat me heel erg opvalt is dat opeens iedereen om mij heen zwanger is,gek is dat toch he,niet dat ik het niet heel leuk voor ze vind hoor,ben er ook niet jaloers op,maar toch je bent zelf bezig , en je wilt het ook zo graag kunnen vertellen en ermee pronken:D haha.

liefs

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Miranda, goed dat je het even zegt! Had het nog niet kunnen proberen, maar ga het nu eens even doen, ben weer in Utrecht en op de eigen laptop.
    En wellicht dat je toch ongesteld geweest bent, tenminste als je echt 'bloed' gezien hebt, dan lijkt het daar wel op toch:(. Het kan de eerste tijd ook raar verlopen, na het stoppen van de pil.

En ik zie ook alleen maar zwangere vrouwen en ik hoor ook alleen maar dat er andere meiden zwanger zijn. Heb daar al een tijdje last van:(. 5 vrouwen van vrienden van mijn vriend zijn het afgelopen jaar zwanger geraakt en (bijna) bevallen en dan moest ik toch elke keer weer even slikken....Ik vind het dan ook moeilijk uit te leggen aan mijn vriend, hij vindt het dan dat ik jaloers ben zeg maar....hij snapt het niet dat ik tranen in mijn ogen kan krijgen als ik weer hoor dat iemand een babietje verwacht. Terwijl ik ook gewoon ontroerd raak als ik weer hoor dat er iemand zwanger is, gewoon omdat ik blij voor ze ben. Ach......hormonen zullen we maar zeggen;)

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik kijk net op mijn banner en ik zie dat ik nog 3 dagen heb tot mijn eisprong....nog even met de calculator gekeken en warempel...ik verwacht hem maandag ipv zondag!!! Dat stelt me dan toch weer een beetje gerust dat ik vandaag negatief getest heb :)

19. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Miranda, je kalender doet het!!!! Geweldig, en wow...wat kun je er veel mee berekenen zeg!
    Enne, ik ben ook echt iemand van de regelmaat en planning (mijn agenda staat vol en heb ook al een boekje voor mezelf gemaakt). Dus ik kan je helemaal begrijpen dat je baalt van die onregelmatigheid!

Ik heb mijn eisprong eigenlijk nog nooit gevoeld:(. Met een pauze van 2 jaar uitgezonderd ben ik vanaf mijn 15e aan de pil geweest (ben nu 28). En in die pilvrije periode ben ik er eigenlijk helemaal nooit mee bezig geweest, dus ook niet speciaal op gelet ofzo of dat ik iets voelde.....Ik ben dus nog een beetje een newby daarin:)
    Hopelijk heb ik sowieso al wel een eisprong. Mijn huisarts vertelde me dat het ooit wel een jaar kan duren voordat het weer op gang komt:$. Dus als ik positief test de komende dagen, dan word ik überhaupt al heel erg blij dat het toch wel allemaal functioneert in mijn lijf...Ik verwacht nu dus dat ik zondag toch wel echt positief zal testen...hoop ik tenminste dan....Ze vliegen er wel doorheen zo die testen!

Deel Deze Pagina