januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Miranda
    Ja ik hoorde vandaag dus ook van een vriendin dat ze zwanger is.
    De broer van mijn vriendin en zijn vrouw verwachten ook een kindje hoorde ik van de week en de buren bij mijn ouders ook.
    Wordt er gek van.
    Heb trouwens in onze kennissenkring 3 zwangere vrouwen.
    Ik vind het heel leuk voor ze hoor, maar het doet mij heel veel. Ik verlang er ook heel erg naar en dan komt iemand anders met het bericht. Hoop dat het snel voor ons ook zover is.
    De ongesteldheid is nog niet doorgezet.
    ging net naar de wc bleef mijn papiertje wit. Dat snap ik dus neit.
    Wellicht dat ik morgen wat duidelijkere berichten kan geven.

@Lucindalice
    Handig he zo'n kalender. Ik gebruik hem ook.
    Daarnaast hou ik ook een boekje bij en denk dat dat heel handig is.
    Ook de kwaaltjes enzo.

2. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    wat een verhalen van iedereen!! @rosa: hele fijne vakantie!! @nijnonijn: wel balen dat je waarschijnlijk ongi wordt... maar op naar volgende ronde.
    @all: iedereen sterkte op het wachtbankje.. laten we hopen dat er steeds meer mensen zwanger worden!

hier ben ik nog steeds in afwachting... eigenlijk niet echt klachten. meer van die kleine ongi klachten...
    xxxx

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja dat is inderdaad balen. Maar ja niks aan te doen.
    Balen dat jij nu lichte ongikwaaltjes hebt. Misschien zijn ze over een paar dagen over en ben je gewoon zwanger ;)

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Balen Nijn, nu moet het gewoon doorzetten! Hoop dat het morgen duidelijker voor je gaat worden!
    Ben moe, ga lekker slapen. Morgen werken.
    Doeii

5. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    @nijn: ik ga wel heel hard voor je duimen hoor :D
    idd wat een testen vliegen er doorheen he;)
    toch moet ik heel eerlijk zeggen,nu ik nog een aantal dagen moet wachten tot de eisprong , hoef ik er niet zo mee bezig te zijn,dat vind ik toch wel weer prettig,want het leverde mij toch wel onbewuste stress op hoor haha.
    Dus nu ff rust ik ook wel lekker.
    sstephanie slaap lekker en werkze morgen
    @nemo1984 hoeveelste ronde zit je nu?

6. Nou Nijn het blijft spannend bij jou zeg!

Tja die gelige afscheiding... ik zit heel diep na te denken over mijn vorige zwangerschappen, maar weet niet meer of het iets te maken kan hebben met zwanger zijn. Blijft toch afwachten... Ik voel trouwens nog niks van ongi klachten

7. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    heey nijn vervelend ik duim voor je hier nog niks. Morgen vroeg maar ff een test doen.

8. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    @miranda84: ik zit nu in ronde 2.
    heb trouwens het tegen me ouders verteld dt ik gestopt ben! ze waren zo blij voor me! ze hebben vorig jaar een moeilijk jaar gehad dus dit vonden ze super leuk nieuws!
    xxx

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai allemaal!

Jeetje Tiktaktoetje...nog helemaal niets...en je zit al op 5 dagen!!! Ik heb even niet mee gekregen of je al getest hebt. Ga je binnenkort testen?

Heb zojuist weer een ovu-test gedaan, wederom negatief....morgen moet hij echt wel positief zijn hoor! Anders klopt het bij mij ook al niet meer:(...ben zo bang dat hij niet komt....

10. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    @ lucindalice: Jah dinsdag negatief. maar morgenvroeg ga ik testen.

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Oke...spannend....hoop dat het raak is voor jullie tiktaktoetje!!

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hier even een bericht vanuit Tsjechië. :)

De reis is goed verlopen. We zijn 's middags met de stoeltjeslift de piste op gegaan om daar wat te drinken. We wilden met de lift ook weer naar beneden, maart helaas was die uit toen we terugkwamen. Met als gevolg dat we de hele piste naar beneden zijn gelopen. We wisten de wandelroute niet dus gingen we echt over de piste. Dat was ZWAAR, vooral met constante valpartijen.

Jeetje Nijn, nog niet ongi. Ik weet niet wat die gele afscheiding betekent. Als je het hier bij de zoekfunctie intikt krijg je verschillende verhalen. De ene was zwanger, de ander zegt dat dan het eitje mislukt is en weer een ander zegt dat het niets betekent. Mijn afscheiding is soms wit en soms doorzichtig. Ik merk helemaal geen kwaaltjes en heb niet het gevoel dat het voor mij deze ronde raak is.

Vervelend Alice dat je nog geen positieve ovutest hebt. Ik duim voor je morgen.

Ben nu lekker aan het luieren en wacht op het avondeten. We krijgen een Tsjechische lekkernij, namelijk Knedle oftewel deegballen. Met een soort vruchtensausje. ;)

Nou dames, tot spreeks!

13. Vanmorgen getest, ja mijn man kon niet langer wachten;), ik wilde eigenlijk tot maandag wachten. Maar dus negatief. Nu heb ik al wat roze afscheiding dus ik weet bijna zeker dat ik morgen of maandag ongesteld ga worden...

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    @rosacanina: dat klinkt lekker die deegballetjes in vruchtensaus,kun je er wat opsturen>;)
    @manonf: jammer,op naar de volgende ronde
    @nijn: al iets meer duidelijkheid?

15. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

@ rosa... hele fijne vakantie!! geniet er van!

@ nijn... balen zeg dat je eerst denkt dat het komt, en daarna weer niet... wat een gedoe toch ook!

Hier nog steeds niet ongesteld, wanneer ga je eigenlijk naar een huisarts? ik weet dat het lang kan duren voor je ongesteld word na het stoppen met de pil, en dat het zelfs uit kan blijven,.. maar wat is wijsheid? geduld? of ook afspraak wanneer het niet komt?
    nu 40 dagen geleden sinds mijn eerste ongi dag na het stoppen met de pil

16. WLE

WLE Niet meer actief

@luci..

Je heb pas over twee dagen je eisprong.
    Bij mij was hij pas positief toen me banner op de meest vruchtbare dag stond dus geduld hij komt wel.

hier is het ook nog steeds wachten, wachten, wachten..
    maar heb niet het gevoel dat dit onze ronde is.
    hopelijk volgende maand want dan kan ik testen op me vriends verjaardag ongeveer.

en als ik heel eerlijk ben als deze maand raak zou zijn zou kindje rond mijn verjaardag geboren zijn.

17. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    manon jammer zeg volgende rond hoop ik voor je wel raak

18. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    heey meiden

nou ik heb een test gedaan van sensi. Nou een licht streepje. dus waarschijnlijk zwanger. maar ik gavolgende week die van kruidvat halen. en als er dan nog een streepje is dan durf ik het wel te geloven.

19. Tiktaktoetje; gefeliciteerd, een streep is een streep! Ik snap dat je nog een test wil doen, omdat het streepje nu zo licht is.

Hier nu weer niks, geen roze afscheiding, en ik voel nog niks...

20. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    Ja weet ik maar ik voel dus ook niks. Ja nu misselijk van de spanning 8). Vanmorgen er ook mee wakker geworden. maar jah ik denk de 1ste rond en dan gelijk raak kan me niet voor stellen dat ik 1 van die gelukkige bent.
    Ik hoop voor je dat je heel snel een positieve teste in de handen hebt. duim voor je deze dagen

Deel Deze Pagina