oooh meiden... ik ben zo aan het twijfelen of ik morgen wel of niet al zal testen.... ik heb zo´n extra gevoelige test in huis..... ik denk alleen niet dat het raak is... maar toch heb ik soms ook momentjes dat ik daar weer aan twijfel.... Wat vinden jullie, wat zal ik doen???
Als ik testen in huis zou hebben zou ik wel hebben getest denk ik. Ik zou me niet in kunnen houden. Het is jammer als het niet raak is, maar we zijn nog maar net begonnen dus onlogisch vind ik dat niet. @Niki: Ik denk dat ik morgen testen bij het Kruidvat koop.
Mandii, je zou het kunnen doen maar je weet het he als hij negatief betekent het nog niks alles kan dan nog
Ik probeer maar te wachten tot nod, denk ik nu, maar als ik deze week langs de kv fiets kom ik waarschijnlijk al eerder in de verleiding. Is ie nega dan is dat jammer, ben pas eind jan gestopt he. Maak mezelf alleen maar gek. Ander vraagje, toen ik stopte met de pil ben ik ook gestopt met koffie en andere cafeine dranken. Zijn er nog meer dingen waar je nu al op moet/kan letten. Drinken en roken doe ik niet. Heeeeel soms een wijntje maar deze maand niet hoor. Ik weet dat eigenlijk niet.
@nijnonijntje, ik heb 6 jaar lang de pil geslikt. microginon30. voor die tijd altijd onregelmatige cyclus. en nu in de eerste ronde is het raak. kan het zelf nog steeds niet geloven.
hallo meiden, ben er weer even. ik ben gisteravond de hele avond op stap geweest en heb toen samen met mijn vriend ook onze beide ouders op de hoogte gebracht. allemaal superblij natuurlijk en huilen. mijn moeder word nu voor de 2e keer oma, terwijl het andere kleinkind er nog niet is. haha. mijn is zwanger, 5 okt uitgeteld en ik ben 6 nov. uitgeteld. vanmiddag zijn we bij mijn opa geweest en straks gaan we na de opa en oma van mijn vriend. verder houden we alles nog een beetje stil. ik wil verder eerst de 3 maanden afwachten, voornamelijk met mijn werk. meiden ik voel me op het moment super, ik heb nergens last van op wat buikkrampen na. ik hoop zo dat het bij jullie ook allemaal snel zal lukken. ik had nooit verwacht nu al zwanger te mogen zijn.
het is idd moeilijk te wachten en je kunt best al testen maar niet met de gewone tests..alleen die extra gevoelige.de andere geven echt pas posi aan op je NOD.en het schijnt dat ze niet altijd betrouwbaar zijn die extra gevoelige..zie paar pagina's hiervoor.maar dat heeft iedereen al wel gezien denk ik.. ik pas al wel meer op met rauw vlees; filet american,ossenworst,biefstuk..en bepaalde kazen..ik vermijdt het niet 100% maar pas wel op. en ik slik sinds ik ben gestopt met de pil(17 dec 09) elke dag foliumzuur. alcohol drink ik ook nog amper.ben veel te bang om iets te verpesten..ookal zeggen allebei mn vriendinnen die verloskundige zijn dat je door een glaasje ook wel weer wat losser en ontspanner bent en eerder zwanger kan raken evt..heel erg overmatig sporten is ook niet heel verstandig. lekker blijven bewegen is juist weer goed..
Geniet ervan Carlo en nogmaals gefeliciteerd !! Je zal wel helemaal in de wolken zijn. Ik heb trouwens ook 14 jaar Microgynon 30 geslikt..ben benieuwd of het bij mij ook snel gaat lukken Fijne zondag allemaal!
@niki86, ik heb bijna geen last van afscheiding. wel tijdens mijn eisprong wat meer gehad, verder is het niet meer of minder geworden dan sinds ik gestopt ben met de pil. het is wel wat wateriger geworden. wat neutraal van kleur. maar heb zoals ik al zei niet veel last ervan.
Hoi meiden, Carlo: Wat fijn toch voor je! Ben echt blij voor je... stiekem wel een beetje jalours hoor hoop zo dat het bij ons allemaal snel raak is! Ik heb net de vroege test gedaan! Helaas nega:x.... dus deze maand zal het wel niet zo geweest mogen zijn.... ondanks dat ik van alles gevoeld heb of misschien toch stiekem toch wel maar dat zie ik dan wel op/na mijn NOD!
Jammer Mandii! Ik had vorige maand ook zo een vroege test gedaan, op zich vond ik het wel prettig om te weten dat het voor mij niet raak was die ronde. De volgende dag voelde ik ook niets meer, dus zo zie je maar hoe je jezelf gek kan maken.
zo meiden, word langzaam aan wel beetje gek.... helemaal geen klachten hierzo maar wel 4 dagn overtijd... houd mijn lichaam me voor de gek? ik wacht tot woensdag en dan haal ik een test (mits ik dan nog niet ongi word...) ...xxx
meiden ik had eerst ook zeker kwaaltjes en heb een vroege test gedaan maar die was negatief. pas op mijn NOD was die positief. en ik had de moed allang opgegeven. had niet verwacht dat die nog positief zou worden, maar toch. en ik had ook inderdaad geen klachten meer op wat pijnlijke borsten na dan. dus meiden, blijven hopen en ik blijf duimen voor jullie!
Mandii , het kan altijd nog he meis Nemo, misschien heb je een langere cyclus , maar daar gaan we niet vanuit hé . Carlo, hoe voelt het nou om zwanger te zijn (ook al is het de begin fase )
Wat spannend Nemo! Is dit de eerste keer 'echt' ongesteld nadat je gestopt bent met de pil? Want bij mij duurde het ook 4 dagen langer, had gewoon een langere cyclus. Maar ik hoop voor je dat dit niet geval is, en dat je net als Carlo gewoon lekker snel zwanger bent!!
nee dit is onze 2e ronde. vorige maand werd ik precies goed ongesteld, precies op dag 28. en ach.... het is pas 4 dagen... wel elke x spannend als je op de wc zit hihihih xxxxxx
heey meiden. Zo ben al een poos niet geweest veel gekletst. @carlo. Gefeliciteerd geniet er van. ook al wat zwangerschaps klachten of dat niet? Nou hier hebben we heb verteld aan beide ouders. Mijn schoon ouders die keken eerst heel raar op haha. Durfden het niet te geloven hihi. maar ze waren super blij. Mijn moeder moest bijna huilen haha. Die waren ook heel blij. en de brief vonden ze echt super leuk. Voel me nu ook stuk blijer omdat je het nu met mensen kan delen.