januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    Ja zag deze op het forum en ik heb een eigen zaak us dach ik ga zeggen moet je eens kijken wat bij mij in de bus las een sollisitati brief hihi en dan geef ik deze brief :D

datum

Geachte Heer Opa en Mevrouw Oma,

Naar ik vernomen heb zijn jullie opnieuw op zoek naar een persoon voor de invulling van de vacature “kleinkind”.

Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren.

Mijn interesses gaan vooral uit naar:
    Spelen met mijn rammelaar
    Een wandeling maken
    De eendjes eten geven
    Samen liedjes zingen
    Paardje rijden op opa’s knie
    De bloemetjes water geven

Ik blijf ook eens graag logeren, maar dan moet je wel mijn papjes maken en boterhammetjes smeren.

Ik zoek een lieve oma en opa met een onderscheiding op hun grootouderdiploma.

Ik zal terug iets van me laten horen zodra ik ben geboren!

Hoogachtend,

Uw nieuw kleinkind in spe

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    GEWELDIG!!!!!!!!!!!!

haha hij is echt mega leuk

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dat vind ik echt heel leuk.
    Ze zullen echt gaan huilen tijdens het lezen van deze brief.
    Ik kreeg al bijna tranen in mijn ogen haha.

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Tiktaktoetje, wat leuk die brief! Dat zullen ze echt gaaf vinden!

Alice, echt stoer, trouwen in Lapland! Jammer dat je bij je ouders bent wanneer je je ei verwacht, maar het is voor een goed doel! Zij willen toch ook graag een kleinkind?

Naomi, mooi kamertje! Voor dat geld kan je het bijna niet laten!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

hihi ik weet niet wat ik voel, misselijkheid en vreemd gevoel in me buik!
    Maar ik verwacht het niet, tis pas me 2e maand zonder de pil zeg ma... zou wel heel veel geluk zijn!
    Ongi zou rond 5 maart moeten zijn als alles klopt.... mijn lichaam kan me ook voor de gek houden....
    Ik weet niet hoe zwanger zijn voelt hihi, misselijk, jeuk aan me rechter borst en misselijk heb ik last van. Tja en die buik zo op z´n tijd..... maarjah ik ga me er niet aan vast houden!

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Tiktaktoetje: Echt helemaal geweldig hihi, ook ik moest er wel bijna een traantje bij weg pinken! En natuurlijk ook van mij HARTELIJK GEFELCITEERD :D... X

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Heel gaaf die brief..

@ Alice, wat gaaf idee zeg om in Lapland te trouwen..

Ik heb nog niet getest, maar ook geen teken van een ongi te bekennen.. Vaag want dat gevoel had ik vanmorgen juist heel erg.. Nog ff afwachten..

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Tiktaktoetje, wat zie ik nou ben er een paar dagen niet , en jij test positief :D

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ook hier is het erg rustig vanavond, iedereen is zeker schaatsen aan t kijken:p

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nee hoor ikke niet. :p

Probeer juist ergens mee te kletsen maar er is niemand :(

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    haha hier pcies t zelfde.:D

12. Nou ik ben vanmiddag ongesteld geworden... Cyclus van 32 dagen. Ik bekijk het maar van de positieve kant; kan ik wel lekker wijntjes drinken op de wintersportvakantie! (we gaan zaterdag weg)

Tiktaktoetje, nog een keer gefeliciteerd! Nu is het goed duidelijk hoor! Super leuk, grappig ook die brief voor je ouders. Ik kon het toen nog geen seconde voor me houden, we hebben gelijk na de test onze ouders gebeld!

13. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @manon, wat vervelend, maar met volle moed op naar de volgende rond. hoe snel ging het bij je andere kind?

14. Bij mijn 1e zwangerschap in de 1e ronde, maar die is afgebroken met 13 weken. Bij Jille was het pas in ronde 7 raak.

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Manon , nooit van de negatieve kant bekijken hoor , voor je het weet heb je je eisprong gehad en kan je weer op het wachtbankje .

16. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @manon: wat vervelend dat de eerste afgebroken is, maar gelukkig heb je daarna nog een kind gekregen. dan weet je dat het uiteindelijk toch goed zat/zit.

ik wilde lekker effe mijn progamma van dinsdagavond kijken "trauma"is het verdorie een herhaling.
    dan maar lekker de rustig de hele avond op het forum babbelen.

17. Inderdaad altijd positief bekijken, anders wordt je zo gestressd en dan lukt het helemaal niet.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai dametjes,

Ook hier staat het schaatsten op...maar ik ben niet zo'n schaatsfan, dus ik denk ik kom hier maar even babbelen;)

Tiktaktoetje, wat ontzettend gaaf!!! Hoe hebben je ouders gereageerd? Ik vond de brief echt heel leuk!!!

Tja Manon, elk voordeel heb zn nadeel....jammer dat je ongi bent geworden, maar wel fijn dat je extra kan genieten op je vakantie.
    Zelf zit ik ook nog heel erg in dubio over onze prive-sauna volgende week. Ik ben dol op de sauna...maar stel dat ik zwanger ben...dan is dat niet zo handig.

Ik heb vandaag trouwens echt het gevoel dat ik 'vruchtbaar' ben....klinkt misschien heel raar, maar heb het idee dat daar binnen in alles op volle toeren draait;)

@ Kim, hoe gaat het met je meid? Ik heb je eventjes gemist!

Zojuist ben ik bij mijn tante geweest, ze heeft een zoontje van 4. De kinderdrang wordt nu alleen maar weer sterker en sterker

19. Ja dat was zeker een fijne bevestiging voor ons, dat we echt wel een supergezond kind kunnen maken. Daar was ik wel bang voor na mijn 1e zwangerschap. Gelukkig is met Jille is echt alles goed, hij kreeg zelf een paar 10-en bij zijn apgar score en is nog steeds kerngezond, nog nooit echt ziek geweest.

20. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @lucindalice, gezellig dat je er ook bent. ik ben ook niet echt een schaatsfan, en aangezien mijn progamma een herhaling is, is er verder niks leuks op tv. dus voor mijn ook maar een forumavondje!;)

Deel Deze Pagina