januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @happymarie, het is idd verstandig om jezelf niet al te lekker te maken. des te groter word de teleurstelling. ik zelf had ook echt het idee dat ik aardig wat kwaaltjes had en dat ik zwanger zou kunnen zijn. ik heb 4 dgn van te voren een cb test gedaan, maar die was nega. ik wacht nu tot mijn NOD maar ben al aardig wat hoop kwijt geraakt.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happymarie, die jankmomenten begrijp ik maar al te goed hoor;)Ik heb er zelf ook last van. Dat had ik al als ik ongesteld moest worden. Maar als ik nu een zwangere vrouw zie of babykleertjes, dan begint ik ook al te sippen:)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi dank je maar ik verwacht er eigenlijk niets meer van omdat ik al 3 keer negatief heb getest!

loop de hele dag al naar de wc om te kijken of ik nog niet ongi ben hihi, want ik hoop natuurlijk dat hij weg blijft.
    heb ondertussen wel het beruchte puistje voordat ik ongi wordt :(

ik houd jullie op de hoogte!!!

leuk zeg een een klus in de planning hahahaha

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Carlo, wellicht dat het nog kan en je gewoon wat vroeg hebt getest? Het zal denk ik inderdaad wel wat meer rust geven als je wacht tot je NOD. Is je cyclus wel al regelmatig zodat je die goed kunt voorspellen?

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow Naomi....toch al een teken van dat je lijf misschien toch een late ongi heeft? Puistjes zijn nooit fijn, maar nu natuurlijk helemaal niet:(
    Blegh, heb eigenlijk vakantie, maar ben toch alweer bezig met dingen regelen voor de universiteit. Ik moet zorgen dat ik al mijn gesprekken en dergelijke op tijd in plan voordat ik af kan studeren....en nog een eindstage regelen....zucht....ik wil nu liever aan trouwen, huizen en babies denken!!!!

6. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

als je 1 dag heel rood ongesteld bent geweest, en de 2 dagen daarna bijna niet meer, ben je dan wel gewoon goed ongesteld geweest? misschien rare vraag, maar ik ben nog nooit zo weinig ongesteld geweest

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    tja puistjes het is er wel geteld 1 haha!

verder mega misselijk en lusteloos de kwaaltjes die mijn moeder dus ook overduidelijk had als ze zwanger was!!!

misselijkheid wordt ook steeds erger, het begon 1,5 dag geleden heel licht en is nu behoorlijk aanwezig. en puistjes kan ook met zw.schap te maken hebben dus we zien nog wel even

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wianhalu: 1 dag is wel erg kort aha ben je nog niet zo lang van de pil af misschien? het kan zijn dat je lichaam nog van slag is;)

9. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

@naomi123 klopt ik ben nog niet lang van de pil af, het duurde ook al 41 dagen voor ik weer ongesteld werd... en werd toen wel heftig ongesteld, maandag. alleen dinsdag niet veel meer, en vandaag bijna niets...

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wianhalu, het klinkt inderdaad alsof je lichaam wat van slag is. Maar echt bloed is volgens mij wel een echte menstruatie/onttrekkingsbloeding denk ik....

@ Naomi....het blijft toch wel echt heel spannend he? Wanneer wil je eventueel de huisarts gaan bellen?

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @lucindalice,
    ik heb gerekend volgens mijn pil gebruik zeg maar. ik hoop dat ik een goede berekening heb gedaan. maar het kan natuurlijk altijd anders. ik heb verder geen last gehad van het ontpillen. heb wel heel lichtjes mijn eisprong gevoeld volgensmij. heb mezelf wel voorgenomen als het deze ronde niet raak is, dat ik dan ovulatietesten ga kopen.

12. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @naomi, welke puistjes bedoel je precies als ik vragen mag?

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gewoon een normaal puistje vlakbij mn mondhoek;)
    hij is alweer bijna weg, maak ze altijd open dan zijn ze zo weer weg hihi.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: maandag bel ik de HA als ik nog niet ongi ben en nog geen posi test heb.
    wil het gewoon even aankijken aangezien mn moeder het vroeger ook had en na 6/7 dagen toch ongi werd.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Carlo, hopelijk is het raak voor je. Maar je kunt eigenlijk niet direct uit gaan van je cyclus die je had met pilgebruik. Die is namelijk 'kunstmatig' 28 dagen omdat er geen eisprong is dan en hormonaal door de pil een onttrekkingsbloeding (menstruatie) geregeld wordt.
    Ben je lang aan de pil geweest?
    Mocht het niet raak zijn, dan is het denk ik wel fijn om ovu-testen te gaan gebruiken. Mijn ei is ook 2 dagen later dan verwacht...ben blij dat ik getest heb, anders dan had ik dat niet geweten.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Klinkt als een goed voornemen. Kun je toch je lichaam nog even rust geven om zich klaar te maken voor een menstruatie en anders dan heb je toch weer fijn zekerheid van de huisarts.
    Wel erg grappig dat je zo op je moeder lijkt wat betreft cycli/kwaaltjes:)
    Blijf je wel gewoon elke dag testen?

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ow ow mn lichaam is echt van slag ik heb zojuist een koek met chocolade afgeslagen!!!!!!!!!!!!! dat heb ik nou nog nooit gedaan haha vriendlief keek me ook echt even aan van huh??

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik blijf wel gewoon testen! jammer genoeg mn testen vandaag niet binnen gehad maar ik heb er gelukkig nog 1 van de kruidvat.

ja het is inderdaad heel grappig dat ik zo op mn moeder lijk! maar ik moet me er niet aan vast binden want misschien is het toch wel heel anders bij mij.

19. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @lucindalice, ik heb 6 jaar de pil geslikt. mijn zus iets langer en was ook in de eerste ronde zwanger. dus ik dacht probeer het eerst even zo, en als dat niet lukt dan ga ik andere acties ondernemen. heb wel het gevoel dat ik in een goed berekende cyclus zit. maar goed...ik wacht gewoon even af, en zie dan weer verder.

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, je hebt dus ook al eetveranderingen! Ik ben benieuwd wat ik straks opeens niet meer lust of wel graag ga lusten. Vast iets heel raars wat ik normaal nooit eet ofzo of dan wil ik opeens niet meer dingen eten waar ik gek op ben, haha.

@Carlo, super dat je zus al in ronde 1 zwanger is geraakt! Hopelijk lukt dat bij jou ook!

Deel Deze Pagina