@T84, kwaaltjes lekker wel wat minder te worden. maar wat er nog het meeste is, zijn mijn pijnlijke borsten, stekende tepels, vermoeidheid en emotioneel. het is echt verschrikkelijk dat wachten allemaal.
@T84: hihi ja erg is dat he dat je nu al zenuwachtig bent!!! hopen dat we allemaal morgen eens een posi test in handen hebben! @de nieuwe: welkom @carlo: balen dat je weer nega hebt getest!! je bent inderdaad wel wat vroeg om te testen maar het is zo moeilijk om het niet te doen haha.
Het is zo lastig te zeggen of het er wel bij hoort of niet.. Ik heb ook wel iets van kwaaltjes.. me tepels zijn gevoelig..ben wel moe, kan vooral savonds me ogen niet meer open houden.. en af en toe steekjes in me zij en me darmpjes doen soms te twist.. We komen er vanzelf wel achter.. hihi
Ik heb inderdaad meteen vanaf dat ik gestopt was met de pil een eisprong en een regelmatige cyclus van 28 dagen..ben nog jong en rook niet en drink amper en heb een goed bmi..dus laat de baby maar komen..helaas klinkt het makkelijker in de theorie dan praktijk hihi..hoe oud is iedereen hier? ik ben 23
Ja dat hoop ik ook, maar toch krijg ik soms het gevoel een beetje laat te zijn, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten. Mij lijkt 26 ook een mooie leeftijd om mama te worden. Ben er helemaal klaar voor. En mij mannetje ook. Die is 28 trouwens.
ik ben 22, lang getwijfeld of dat het niet te vroeg is/was. mijn vriend is 25 en vond ik een mooiere leeftijd dan 22. maar mijn gevoel zegt gewoon dat ik er klaar voor ben. dus we gaan er gewoon voor!!
heb altijd al heel jong mama willen worden en aangezien vriendlief ondertussen al 28 is werd het nu wel eens tijd voor hem ahahaa ik helemaal blij.
Haha, mijn vriend wordt dit jaar 31.. en we hebben nu alles lekker geregeld.. dus wij zijn er klaar voor..
Ja tuurlijk, als je er klaar voor bent dan moet je er gewoon voor gaan. Mijn man wilde ook graag vader worden. Hij wilde daar neit te oud voor zijn en wilde het liefst voor zijn 30ste al zijn eerste kind hebben. Ik helemaal blij natuurlijk. Wilde ook voor mijn 30ste mama worden maar dacht dat het nog wel even zou duren voordat we er voor zouden gaan ivm manlief die eerst een paar jaar getrouwd wilde zijn, maar hij is nu van gedachten veranderd. Ik blij natuurlijk. Nu maar hopen dat het snel gebeurt.
mijn vriend en ik zeiden ook altijd, eerst trouwen en dan kinderen. maar de plannen zijn nu om gegooid. en heb er totaal geen problemen mee
Ja wij zijn dan wel getrouwd. Ook al wel bijna 3 jaar hoor, maar we hadden eht eerst over 5-7 jaar. ben zo blij dat dat nu anders is geworden. Had me er wel op ingesteld hoor. We hadden het ook samen besloten, maar toen we er laatst over hadden was ik blij dat we er beide over eens waren dat we dit toch nu al wel wilden. Alles is nu goed zeg maar. waarom wachten dachten we. Allebei een vaste baan. Huisje gekocht.... Nog lekker jong. Ervoor gaan dachten we. Mijn schoonouders zijn beide eind 50. We vonden dat zij er ook wel aan toe waren opa en oma te worden haha... Ze zullen vast blij zijn als het zover is.
@ Nijn, fijn dat hij van gedachten is veranderd.. Miijn vriend heeft het niet zo me trouwen, ik wel.. maar miss komt dat ooit wel als er een kleine is.. We hebben wel een samenlevingscontract, waar ook alles in staat..