januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Geen flauw idee, begon bij ook met wit en werd toen geel, maar ja dat zegt natuurlijk ook niks haha.
    Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in een nega test, even wachten dan maar he nog even.

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Tiktaktoetje: gefeliciteerd!! wat leuk zeg, meteen de eerste ronde! Geniet ervan!

Ik ben net lekker babykleertjes wezen shoppen voor een vriendin van me. Er waren zoveel leuke dingetjes! Ik ben wel een paar keer aangesproken, wanneer ben je uitgerekend, weet je al wat het gaat worden? Haha, ben niet eens zwanger. Mijn moeder vond het ook allemaal wel grappig. Ik wil voor mezelf gaan shoppen!!

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend dat jij ook mag testen morgen ik ook.. :D
    Ik heb ook last van witte afscheiding, maar ik dacht dat het niet echt iets betekende toch?

Leuk zeg shoppen voor babykleertjes! Lijkt me ook zo leuk, ik hou sowieso wel van shoppen :D!

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hier weer een berichtje vanuit Tsjechië.

Pfff skiën viel tegen. Op de kleine helling ging het super, maar later gingen we van de echte piste. Ik ben middenop helemaal in paniek geraakt. Vond het zó eng toen ik dat dal in keek. Heb tegen de skilerares gezegd dat ze mocht gaan (had andere lessen) en mijn man gebeld. Hij en vrienden zijn me komen redden. Voelde me echt een jankerd. :)

Afscheiding zegt volgens mij helemaal niets. De ene heeft dit, de ander dat. Vind het wel fijn dat ik nu mijn zinnen even kan verzetten.

Jammer voor degenen die negatief getest hebben, maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ik ga nu lekker een filmpje kijken. Ben helemaal gesloopt en voel al mijn spieren. AUWW!

Groetjes

5. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    @ T84 ik ga morgen vroeg nog ene keer testen. Heb nu een andere test gehaald ben benieuwd.

@all allemaal s6 met testen

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @tiktaktoetje: spannend zeg!! maar het zal vast wel goed komen aangezien je de 21e ook positief hebt getest!!!

@rosa canina: balen dat het skieen tegenviel! het lijkt mij ook dood eng, daarom begin ik er net aan haha.

@all: morgen is een spannende dag zo te lezen, heel veel van ons mogen testen of testen nog een keertje!!

hier nog geen tekenen van een aankomende ongi. geen krampen alleen steken :S
    heb nu last van vlagen misselijkheid en vreetbuien hihi.
    humeurig was ik gisteren, vandaag valt het gelukkig mee maar ben zeker wel snel prikkelbaar, terwijl ik normaal tijdens ongi heel knuffelig ben;) ik hoop op een posi test voor iedereen morgen, dat zou natuurlijk geweldig zijn!!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Morgen wordt een erg spannende dag zo te lezen! Geweldig dat er zoveel dames mogen gaan testen!! Hoop zo dat er nog meer zwangeren bij zitten!

@ Rosa, ow arme jij....is het de eerste keer voor je? Ga maar lekker van je filmpje genieten, morgen is er weer een dag!! Wel heerlijk dat je je gedachten wat kan verzetten...
    Ik ben bang dat mij dat op mijn vakantie niet gaat lukken...ik ben alleen met mijn aanstaande en dan gaat het toch al snel over babies....

@ Mandii, welke testen heb je gebruikt? En in welke ronde zit je? Ik heb nu de sensitest, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of die zo goed is. Wij zitten in ronde 2, dus misschien dat ik hem gewoon deze keer helemaal mis. Al heb ik wel wat steekjes in mijn buik.
    Heel veel plezier nog op je vakantie! Ben je ook aan het skieën?

Allemaal succes morgen met de testen, ik wacht met spanning af!!!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: je ei nog niet kunnen vinden??

hier een bod gedaan op een ledikant en commode op MP!!!
    haha vind hem zo gaaf en vriendlief had gelijk iets van bieden maar hahah.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, nee helaas:(, ik ben nog steeds op zoek naar mijn ei.....morgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen....hopelijk vind ik hem morgen wel:), heb wel wat steekjes in mijn onderbuik, maar nog geen vruchtbaar slijm ofzo....

Leuk trouwens dat je al voor de kinderkamer bezig bent!! Ik had ook al wat gezocht op MP, maar we moeten eerst een nieuw huis en er moet denk ik toch ook maar eerst even een babietje in mijn buik groeien....heb je al wat gehoord of je de nieuwe eigenaar van de kinderkamer bent??

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat leuk zeg, al voor kinderkamers aan het kijken!
    Ik kijk ook wel om me heen hoor, maar ga nog niets kopen voordat ik echt zwanger ben, ik ben mezelf dan alleen maar aan het kwellen. Ben benieuwd of je al iets gehoord hebt over je bod, naomi! Foto!!

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik wil mezelf ook niet kwellen maar heb van de week toch maar 1 pakje voor t baby'tje al mee genomen:) ik kon t niet laten en dacht...ach laat ik er dan maar 1x aan toe geven. mijn vriend zat helemaal te glunderen toen ik het liet zien. ik dacht eerst dat ie t stom zou vinden dat ik t al had gekocht maar het tegendeel juist.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi nou ik wilde eigenlijk ook helemaal niets kopen voordat ik zwanger ben. maar ik zag deze en was verkocht!! en vriendlief ook, en tegen de tijd dat het gelukt is zal hij vast en zeker verkocht zijn. ik heb een reactie terug gehad dat hem incl. nog een bijbehorende kledingkast voor 250,- mag hebben!!!!!!!! echt geen geld natuurlijk.

Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen dit is het ledikantje

ik hoop dat je hem zo kan zien!!

13. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ik kan hem inderdaad zo zien. hij is erg mooi. en voor die prijs zeker niet duur. ik had laatst een oude bekende die vertelde dat ze baby spullen weg deed, heb ook gelijk kunnen regelen dat ik maxi cosi en autostoel voor 50euro overneem, en t ziet er allemaal nog heel goed uit.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    kijk dat is toch mee genomen dan toch!!
    het scheelt een hoop geld als je iets zoekt op MP of bij kennissen, en het kan er ook nog heel goed uitzien.

wil eerst eens gaan kijken naar de kamer voordat we hem nemen, misschien valt hij wel tegen haha.

15. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    dat is zeker wel verstandig. en als je het neemt en het is deze ronde niet raak dan sla je het gewoon ergens op en bewaar je het totdat het wel raak is. succes met kijken alvast en hopelijk is het allemaal snel nodig!;)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi zo net ff gekeken of het allemaal in de kamer past en zelfs de kledingkast past er bij!!!

even de test morgen afwachten en dan ff kijken wat we ermee doen. vind het wel zonde om hem af te slaan ook al is het niet raak deze ronde. maar opslaan zal een probleem worden, of mijn ouders moeten hun garage leeg maken ;)

17. En....? wie hebben er allemaal getest vandaag??

Bij mij gebeurd er nog steeds niet veel. Sinds vandaag af en toe wat bruinige/roze afscheiding, maar ook vaak helemaal niks. Of het nou een ongesteldheid wordt? Ik weet het niet meer zo zeker... Mijn man wilde dat ik vanochtend weer ging testen, maar ik ga morgen nog afwachten. Als ik het woensdagochtend nog niet ben, dan doe ik weer een test.

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb nog niet getest vandaag, want heb sterk het gevoeld dat ik ineens ongi ga worden.. Dus ik wacht nog ff af..
    Iemand anders wel al getest?

19. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    hier een foto van de test. Vanmorgen dokter gebeld is hij op vakantie :x. moet ik maandag weer terug bellen.
    We gaan het vanavond aan onze ouders vertellen:D vind het zooow spannend allemaal

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    GEFELICITEERD!!! Duidelijker kan haast niet!! :D:D:D
    Geniet ervan!!

Deel Deze Pagina