ja precies, als al die factoren goed zijn. huisje, goede baan, goede relatie. dan ben je er ook helemaal klaar voor. ik wilde vorig jaar al stoppen met de pil, maar had toen een baan waar ik mij niet lekker voelde. nu sinds januari een nieuwe baan en voel me er helemaal prettig bij. dus hebben toen de pil strip afgemaakt en zijn er voor gegaan. jullie ouders weten die dat jullie bezig zijn voor kinderen? mijn moeder en schoonmoeder weten het wel.
ja hier wilde vriendlief toch ook wel voor zijn 30e een 1e kindje hebben. ik wilde voor mijn 25e mama zijn dus nu nog hopen dat dat lukt haha. tja trouwen gaan we wel maar wanneer haha, vanavond nog maar eens een gesprek aan gaan met hem.
Is tpch ook prima. Wat jullie zelf het fijnst vinden. Mijn manneke wilde heel graag trouwen en natuurlijk zei ik ja.... haha Maar een samenlevingscontract zou net zo goed zijn voor mij part.
Alleen mijn zusje. Die kent mij te goed om eht voor haar verborgen te houden. EN mijn moeder heeft wel een vermoeden omdat ik haar van alles vraag haha. Maar ze vraagt niet door. Heel schattig.
Bij mij weten me moeder en 2 vriendinnetjes het nu.. Ik probeerde het idd geheim te houden voor me vriendinnetjes, maar toch hadden ze me door.. snap niet hoe, maar toch!! En verder is nu ook alles goed, allebei vaste baan, heerlijk nieuw huis en ruimte zat.. Vind dat toch wel belangrijk..
ik wilde het eerst ook helemaal geheim houden. maar mijn vriend wilde het graag aan zijn moeder vertellen, en ik heb mn mond voorbij gepraat toen mijn zus vertelde dat ze zwanger was. mijn moeder zag aan mij dat wij er ook mee bezig waren.
En wat ik de laatste tijd ook vaak heb, als ik ergens kom (wel bij bekenden en kennissen) en er loopt een kindje of er is een baby, krijg ik altijd de opmerking.. van zo kan je alvast even oefenen, of wordt het ook niet is tijd voor jullie? Haha.. en ik zeg dan altijd nee joh, no nog even niet..
ja haha dat roep ik ook. Mijn nichtje was heir gisterenavond met haar man en zij worden voor de tweede keer oom en tante. Toen hadden we er zo over en toen zeiden ze.... nou wanneer komen jullie met het blijde nieuws?? Mijn man zo: wij?????......pffff echt nog niet. Moet er niet aan denken. En ik zo: ben net verhuisd joh, heb net een vaste baan. We willen nog zoveel doen. Naar amerika australia wereldreis BLA BLA BLA. haha ze moesten eens weten. ik pas ook 1 keer in de week op mijn nichtjes en iedereen ziet dat ik wegsmelt bij die meiden.....
ik heb dat dus ook bij kennissen of familie, mijn zus en ik zijn altijd heel close, en nu gaan mensen allemaal vragen: "en jullie", of "hoe lang gaat het bij jullie nog duren". en ik wil niet liegen maar ook niet de waarheid vertellen, dus dan zeg ik altijd..."alles op zijn tijd". hahaha
Hai babbelaars, er is weer veel en gezellig geklept! Goedzo! Nou, zo te horen hebben jullie het allemaal beter geregeld dan ik hoor. Ik ben net 28 geworden en mijn vriend wordt in juli alweer 30...dus wij zijn hier de oudsten van het stel denk ik? Ik had al graag eerder kiddies gehad, maar helaas mocht het nog niet zo zijn. Maar vergeleken bij mijn vriendinnen beginnen wij erg vroeg met kinderen, die willen dat echt allemaal nog lang niet, die beginnen pas na hun 30e. Daarnaast studeer ik natuurlijk nog en de kans dat ik snel een vaste baan krijg is helemaal niet groot, daar gaat nog wel een jaar of 4 overheen gok ik. Dus wat dat betreft staat het allemaal bij ons nog een beetje op losse schroeven Volgende week gaan we in ieder geval wel trouwen, dus dat hebben we er dan wel op zitten alvast De huisjes die we hebben bekeken waren leuk, maar we willen een huis kopen bij mijn ouders in het dorp (bij de paardjes inderdaad T84) en dan nog een appartement huren in Amsterdam. En dat maar met 1 inkomen, 2 paarden, 1 kat en 2 honden is wat veel. Wat dat betreft bezorgt het ons wel wat zorgen.... O, mijn moeder roept...we gaan eten, ik babbel zo even verder met jullie!! Tot zo, groetjes Alice
Ik ben dus 23 en mijn vriend 28. We zijn niet getrouwd maar hebben wel een samenlevingscontract..Allebei een baan,koophuis etc.. Vroeger had je vaak een 'perfect' scenario trouwen,en dan kindjes..maar ik leg wel meer prioriteit bij een kindje..daar verlang ik het meest naar.trouwen kan altijd! en ik vind niet dat je eerst moet trouwen omdat dat zogenaamd 'hoort'. Mijn ouders en schoonouders weten dat we ermee bezig zijn en zelfs wat goede vriendinnen en vrienden. Ik ben er redelijk open in.maar het is ook weer niet zo dat ik het de hele wereld vertel.krijg nu al van sommige te horen; en is het al raak? heel irritant vind ik dat.Ik wist ook altijd al als klein meisje dat in jong moeder wilde worden mocht het zo gegund zijn en je de juist basis hebt voor een kleine.. ps 26 of 28..dan ben je nog steeds lekker jong hoor!!!
En ik ga weer even verder met mijn bericht T84 en Naomi, heel veel succes met testen morgen, ik ben echt heel erg benieuwd!!! Hopelijk is het raak!! Niki, welkom hier! Zo te horen lopen onze cycli gelijk, dan kunnen we straks samen stressen op het wachtbankje En we hebben vanavond nog een kluspoging in de planning. Hopelijk is mijn ei nog in leven en mijn vriend zijn zaad alweer hersteld....en is er ook een goede eisprong geweest. Daarna denk ik dat ik ook bij jullie op het wachtbankje plaats kan gaan nemen
Ik heb het eigenlijk ook aan 1 vriendin verteld en aan mijn moeder dus. Aan een andere vriendin verteld dat we gestopt zijn met de pil, maar nog niet bezig omdat ik eerst moet afstuderen. Maar eigenlijk weet bij ons echt iedereen dat we er mee bezig zijn...ik wil het namelijk al zooooooo lang. En iedereen weet dat mijn ambities bij het moeder worden liggen en niet bij carriere maken. Ik heb zelfs mijn eerste babypakje al van mijn vriendinnen gekregen
Vorige week al die klachten was waarschijnlijk mijn ei. Een paar dagen voelde ik me super en barste ik van de energie en voelde ik me beter dan ooit. Sinds maandag heb ik weer buikpijn, ben ik prikkelbaar en huil ik omdat mijn man een mot dood slaat. Toen ik door de stad liep en in een etalage een rose babyjurkje zag moest ik huilen t was t mooiste wat ik ooit gezien had vond ik op dat moment. Nu lach ik er om en mijn man haha die wordt kei gek van mij. Nog een week tot nod. Althans als mijn cyclus klopt maar gezien alles wat ik lees moet t kloppen. Maar ik verwacht niks hoor, tuurlijk denk ik er aan maar ik denk dat t beter is om mezelf niet gek te maken.
Ohja en ik heb niemand iets vertelt. Alhoewel sommigen niet gek zijn denk ik gezien het feit dat ik maar 12 vrouwelijke colkegas heb en mijn ouders en vriendinnen ook niet gek zijn. Als ik zon onverklaarbare jank of jammerbui krijg terwijl t eigenlijk wel meevalt en dan is r nog niks aan de hand