Hmmm hou er wel rekening mee dat de streep echt dik moet wezen en als hij een dun potlood lijntje geeft dat hij dan negatief is , ik heb er toen een filmpje over gestuurd weet niet of je hem hebt gezien van clearblue. Ik wil jullie allemaal niet laten twijfelen hoor maar er zijn gewoon een aantal testen die vals positief aan geven Dus het is ook niet kwaad bedoelt ik gun het jullie allemaal
@Niki & Kim: De zwangerschapstesten van Predictor zijn inderdaad onbetrouwbaar, maar de ovutesten van dat merk schijnen juist wel heel goed te zijn. (heb ik gelezen)
Nee ik heb niet echt mijn vermoedens (nog niet ) Ben wel erg benieuwd want in me eerste ronde had ik een ander temp patroon dan nu . Als het goed is gaat me zus ook rond de mijne testen Wanneer is je NOD dan kunnen jullie op de NOD lijst van maart
Ja ik word nu wel heel nieuwsgierig. Ik voel niets, maar dat zegt dus niets. Wel dacht ik toen straks even een lichte ongipijn in mijn buik te hebben, maar dat is nu overgewaaid. Ik wacht gewoon af.
hoi meiden, zo even flink wat paginas terug kunnen lezen is het bij jullie ook zo slecht weer???? het regent en waait hier behoorlijk hard echt niet leuk! mn ongi is alweer bijna afgelopen, dus wij kunnen weer bijna beginnen met klussen!!! hopen dat het deze ronde raak is!!! kan echt niet wachten tot het zover is. dinsdagavond gaan we naar het babykamertje kijken ben benieuwd, zondag gaan we dan ook nog naar een ander kijken als deze tegenvalt!!! heb er zo een zin in hihi. @carlo: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! hartstikke gaaf meid zo in de 1e ronde als zwanger zijn geniet er lekker van!!! hou je ons op de hoogte met alles? @rosa: spannend zeg je mag bijna testen!!
Mijn nod is 9 maart. Ik merk ook nog niet echt iets.alleen dus wel meer afscheiding en een beetje draderig..
Hee meiden, heb alles weer teruggelezen, Carlo gefeliciteerd!! Wat fijn dat je zo snel zwanger bent! Hier is het weer ook zo slecht, ik ben gelukkig vanochtend al naar mn paard geweest, dus kan nu lekker warm binnen blijven. Hier is ook weer wachten geblazen, ik ga uit van een cyclus van 31/32 dagen, dus dan zou mijn nod volgende week vrijdag/zaterdag zijn, dus 6 -7 maart. Spannend!
Echt superspannend! Soms denk ik wel een aankomende menstruatie te voelen, maar dat gevoel trekt ook snel weer weg. Het is dat ik geen testen in huis heb, maar anders had ik me vast niet in kunnen houden.