januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen,

Nou heb gestest vanmorgen.. maar denk niet dat het klopt.. ik had het controle streepje, tevens een heeeeel licht zwanger streepje, maar ook een streep horizontaal erdoor heen, dus ik denk niet dat het iets is.. en bij het afvegen had ik licht roze (sorry voor de details) op mijn wc papiertje.. dus ik denk dat ik vandaag of morgen ongi ga worden.. Dus helaas pindakaas!!

2. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ja ik kan mezelf altijd goed verwoorden in een brief, en je kan alles kwijt zonder zelf emotioneel te raken dat je het niet meer weet wat je zeggen wilde, of dat iemand je in de reden valt... en toch is het er dan uit en kan je er reactie op terug krijgen...

verder heb ik net de libresse kalender is aan gemaakt... aan de ene kant handig, maar aan de andere kant trekt die wel alle gegevens gelijk,, of is dat juist de bedoeling?
    ik vulde namelijk van 2 maanden in hoe en waneer ik ongi was, maar hij maakt er een gelijke menstruatie van... (huh.. snappen jullie het nog) een soort gemiddelde denk ik?
    Wel heb ik er zelf bij geschreven hoe ik wel ongesteld was. en wanneer ik pijntjes had.

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Jammer T86! Nou moet die ongesteldheid meteen doorzetten, dan heb je dat ook weer gehad! Volgende keer beter.

Kim: Het is echt niet leuk dat je vriend dat soort dingen tegen je zegt. Mijn vriendje zegt ook weleens rotdingen, maar zo ver gaat hij niet (en zou hij ook niet moeten doen). En over je gewicht: hij moet je accepteren hoe je bent! En als je wilt afvallen moet hij je steunen, of helemaal niets zeggen, maar je niet afkraken!
    Het is inderdaad goed om hem een brief te schrijven, als hij niet wilt luisteren.

Ik zal het eens nakijken in het CAO als het zover is. In principe hebben we erop gerekend dat er van mijn kant geen geld meer binnekomt, en gaan we dat ook goed redden, maar het zou wel lekker zijn, extra shopgeld voor de kleine;)!

Pfff, ik wou dat mijn vriendje eens geen zin had, maar als het aan hem lag, deden we het een paar keer per dag. Nu wel handig natuurlijk, maar anders..hihihi.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi meiden,

vanmorgen niet meer getest, had een klein beetje roze/rood verlies. nu hopen dat het doorzet en ik er snel vanaf ben.
    @T84: balen zeg van je test!
    @kim:*knuffel* vervelend zeg zo die situatie. ik zou inderdaad proberen eens goed met hem te praten of inderdaad je eigen gevoelen en frustaties over zijn opmerkingen in een brief zetten.

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden , bedankt voor al jullie lieve reacties , op dit moment praat hij niet tegen mij :(

Misschien moet ik het is proberen ja met de brief , maar heb nog wel me twijfels erover of het helpt .
    Maar proberen kan altijd :)

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Kim, mijn vriend is ook een autofreak maar gelukkig heeft hij een eigen bedrijfje naast zijn werk waardoor onderdelen aanschaffen goedkoop is. Hij praat ook niet echt over zijn gevoelens, vind dan dat ik hem behandel als 1 van mijn clienten als ik erover doorvraag ;) achja ik heb zoiets van: het komt wel als hij erover wilt praten, ik maak me er niet meer zo druk om! Wel vervelend dat hij meteen zo negatief is dat afvallen dan toch niet zou lukken. Vraag ik me af hoe hij het zou vinden als jij precies hetzelfde zou reageren als hij iets zou willen. Hoe lang zijn jullie bij elkaar en wonen jullie samen?

@ Naomi, idd balen als toch blijkt dat je ongesteld word! Ik duim voor je dat het niet doorzet!

@ T84, ga je nog een keer testen of wacht je af of je ongi doorzet?

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou net weer naar de wc geweest en geen ongi meer te kennen, heb ook het gevoel helemaal niet gehad dat ik het kreeg.. Dus ik wacht nog af.. en miss maandag als ik nog niet ongi ben, ga ik weer testen denk ik..
    Misschien is me cyclus wel door de war en heb ik een late innesteling gehad, kan zoiets?

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    T84, balen van je test :(

Naomi, een nieuwe ronde dus nieuwe kansen .

Pindakoek, we zijn dit jaar 4 jaar bij elkaar en als ik het goed heb dit jaar ook al 3 jaar samenwonend .

En op het ogenblik ook nog is aan het wachten voor een groter huis die we waarschijnlijk over een paar dagen krijgen aangeboden :D

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pindakoek: nou daar hoef je niet meer voor te duimen, net gemerkt dat het toch echt doorzet. papiertje was helemaal rood (sorry)

mn puistje had dus toch gelijk dat ik ongi werd haha;)

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Naomi, balen voor je meid! Volgende ronde nieuwe kansen ;)

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gelukkig zet het nu goed door Naomi! Wel balen dat je cyclus nu niet meer regelmatig is! Maar je weet nu waar je aan toe bent.

T84, wat vreemd.. Maar je had twee streepjes, dus misschien is het toch raak! Duim voor je!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja daarom, vind het niet erg hoor kunnen we weer lekker door klussen haha.

als het deze ronde wel raak is ben ik uitgerekend op 3 december ook niet de meest ideale dag haah maar de ronde daarop 1 januari ook weer niet fijn. maar ja ga er niet op letten hoor, wanneer het lukt lukt het gewoon welke datum het is maakt me dan niet meer uit;)

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks!! Ja maar de 2e was wel heel licht en er stond nog een horizontale streep doorheen (heel vaag?!) dus denk niet dat ie geldig is.. (had kruidvat 2voor 5)
    Ik wacht gewoon nog rustig af.. naja rustig, hihi..

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Miss dat ik volgende maand wel ovu testen ga gebruiken.. maar wanneer begin je hier nou precies mee?

@ Naomi, jammer dat je ongi ben geworden.. veel klusplezier de volgende ronde.!!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi rustig afwachten is moeilijk he T84.
    ben blij dat ik nu die spanning niet meer heb hoor, eindelijk duidelijkheid na 3 dagen overtijd zijn is wel fijn.
    heel vreemd dat er nog een streepje doorheen staat zeg! inderdaad maar even wachten en dan opnieuw testen.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    tja jammer maar op zich wel opgelucht dat ik nu duidelijkheid heb. klussen zal wel goed komen, wanneer die ongi weg is dan!

ik wil het deze ronde nog gewoon zo proberen voordat ik aan ovu testen begin.

17. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Kim
    He meid wat een verhaal zeg. Met alle respect voor je vriend maar ik vind neit dat hij zich zo tegenover jou mag gedragen. Je partner is je steun en toeverlaat en als hij zich dan zo tegen je reageert voel je je helemaal niks.
    Ik hoop dat hijinmiddels alweer met je praat.
    Vaak als je mot met elkaar hebt en eht niet goed of neit uitpraat danblijft zoiets onbewust hangen in alles opvolgende ruzies. En dan krijg je vaak dat je beledigende woorden naar elkaar uitspreekt.
    Oo niet leuk dat hij je voor dik uitscheld terwijl je juist erg je best doet om af te vallen. Hij moet je dan juist daarin stimuleren.
    Ik hoop dat je er met hem over kunt praten en dat straks alles weer koek en ei is tussen jullie. Helemaal als er straks een kleine komt.

@T84
    Pff wat balen he van die onzekere test. Inmiddels al meer duidelijkheid?
    Ik had dat ook hoor deze maand. Wel niet wel niet. En uiteindelijk dus toch wel. Erg balen was dat. Hoop dat je snel zekerheid hebt.

Hier verder met mij alles goed.
    Ben vandaag ongi af. Mag dus weer aan de klus haha.
    ALhoewel het erg lastig wordt mijn ei te bepalen deze maand. Ik voelhem wel, maar misschien ben ik dan al te laat.

18. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik ga deze ronde ook geen ovu testen gebruiken. Ondanks mijn onzekere eisprong.
    Wil effe een maand rust en proberen er neit teveel mee bezig te zijn.

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Dat probeer ik ook wel..er niet veel mee bezig zijn..en opzich lukt het wel maar zo na de eisprong ga je toch weer naar symptonen ed kijken..maar dat zegt ook niet veel want tussen je eisprong en nod kun je pijnlijke borsten/tepels hebben,misselijk zijn,krampjes en steken hebben..dus toch even afwachten..gebruiken jullie trouwens een test op je nod of gebruiken jullie die extra sensitive testen 6 dagen voor je nod?

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee, de ongi is nog nergens te bekennnen.. als ik maandag nog niet ongi ben, ga ik miss weer testen.. Idd wil gewoon weten waar ik aan toe ben..

Ik hoorde dat het beste is om vanaf de 10e (pin me er niet aan vast) dag, om de drie dagen te klussen..

Deel Deze Pagina