Hoi Meiden, @Carlo en tiktaktoetje: Gefeliciteerd en er lekker van gaan genieten!! Volgens FF heb ik donderdag mijn ei gehad en sinds vanmiddag giga krampen in mijn buik. Is volgens mij wel heel erg vroeg voor innesteling of niet? Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap in elk geval niet gevoeld. Iemand enig idee? Mijn menstruatie verwacht ik pas ergens de tweede week van maart, dus dat kan het niet zijn.
remmar: bij elke zwangerschap kan het weer anders zijn dus mischien heeft het toch met innesteling te maken. wat voelde je bij je vorige zwangerschap tussen je ei en NOD?
ik had mijn ei donderdag/vrijdag en voelde dinsdag/woensdag ook erg veel krampen, misselijkheid en gevoelige borsten en heel veel plassen... ik denk ook dat het misschien een innesteling geweest zou kunnen zijn... Maar heb nu verder niet heel veel last meer of en toe wat jeuk aan mijn boobs, vlagen van misselijkheid vallen mee, rommeling in buik, maagzuur (dat heb ik eink nooit!) en heel veel plassen, zelfs zo erg dat andere het opvalt!..... spannend hoor! Mijn vroege test gister was negatiefm dus ik ga er niet vanuit toch stiekem nog een beetje hoop...
@Tiktaktoetje: wat leuk dat je ouders en schoonouders zo blij voor je waren. Kan me voorstellen dat het super is dat je het met hen kan delen. Wanneer heb je een echo?
@ niki86 Ik voelde toen helemaal niets. Alleen dag voor ik testte had ik gigantische zere borsten. Mijn vriend mocht er nog niet naar kijken. De krampjes zijn er nog steeds, maar we wachten rustig af. Zou snel zijn in ronde 2, aangezien we over Stan 11 maanden hebben gedaan.
ooh wat spannend allemaal,maar je lichaam kan je heel goed voor de gek houden hoor,ik heb de vorige maand ook allemaal rare kwaaltjes gehad die ik niet kende,en die maagzuur komt nog steeds opzetten elke dag,terwijl ik helemaal niet zwanger ben.
klopt had ik ook vorige maand..hele zere borsten en tepels..en steekjes in mn onderbuik tussen het ei en de NOD..nu heb ik dat niet...
Ik voel echt helemaal niets, vorige maand kwam het denk ik door het ontnuvaringen haha. Moet nog 11 dagen wachten voordat ik kan testen, maar denk dat het niets gaat worden deze maand..
Sstephanie , waarom wordt het niks dan deze maand heb je niet goed geklust , wel positief blijven meis Ik moet ook nog 9 dagen dagen tot ik kan testen
Kim, we hebben nadat ik ongesteld was elke dag geklust, was geen straf, ik had erg veel last van de hormonen van de nuvaring, libido was erg laag en het was allemaal erg pijnlijk. Nu gaat het weer prima, echt een verademing. Ik ben ook niet negatief hoor, maar ik heb een gevoel dat het niet zo is deze maand. Maar dit is pas de tweede ronde en ik moet nog afwachten! Spannend, kunnen we samen wachten tot we mogen testen! Voel jij al iets?
@Naomi: balen ja, maar het is ronde 1 dus ach zo erg is het niet. Ik heb ook niet met ochtendurine getest en daarvoor best veel water gedronken, Denk dus dat ik binnenkort ook nog eens met ochtendurine test als mijn ongi wegblijft.
Jammer Rosa! Maar wat je al zei, gewoon nog een keer met ochtendurine testen als je niet ongesteld wordt..
Dit is ook me tweede ronde Heb nu wel elke keer ongi krampen pff De ene keer komt het en dan gaat het weer , maar kan zijn dat me innesteling bezig of het betekent wat anders . Ja nog even wachten en dan testen Voel jij al iets dan ondanks dat je net na je ei zit
Meiden even een vraagje . Hebben jullie dat ook wel is dat je ineens ligt te dromen over een kind dat waarschijnlijk van jou kan zijn . Ik heb het vannacht weer gehad ,dan zie ik dat ik zwanger ben en dan ineens ben ik bevallen . En ik had een jongetje in me handen en deed hem zijn eerste pakje aan . Weet niet wat ik me hierbij telkens moet voorstellen . Ik heb dit steeds vaker en vroeg me dus af of jullie dat ook hadden , klinkt misschien raar maar het gebeurt steeds .
pff wat een spannende periode.. ben al 5 dagen overtijd en hou het niet meer van de spanning... Heb vandaag kv 2v5 gekocht.. weet niet hoe lang ik het nog vol houd om niet te testen... wil graag jullie reacties.. zal ik nu al testen? of toch maar wachten tot mn vrije dag en dan met ochtendurine?? trouwens, wat een gedoe die kv testen.. eerst en potje dan met pipetje... pfff xxxx
Nemo, je kan het proberen maar dan moet je op zijn minst 2 uur niks hebben gedronken ivm geconcentreerde urine