januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: leuk zeg zo een boek!! welk boek heb je gehad?
    ik heb een boek over bakerpraatjes gekocht, dit gaat over zwanger worden zijn en de eerste maanden met baby. ze beschrijven dan wat er tegenvalt wat normaal altijd zo rooskleurig verteld wordt. echt een keer de waarheid dus :p

natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!!!! vind het zelf ook heeeeel spannend.

2. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

tiktaktoetje! wat een voorzichtig geweldig bericht!!! een voorzichtige felicitatie van mij! Super snel als het echt allemaal goed gaat zeg!
    Ik ben inmiddels vanmiddag echt ongesteld geworden op de 41e dag.
    Nu hoop ik toch echt vanharte dat ik een lange cyclus heb van 32 of meer dagen! want anders zijn mijn vruchtbare dagen precies in de tijd dat mijn vriend anderhalve week in china zit:(...
    vanaf 10 maart is hij er weer. We zullen het wel zien, en anders volgende ronde beter...

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    #1083 T84, 22 feb 2010
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
    Goeiemorgen..

@ Tiktaktoetje: Alvast gefeliciteerd met je 2 streepjes, hopelijk worden ze mooi donker.. Wanneer ga je weer testen?
    @ Nijn, jammer dat je toch ongi bent geworden..

Gister aaf zijn we bij mijn moeder wezen eten, was heel gezellig.. we komen thuis zitten even op de bank, en ik krijg toch een pijn in me buik.. ik naar de wc, krampen en kotsmisselijk.. ik had even iets verkeerd gegeten zeg, jeetje wat was ik ineens beroerd!! Daarna gelijk lekker naar bed gegaan, en vandaag voel ik me weer goed..

@ Naomi123, En al getest?? ;)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: balen dat je wat verkeerds gegeten hebt!!!! gelukkig gaat het nu goed.

ik heb nog niet getest! ga misschien vandaag nog een test halen, anders morgen. ik laat het jullie gelijk weten als ik getest heb!!!

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja echt vaag, want we hebben allemaal hetzelfde gegeten en niemand verder heeft ergens last van gehad..

Ow spannend.. Heb je het idee dat het raak zou kunnen zijn? Of juist niet?

6. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    zo ben er ook weer eventjes,

nijn: wat jammer zeg,op naar de volgende ronde!
    naomi123: ga voor je duimen!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Goodmorning ladies!

Ja, ik vond het ook zo lief van mijn mannetje dat hij met dat boek kwam. Het heet Zwanger worden, handboek voor kinderwensers en twijfelaars van Mariël Kroon. Het is ook echt een fijn boek zeg maar. Op ongeveer alles waar ik vragen over heb heeft het antwoord op. Elke dag lees ik nu even een stukje, heel fijn!

Vanochtend heb ik wat pijn in mijn onderbuik, aan beide zijden. Misschien dat dit wel "ei-pijn" is. Ik hoop het! Na mijn grote kop thee waar ik nu achter zit;) ga ik mijn ovu-test doen. Hopelijk heb ik nu echt 2 streepjes....en anders testen we wel weer door...

@T84, voel je jezelf al weer beter?

@ Wianhalu, eindelijk zijn er voor jou ook de duiveltjes...heb je toch weer even 'zekerheid' zeg maar. Ik heb net stiekem even gespiekt, maar stel dat je cyclus zou verkorten naar 35 dagen, dan is je vriend wel weer terug met je vruchtbare dagen.
    Temperatuur je ook? Dat is anders misschien een fijne methode voor je om te zien of je al een eisprong hebt, en zo ja, wanneer die precies is. Succes meid!

Goed, ik ga even thee drinken;)

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Lucindalcie, Ja hoor voel me weer prima.. Gelukkig maar..
    Heb alleen een beetje zenuwen.. vanaf zaterdag zijn me tepels ineens heel gevoelig.. en voel van alles.. en mag bijna testen.. hihi..

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Spannend T84, maar hopen dat het raak is!!!

Mijn ovu-test was negatief vandaag. Valt me toch wel een beetje zwaar eigenlijk...maar goed, morgen is er weer een dag. Voel ook echt wel wat steekjes in mijn onderbuik en kan vaag een 2e lichtroze streepje onderscheiden...misschien morgen dan maar? Al is mijn cyclus dan wel erg lang aan het worden....

10. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ nijnonijntje: heey meis, heb je mij reactie van gisteren niet gelezen over dat gele spul!
    X

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

12. nijnonijntje

He meid,

Ja dat heb ik gelezen. Ik denk dat het bij mij dan toch een dode eicel was. Bedankt voor de info. Kan ik daar de volgende maanden weer opletten.;)
    Gelukkig geen infectie. Tenminste dat denk ik niet. heb nergens last van, maar natuurlijk hou ik het wel in de gaten.

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb eigenlijk lang niet gedacht dat het zo zou kunnen zijn, maar omdat ik natuurlijk dicht bij het testen zit dat ik het ineens op merk.. Maar misschien neemt me lichaam me in de maling kan natuurlijk ook en zou me niks verbazen.. ;)

14. nijnonijntje

Spannend, je kan morgen al testen.
    Hou on op de hoogte he ;)

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja zal ik doen!!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hoi meiden,

net getest en helaas negatief, morgen ochtend nog eens dan met de ochtendurine;)
    hopen dat ik nu niet gauw ongi wordt!!!!

@t84 :spannend morgen ben jij ook aan de beurt!!!!

17. nijnonijntje

@Naomi
    Oh spannend, misschien dat je morgen meer duidelijkheid hebt.

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja ovu testen, vorige maand niks gevonden nu heel duidelijk wel!
    Voor, tijdens en nog eventjes na kun je altijd klussen, proberen waard.
    Ik ben nu op vakantie.... dus denk er heeel veel aan:)
    Helaas kan ik niet veelop het forum omdat er personen meer mee zijn, en die weten van niks!

19. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @naomi,
    wat spannend zeg. hoop dat de volgende positief is,

ik ga morgen een clearblue test doen. ben zo benieuwd. het is ook zo spannend allemaal, wat knap dat jullie kunnen wachten tot de NOD dag om te testen. dat geduld heb ik echt niet. ik heb vanaf afgelopen vrijdag de kwaaltjes van moeheid, emotioneel, pijnlijke borsten en 1 dag zeer pijnlijke tepels. vlagen van misselijkheid en erg rommelige darmen, maar daarbij heb ik een spastische darm met chronisch diarree dus daar is geen pijl op te trekken. wel zijn de krampen heviger als normaal:S

succes allemaal!

20. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Ook hier mag vanaf morgen getest worden. Maar ga het denk ik niet doen. Wil het eerst even afwachten want van dat testen word ik helemaal gek haha.... Ik heb ff geen zin in een teleurstelling. Heb wel witte afscheiding wat zou dit zijn?

X

Deel Deze Pagina