januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Aaah wat schattig.
    Ik smolt echt helemaal weg. Wat leuk zeg.
    Kan me voostellen dat je je neit in kunt houden.
    Ik denk dat ik ook maar vast een paar dingetjes ga halen. Je kan ze ook altijd nog cadeau geven. hih;)

2. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ik normaal ook niet,maar vind voor een baby winnie the pooh wel heel schattig hoor:D
    voor mijn dochter van 3 hou ik er totaal niet van,behalve de hello kitty kleding,maar die heb ik zelf ook aan haha;)
    tja wat die schoenen betreft,verschrikkelijk! ook niet mijn ding,overigens zijn ze ook niet echt gewelding voor de voeten.

@ alice ik heb het dan over die boxpakjes he,die waren er in het groen en beige,de gewone kleding is echt of jongen of meisje.
    maar ik vind ze best duur op de site eigenlijk,want hier bij de zeeman hebben ze ook soms die kleding liggen maar dan wel voor de helft,en de c&a heeft ook die kledinglijn af en toe,en ook een stuk goedkoper dan op de site.
    Heb bij de h&m ook van die leuke kleertjes gezien,en de lief winkel heeft op de site ook aanbiedingen,ga lekker even snuffelen haha

3. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    nu moet ik zeggen dat ik ook koopverslaafd ben hoor,soms sta ik bij mijn dochter voor de kledingkast en denk ik: nee,ik ga nu niets meer kopen want het past er niet meer in,maar toch elke keer weer wat meenemen haha,en nu doe ik dat weer:D.
    ach een verslaving moet je ook hebben toch?

4. nijnonijntje

Nee ik vind voor baby bepaalde pakjes met figuren wel schattig, maar daar blijft het dan ook bij.

5. nijnonijntje

Ja ik heb ook een kledingverslaving.
    Dus mijn kind zou ook echt een uitpuilende kast hebben haha

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijnonijntje , ik denk dat het hier ook zo gaat worden een uitpuilende kast :D

Kan er nu al niet tegen als ik van al die leuke dingen zie.

Ik was ook helemaal in de wolken toen ik naar de 9 maandenbeurs was :D

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Niki, wat wil jij ze aan gaan trekken? Gewoon alles zonder print?

Mijn vriend wilt het liefst alles van Mcgregor en Tommy enzo voor de kleine. Lekker kak zoals zijn papa;). Mijn vriend zal echt nooit een t-shirt aan doen bijvoorbeeld, als hij iets casuals aan doet, dan is dat een polo of overhemd....
    Maarre, ik vind dat onbetaalbaar:$
    Ik neus zelf ook vaak rond bij de hema, dat is allemaal erg betaalbaar en ook leuk vind ik.

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Lucindalice: Ik hou idd onwijs van merk dingen..Maar het moet niet te erg worden.ze passen het immers maar een paar weekjes. Ik hou heel erg van ralph lauren..Heb al een stuk of 7 babydingen van RL. Wij hebben een sportwinkel in de buurt die oa ook merkkleding verkoopt voor baby's.En als ze opruiming hebben doen ze het ook goed.vorig jaar dus met mn beste vriendinnetje die ook babykleding-koop-verslaafd is wat ingeslagen..70 % korting doen ze dan vaak. Normaal is zo een mini polo'tje 30 euro en nu dus een tientje ofzo..kan de hema bijna niet tegenop..zo doe ik dat dus. maar ik zal mijn baby ook rustig een joggingbroekje aandoen van de hema..die zijn erg leuk. en spijkerbroekjes pas als ze bijna 1 jaar zijn ofzo..daarvoor kun je ze nog zo schattig aankleden..
    Ik heb dus ook al echt een doos vol met baby kleertjes hihi..

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden , ik ga er vandoor eten is klaar .

En ik ga straks proberen om me vriend mee te laten helpen met muffins maken :D

Ik kom vanavond weer effe kijken :p

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hallo dames,

Hier weer even een bericht vanuit Tsjechië. Ik heb niet alles meegelezen moet ik zeggen. Wilde alleen even laten weten hoe het gaat.

@Naomi: Jammer dat je ongi is doorgezet. Maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen.

Het skiën gaat goed. Had een hele leuke skileraar gister en vandaag en ben alleen met hem van de rood/zwarte piste af geweest. (waar ik de tweede dag huilend vanaf gehaald werd, haha...) Nu vind ik het superleuk en ben echt trots dat ik heb doorgezet. :D

Qua zwangerschaps/ongesteldheidskwaaltjes voel ik helemaal niets. Het zou me verbazen als het deze ronde raak zou zijn. Al hoop ik stiekem van wel natuurlijk.

Tot spreeks allemaal!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Niki, dat is wel een heel goed idee inderdaad! Ik wilde dat ook graag doen, nu alvast veel in slaan tegen korting....maar mijn vriend wilt pas dingen gaan kopen als we zwanger zijn....en hij wilt dan ook eerst weten of we een meid of jongen mogen krijgen....

@ Kim, hopelijk kunnen jullie vanavond lekker met zijn tweetjes muffins gaan bakken. Veel plezier!!!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, fijn dat je al weer zo veel bij hebt geleerd met skieën! Relaxed is dat he? Lekker dan daar buiten naar beneden zoeven!
    Ik ben benieuwd...ik zie dat je over 5 dagen mag gaan testen. Ga je dat ook doen?

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Een uitzet voor je huis spaar je ook al jaren eerder.waarom babyspullen dan niet? hihi. Anders kost het zoveel ineens..! Heb ook al baby uggs. heeft mn nicht uit amerika meegenomen..zijn daar de helft! enheb bij toeval een zgan maxi cosi nieuw model met voetenzak gevonden voor 25 !! euro..terwijl dat 200 euro nieuw is.. Als je ook ziet hoeveel maxi cosi's er worden aangeboden op marktplaats.kost geen drol meer.en iedereen koop het maar nieuw...en duur..

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Haha, jij hebt goed uitgepakt!!! Klinkt wel echt heel erg leuk wat je allemaal al hebt Niki!!

Enne, toevallig hadden mijn vriend en ik het over de uitzet van ons huis....en daar hebben we dus helemaal nog niet voor gespaard....hebben we straks misschien een huis met 8 kamers maar echt helemaal nog geen inrichting:$...dus voor ons geldt dat niet helemaal dat je al jaren spaart voor de uitzet;)

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: als ik dan nog niet ongi ben denk ik wel dat ik ga testen.

16. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    onwijs lief alle reacties!! ben idd zo blij dat ik het hier kwijt kan, idd is het beter om erover te hebben. door beetje financiele shit hebben mijn man en ik heel veel ruzie, hij zegt elke x ; komt wel goed. terwijl ik denk: we gaan ervoor, ff knallen en dan kunnen we tenminste weer sparen voor een kleintje en onze toekomst.
    tot nu toe nog geen ongi, eigenlijk ook geen klachten... behalve dan mn huid.. maar ja die heb ik ook als ik ongi word....
    xxxxx

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, oke spannend!!! Ik ben wel in Lapland als je uitslag komt....dus dan moet ik dat missen, maar ik denk wel aan je!

@ Nemo, mmmm, al 1 dag over tijd, ook voor jou heel spannend natuurlijk!! Ga jij ook testen of wacht je nog even af? Heb je wel een heel regelmatig cyclus?

18. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ohjeej koopverslaving, daar had ik nog niet aan gedacht. Mijn kast puilt uit en als ik zwanger mocht raken gaat er nog n kast uitpuilen. Babykleertjes zijn zooooo schattig

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik merk dat ik altijd neig naar jongens kleding..meisjes kleding is vaak zo tuttig of ouwelijk..

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik moet mezelf juist net naar de jongenskleding sleuren.....ik ren altijd direct op de roze jurkjes af....
    Aan de ene kant lijkt me een jongetje erg leuk....een kleine versie van mijn aanstaande erbij;), maar ik zie mezelf niet zo snel autootjes en vliegtuigjes kopen of langs het voetbalveld staan....
    Ik ben meer van het baletten en het paardrijden.....mijn vriendinnen maken dan ook altijd grapjes dat van mocht ik een jongetje krijgen, dat het dan niet anders kan of hij gaat op mannen vallen....
    Ik zit hier soms best wel mee in mijn maag....want stel dat we een jongen mogen krijgen, dan gaat dat natuurlijk wel door zo...

Deel Deze Pagina