ik zou het gewoon voorleggen aan hem,waarom je moest stoppen met de pil,en waarom hij nu een beetje terugkrabbelt,vraag hem of hij bang is of hij er uberhaupt wel aan toe is.Die onzekerheid zou ik ook niet prettig vinden. succes! liefs
Hey, even voorstellen, Mijn naam is Arwe, ben 25 jaar en sinds januari ook gestopr met de pil. Lijkt me erg leuk hier samen met jullie over te kletsen. Bij ons was het mijn vriend die graag jong papa wilde worden. Na de geboorte van ons nichtje (dochter vna mijn zus)ging het bij mij toch ook wel kriebelen. Ook omdat ik zag hoe zorgzaam mijn vriend is met haar. Samen besloten te stoppen. Je leest zo vaak dat het wel een poos kan duren voor je in verwachting bent (ontpillen, etc) dat we er nu op ons gemak voor gaan en kijken wanneer het zover is. Heb dan ook nog helemaal geen verstand van cyclussen, afscheiding en eiers voelen. Ben benieuwd of iemand hier iets meer over kan vertellen groetjes Arwe
mannen moet er soms nog aan wennen. Het is balen dat hij zegt dat hij er nog niet aan toe is, maar hij staat er blijkbaar wel voor open. Dat is toch goed. beter dan dat hij zegt dat hij echt niet wil. Ik zou zeggen geef hem de tijd. Het komt vast wel. succes!!
Inmiddels bekend waarom m'n vriend er even mee wil wachten.. Hij krijgt woensdag te horen of hij mag blijven op zijn werk of niet. En hij wil het kindje wel enige financiele zekerheid kunnen geven.. Begrijpelijk! Nu is het 'gewoon' even afwachten tot woensdag.. Gisteren nog bij de arts geweest (om half 1 's nachts) blijkbaar iets met mijn nieren, maandag naar eigen huisarts; weet niet of dit kan betekenen dat ik het even helemaal opzij moet schuiven.. Ben benieuwd..
@neeltje 1986. Fijn dat je nu een reden hebt waarom hij wil wachten..en begrijpelijk ja...maar het is toch even een goede domper.... Ik ga voor jullie duimen dat het positief afloopt en je je ook weer snel beter voelt.. Op jezelf letten hoor!
Neeltje; spannend... Ik snap inderdaad dat je vriend dan twijfelt, lijkt me heel lastig! Nou hopen dat hij mag blijven
Hai allemaal! Ben ook net gestopt. Voel me stukken vrolijker en energieker en de wereld lijkt een stuk mooier. Kan je nagaan wat die stomme hormonen met je lichaam / geest doen! Alleen ik praat verder mee in het September stoppers topic. Toen zou ik eerst al stoppen (3 dagen te laat er achter gekomen dat ik met een nieuwe strip moest beginnen) maar ben toch maar weer begonnen omdat mn vriend er nog niet klaar voor was. Dat is hij nu ook niet helemaal, maar hij vind het al minder "erg" als er wat zou gebeuren. Maar we gaan eerst een verbouwing van minimaal een half jaar tegemoet dus de anticonceptie is aan hem (en dat weigert hij haha) Ik wens jullie Januari stoppers veel succes en natuurlijk snel die tweede streep op de test!!!
@ neeltje Zie je wel. Hij heeft een reden. Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt en dat jullie snel zwanger mogen worden.
hey allemaal! ik ben gestopt met de pil op 24 december , en ik heb mijn menstruatie gerkregen op 28 januari. was 6 dagen overtijd , had gehoopt dat het zo vlug ging gaan als bij mijn 1ste , niet dus :d bij men 1ste kindje was ik al direct na de pilstop zwanger. Nu op naar ronde 2 , menstruatie pas gestopt . Hoop dat ik de eisprong nu iets vroeger zal hebben , heb hem in januari gehad de 15de :s en ik denken dat het innestelingspijn was :s je kan er zoooo mee bezig zijn he, dat alles was je voelt , denkt dat je zwanger bent... tot de duiveltjes opduiken :s SPANNEND Ik hoop voor iedereen dat het snel mag lukken , hou me op de hoogte he , jullie zijn allemaal toffe mensen op dit forum!!!!
Hey meiden, Ik zal me even voorstellen, ik heet Jonie, ben 25. Ik ben 14 maart 2009 bevallen van een zoontje en we willen nu graag voor een tweede gaan. Superspannend. Ik ben ook gestopt in januari en afgelopen woensdag mn laatste pil geslikt en vandaag dus ongesteld geworden. Wil hier ook lekker mee gaan kletsen!
@ All...Nou meiden ik ben al ongesteld geworden vanmorgen Dag 28 zou vrijdag zijn dus ben best wat vroeg. Maar aangezien ik de vorige zoveel last had van mijn menstruatie dat ik bijna naar de huisarstenpost moest .... En het nu ook al bijna niet meer uit hou van de buikpijn! Oh wat voel ik me slecht niet alleen omdat het niet raak is ook ok het feit dat er een MEGA drukke werk weerk aankomt! Maar goed ik heb gelukkig jullie als uitlaat klep! Wat nemen jullie in tegen menstruatie klachten als je er veel last van hebt! En hoe verwijder je die oude Banner bij je handtekening want deze is niet meer van toepassing helaas! Fijne zondag iedereen! X
@Enjoyllive Wat een tegenvaller dan he... toch die menstruatie..je blijft er mee in je hoofd rondlopen dat het gaat gebeuren..maar de hoop om zwanger te zijn is zo groot.. We gaan duimen dat de volgende ronde wel succes heeft!!! Ik heb nooit echt veel last van mijn menstruatie en neem nooit wat in..kan je helaas geen advies geven daarin. Voor je banner, volgens mij kun je als je je handtekening wijzigt, die selecteren met je muis en op delete weghalen. En anders proberen een andere in te stellen, mss dat hij hem dan wel overschrijft. Hier denk ik bij elke verandering in mijn lichaam..zou het zo zijn...zijn mijn borsten echt voller aan het worden...heb ik bij mijn vorige zwangerschappen ook zijn last van mijn buik gehad net na de innesteling??? Want ik ben moe, mijn buik voelt "zwaar" aan... Maar goed, volgende week hoop ik te mogen testen..blijven spannende weken. Fijne zondag iedereen
Ik neem als ik last heb vaak een Naproxen in. Dit werkt bij mij echt super! Als ik aan de pil ben heb ik nergens last van, dus ik zal er volgende maand ook wel last van hebben weer...
@ ALL: Ik had afgelopen week ook alle klachten die duiden op zwanger zijn. Heb zelfs ook moeten spugen. Maar zoals jullie zien het is gewoon weer bedrog mijn lichaam houd me weer voor de gek. Ook deden mijn borsten zeer maar die klachten schijnen ook te kunnen ontstaan wanneer je stopt met de pil. Ik weet het soms ook allemaal niet meer hoor, wat is goed, wat is slecht poe poe zoveel vragen die je bezig houden en dan nog de vraag " zou het dan nu toch zo zijn hihi " Nou dames ik ga mijzelf verwennen ik ga lekker frietjes halen heb ik zin in lekker VEEL en VET XXX
@Enjoyllive: Balen hoor! Als je er zo mee bezig bent denk je inderdaad van alles te voelen. Nou, die lekkere frietjes heb je nu wel verdiend. Met een extra dikke klodder mayonaise @Hailey: Hoe snel was het bij jouw eerste kindje raak? Vervelend dat je nu zo'n lange cyclus hebt. (me too) Volgende keer hopelijk beter. @Neeltje: Ik vind het nu wel begrijpelijk van je vriend dat hij eigenlijk nog even wil wachten. Ik duim voor jullie woensdag! Zelf heb ik ook lang getwijfeld of ik wel aan kinderen moest beginnen aangezien ik nog een jaarcontract op mijn werk heb. Maar mijn kinderwens is te groot om nog meer geduld op te brengen. Bovendien werk ik in de zorg. Daar is altijd wel werk in te vinden zou je zeggen.
Hier ook op 31 december de laatste pil ingenomen en 3 januari ongi geworden . Ondertussen zit ik op dag 29 en op 7 DPO dus hier is het nog een paar dagen afwachten
Hoi dames...ook ik ben deze maand gestopt met de pil...inderdaad erg spannend! Aan de ene kant wil ik er niet teveel mee bezig zijn maar het gaat vanzelf Wij gaan ook niet met ovutesten beginnen...eerst eens zien hoe het allemaal gaat. Heb natuurlijk wel berekend wanneer mijn vruchtbare dagen zijn Iedereen veel succes!
Hey Israe, Spannend hoor. Ovutesten gebruik ik ook nog niet. Mijn meest vruchtbare dagen bereken ik ook. Heel handig die calculator op de site. Succes!