pfff, ga de hele avond al dood van de kramp. De eisprong komt er aan. Eerder dan verwacht... Aan de klus dus vanavond.
Nijnonijntje, dat wordt inderdaad klussen maar het is altijd beter om je eisprong eerder te krijgen Pfff hier al bijna de hele dag ongi krampen . het komt en het gaat om gek van te worden
Succes met de pijn voor je ongi... altijd erg vervelend. Je baalt al dat je ongi bent er wordt en dan ook nog die pijn.
Mijn NOD is op 8 februari . Ik zit op dit moment op dag 29 en op 7 Dpo hopelijk was het de innesteling en anders zie ik het wel .
Ooh wat spannend!! Ik hoop het ook voor je. Want anders is het nog een hele lange weg naar je ongi... Ik zal voor je duimen. Ik vind het gewoon heel spannend voor je hihi. Laat maar even weten hoe het gaat. Succes meid.
Ja echt wel zit ik ook niet echt om te springen maar heb net een warme douche genomen en ongi krampen zijn wel af genomen Tuurlijk laat ik het hier weten hoe het gaat
Heerlijk om zo mee te lezen! Elke keer als ik weer op het forum kom en ik lees iets.. Dan gun ik het iedereen zo dat ik het zelfs spannend vind voor de andere meiden hihi Ik laat woensdag zoiezo weten hoe of wat.. En hopelijk met goed nieuws voor vriendlief en voor mij! (Dat zou toch wat zijn!!) Ik duik nu lekker ons bedje in, morgen weer een drukke dag! Slaap lekker allemaal
@Rosa Canina Ik werk zelf ook in de zorg, werk genoeg! Alleen mijn vriend werkt op school, en daar is het banen aanbod aannemelijk minder, helaas!
Gezellig Nijnonijntje. Toch wel spannend omdat je weet dat het 'raak' zou kunnen zijn. Ik ben benieuwd! Ook heel spannend voor jou Kim. Ik zal voor je duimen woensdag. Ik ga nu lekker slapen. Een goede nacht allemaal!
Ja het is inderdaad heel spannend. Zelfs mijn man vind het erg spannend. Hij zei gisteren: ik hoop zo dat het raak is. Maar ik twijfel of we vandaag ook moeten klussen. Dat is toch niet goed voor de kwaliteit van de zaadcellen? Soms is het erg lastig om de juiste keuze te maken. Je hebt helaas niet alles zelf in de handen. En ik ben al zo'n controlfreak. haha
@Neeltje: Oh ik dacht dat er juist ook een lerarentekort was. Maar niet dus? @Nijnonijntje: Om de dag 'klussen' is voldoende. Maar als je meer zin hebt moet je het natuurlijk niet laten. (volgens mij valt het wel mee met de verslechtering van de kwaliteit van zaadcellen)
Hallo meiden, het zit me weer niet mee.. heb zaterdag auto-ongeluk gehad. gelukkig heb ik niets maar de schrik zit er goed in.. maar gelukkig kan ik hier over leukere dingen praten! we zitten in ronde 2, en me man is zo enthousiast dat we gestopt zijn haha echt onwijs leuk! xxxxxx
Dag nemo 1984 Wat schrikken zeg. Ik hoop dat eht niet al te ernstig was. Hier kun je inderdaad over leuke dingen praten. Ik zie dat je uit 1984 bent, net als ik erg leuk. WIj zitten ook in de tweede ronde en mijn man is ook super enthousiast. Zo leuk die overeenkomsten
Jeetje wat schrikken zeg Nemo. Ben je met de auto weggegleden of was er nog een ander betrokken auto in het spel? Ik hoop dat het goed met jou gaat. Hopelijk heeft de auto ook niet teveel schade, maar die is in ieder geval minder belangrijk dan jij. Ik ben net bij de tandarts geweest. Heb 3 kiezen moeten laten vullen en heb nu zo'n last van de verdoving die begint uit te werken. Probeer hier wat afleiding te zoeken.
Ah dat is inderdaad niet heel fijn. Ik hoop dat je hier inderdaad wat afleiding kan vinden. Trouwens ik denk dat dat wel goed komt. Ik kan er elke dag weer naar uitzien om gezellig op het dorum te kijken.