We willen allebei kinderen ,dus dat is het probleem niet . Alleen hij is vaak geïrriteerd ergens van , en dat vind ik zo jammer . In de rest van de relatie nog nooit problemen gehad , alleen wat ik net al zei in het begin heel veel met zijn ouders en op dit moment dan . Geeft niet hoor iedereen mag een mening geven daar ben ik niet zo moeilijk in We willen allebei het beste in onze relatie , hij is nu ook een stuk normaler aan het gedragen en zegt ook weer Lievie enzo tegen me . En we hebben altijd al afgesproken van als er wat is om met elkaar te praten maar dat kent hij nog niet helemaal want hij schaamt zich af en toe .
Toch is dat heel belangrijk. Sorry dat ik het vraag, maar weet je zeker dat hij achter kinderen rkijgen staat? Misschien twijfelt hijnog diep in izjn hart en durft hij er neit voor uit te komen.
oww dat valt toch wel mee. ik wordt in mei dit jaar 23 en mn vriend wordt november dit jaar 29! ook 5,5 jaar verschil in. kijk bij 10 jaar of meer verschil vind ik het ook altijd wel veel maar het kan wel!!!! gelukkig dat het nu beter gaat! praten is moeilijk, vinden wij ook moeilijk maar het moet wel gebeuren. dames mn oppaskindjes komen zo dus ik denk niet dat ik dan nog tijd heb om te kletsen. morgenochtend kom ik dan weer even kletsen liefs naomi
het is goed om dit inderdaad bespreekbaar te maken met je vriend! even uitproberen of mijn banner het doet..
Nijnonijntje , we hebben het er samen over gehad anders had ik nog niet met de pil gestopt , hij heeft denk ik wel meerdere dingen dwars zitten . Naomi, veel plezier met je oppaskindjes
Niki , heb je hem al geprobeerd om hem in je Url te zetten bij je handtekening wijzigen . En anders plakken in je handtekening .
ik heb trouwens nog niemand gehoord over dat ze al een kind hadden of ligt dat aan mij? is dit voor iedereen de eerste?
Voor mij word het de 2e,ik heb al een dochtertje van 3 jr en 6 maand. Heb ff gauw mijn huisje schoongemaakt,leek wel of er een bom was gevallen haha.Nu lekker eventjes meekletsen,dochter zit lekker t.v te kijken. Jammer dat het vandaag zo triest weer is , heb echt weer zin in de lente hoor,lekker zonnetje,vogeltjes die weer fluiten heerlijk! en dan lekker met de kleine meid naar de kinderboerderij ofzo. Ik ben totaal geen wintermens,en heb dan ook nergens zin aan hebben jullie dat ook?
Nou ik vind alle seizoenen op zijn tijd erg mooi. Maar be nu helemaal klaar met de winter:x Al dat sneeuw dat er gevallen was. Hopelijk wordt het nu snel voorjaar.