nou meiden ik ben er vandoor, als er iets veranderd meld ik het vanmiddag wel!! ga lekker mn haartje laten verven en hopen dat me ma alleen thuis is dan kan ik haar de babykamer laten zien die we graag willen gaan kopen hahaah. straks hebben wij al een babykamer maar ben ik nog niet eens zwanger haha
Ik zou ook maar even bloed laten prikken, Naomi! Dan heb je zekerheid. T84, wat spannend! Hoop voor je dat je een positieve test hebt! Ik ben ook niet een enorme schaatsfan, maar zat wel te kijken! Wat zielig voor Sven! Zo een tijd rijden en dan die medaille niet krijgen! Drama!
Hoi meiden @lucindalie Hoe ging ie gisteren? Heb je je mannetje nog uit zijn stoel kunnen krijgen??? Svenneke heeft het toch verprutst gisteren ( no ja zijn coach dan) Of had meneer toen helemaal geen zin meer haha. Dat kan ook. Nog even he en jullie gaan trouwen. Spannend hoor. @Naomi Al meer duidelijkheid?
@ Stephanie, ja dat hoop ik ook!! Ik zal het morgen ochtend wel zien.. Ik vind schaatsen wel leuk om naar te kijken.. vond het ook echt sneu wat er gister aaf gebeurde.. maar ik krijg nu al allemaal mailtjes erover. kijk:
Ja zo met de OS vind ik het ook wel leuk. Ik kan alleen je link niet openen. Dan geeft het een fout weer.
Ja gaat echt snel, volgens mij zijn ze gelijk achter de PC gekropen toen het gebeurde.. En er zijn ook alveel verschillende..
Hai! Nou ik heb mijn mannetje niet meer uit de stoel gekregen hoor gister...dusse niets meer gebeurd. Maar dat is misschien ook wel goed, kunnen zijn zaadjes weer even opnieuw aangemaakt worden Naomi, ik vind het echt een beetje raar worden nu...ik hoop echt dat matcare wel positief zegt tegen je! Anders inderdaad maar even bloed laten prikken bij de huisarts? T84, ik ben ook heel benieuwd wat er bij jou uit gaat komen!! Zojuist heb ik van Centrum "maternal" multivitaminen gekocht. Zo meteen eens even rustig doorlezen wat het allemaal in houdt. Ik denk trouwens dat ik vandaag mijn eisprong heb. Gister had ik met de ovu-test een knalroze controle streep en een lichtroze teststreep. Maar vanochtend was hij dus negatief!!! Dus dan maak ik er maar uit op dat gister toch wel positief was, misschien heb ik de piek 's nachts gehad ofzo. Of maakt mijn lichaam nog niet voldoende LH aan en kan de piek nog niet helemaal goed gemeten worden ofzo??? Maar ik heb dus niet op mijn meest vruchtbare dag geklust. Vanavond dan maar, het is dan wel op de dag van de eisprong, maar goed, misschien kan manlief een gezond zaadje achter laten Het kan bijna niet dat het deze ronde raak wordt, maar goed, dan heb ik wel weer wat geleerd voor de volgende ronde! @ Nijn, inderdaad, nog 1 weekje en ik trouw dan precies rond dit tijdstip Zo meteen is trouwens ook wel leuk, we gaan 3 huizen bekijken. Morgen ook nog eentje en laatst hebben we er ook 1 bekeken. Hopelijk wordt ons huidige huis snel verkocht en kunnen we voor een groter huisje gaan
@alice: leuk zeg huizen kijken @all: hier nog steeds geen ongi te bekennen, ben wel behoorlijk misselijk en lusteloos. als het over een paar dagen nog niets is ga ik inderdaad de huisarts maar eens bellen voor bloed te laten prikken. mn moeder heeft het ook gehad zei ze, ze wist precies wanneer ze zwanger was want dan was ze erg misselijk en lusteloos net als ik nu dus. maar ze heeft het ook vaak gehad dat ze 6/7 dagen overtijd was en dan gewoon ongi werd dus ja het is maar even afwachten denk ik, al kan ik dat heeeeeeel slecht. nieuwe testen helaas nog niet binnen, mn ma schrok ervan dat ze zo goedkoop waren haha 9 voor 13,-
@ Lucindalice, Je ei is toch 12 tot 24 uur vruchtbaar?(als ik het goed gelezen heb) Dus dan kan je vanaaf gewoon klussen.. Leuk dat jullie voor een nieuw huis gaan kijken.. In de buurt van je ouders? (en paardje) @ Naomi, nou geen bloed geeft moed toch.. Ik heb wel eens vaker gehoord dat sommige meiden idd pas na een week positief testen..
@T84: ja klopt geen bloed geeft moed maar ook een hoop onzekerheid ahahah morgenochtend/vanacht weer eens testen als het nog niets word vandaag. ja je hoort het inderdaad vaker dat er pas later positief getest wordt. we wachten nog even af, jij gaat morgenochtend ook testen zie ik. leuk!!! spannend he haah
hoi mensen, ik ben sinds 17 dec gestopt met de pil. ben nu 2 keer ongi geweest.ik heb denk ik vandaag of morgen mijn ei..heb gister een ovu test gedaan en die was negatief. en vanmorgen was de teststreep bijna gelijk aan de controle streep.beetje zelfde verhaal als lucindalice. Dit is dus eigenlijk ronde 3 voor ons. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar dat is wel moeilijk als je je eisprong voelt en weet wanneer je vruchtbaar bent.hoe kun je er dan NIET mee bezig zijn..
ik heb vanmorgen om 7.00u alweer een test gedaan, maar helaas nog steeds nega. maar ik ben natuurlijk aan de vroege kant met testen. ik heb duidelijk kwaaltjes gehad, maar denk steeds meer dat het valse signalen waren en dat ik niet zwanger ben. ik hoop zo dat ik ongelijk heb.
Ja das ook wel weer waar die onzekerheid.. Ja ik ga morgen ochtend ook testen, ben nu al zenuwachtig.. Welkom Niki86, volgens mij heb je al een nette cyclus. Succes deze ronde!!
@Carlo Dat hoop ik ook voor je emid. Mijn lichaam heeft mij behoorlijk voor de gek gehouden afgelopen maand. Probeer gewoon op je NOD weer te testen.
@ carlo 1987, ik hoop ook voor je dat ongelijk hebt en wel zwanger bent!! Heb je nu die kwaaltjes niet meer?