januari 2010 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tiktaktoetje, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    @nijnonijntje: nee het was gelukkig niet ernstig maar wel super schrikken.. ik reed maar 20km/pu maar toch raakte ik in de slip.. Het was daar zooo glad!!! gelukkig stopte ik omdat ik in de bosjes terecht kwam.. wel beetje pijn in me hoofd en nek maar in ziekenhuis niets gevonden. oh ja, toen wilde ze me daar een pijnstiller voorschrijven met maagbeschermers... (absoluut een afrader als je zwanger probeert te worden!!!!!!!) dus dan maar gewoon IBUprofen.
    We hebben idd veel overeenkomsten haha!!

@Rosa Canina: en nee, gelukkig de auto niet veel schade, alleen bandje verwisselen haha. succes met je gebit en je verdoving die mssn inmiddels uitgewerkt is...
    xxxxx

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Oke gelukkig.
    Kan me voorstellen dat je je rotschrok. Rijden met deze gladheid is echt geen pretje..

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @ Rosa Canina
    Hij is geen leraar, hij is facilitair medewerker (ook wel bekend als congierge, manusje van alles ;))
    Veel beterschap met je kiezen !

@Nemo1984
    Gelukkig dat jezelf niet bezeerd bent! Een auto is te vervangen, jij niet. Doe rustig aan met je nek!

4. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    @neeltje1986: het gaat gelukkig wel beter met mijn nek, alleen nog mijn hoofdpijn gaat niet weg. pfff
    ik ga zo weer voor het eerst rijden, ben best beetje angstig maar mijn man gaat mee dus dat komt best goed.. hoop ik...
    xxx

5. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Bij mijn 1ste kindje was ik gestopt met de pil , en in die 1ste maand direct zwanger , kweet , puur geluk:) nu lijkt het erop dat het iets langer zal duren;) maar ja , ik heb jullie nog he:p we blijven proberen , ronde 2 is vanaf nu officeel gestart :D en jij Rosa conina?

6. nijnonijntje

Wow dat is echt geluk hebben.
    Hoe lang was je daarvoor aan de pil geweest?

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Nemo: Gelukkig was het ongeluk niet ernstig, maar kan me voorstellen dat je er nu flink de schrik in hebt. Brrr.. Ik vind het ook nog steeds eng met die gladheid te rijden al is er nooit wat gebeurd.

@Hailey: Ik zit in de 1e ronde van ons eerste kindje. Maar we gaan nog niet met ovutesten e.d. aan de slag. We gaan eind februari op wintersport vandaar dat we het nu wel zien. Daarna ga ik beginnen met uitrekenen enzo. Wel houd ik mijn cyclus vast bij.
    Wat een geluk dat jij bij je eerste zo snel zwanger werd. Meestal is het niet zo snel raak en ach dat testen iedere keer heeft ook wel wat toch? Zolang het maar geen jaren duurt..

@All: Bedankt voor de succeswensen met mijn kiezen. Heb net 2 paracetamol genomen en het is nu te doen.

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ja Nijnonijntje, het forum is echt heerlijk. Ik ben echt verslaafd en mijn man heeft zich ook aangemeld en begint het tevens erg leuk te vinden. ;)

Gewoon fijn dat je hier je ei kwijt kan bij mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Al zijn we net begonnen, het is wel hartstikke spannend allemaal. :)

9. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Rosa conina , ik was daarvoor 7 jaar aan de pil..ik zei tegen mijn ma , ik ga men pil stoppen , tegen volgend jaar zal ik dan wel zwanger zijn ... blijkbaar direct :p had wel een zware zwangerschap hoor , 9 maanden over het toilet gehangen en alle kwaaltjes had ik :d maar het is de moeite waard geweest!!!! Maar toch hoop ik nu op een iets aangenamere zwangerschap , en vooral bevalling :) van men 1ste lag ik 12 uur in arbeid en 1 uur en 20 minuten geduwd :) Maar blijkbaar niet pijnlijk genoeg om nu zo hard terug zwanger te willen worden :) ik wens jou ook heeeeel veel succes xx

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Hailey: Vervelend dat je zoveel last van al die kwaaltjes hebt gehad. Zeker als je dat de hele zwangerschap door hebt! Maar ik geloof dat als je heel graag een kind wilt, je er alles voor over hebt. (ik in ieder geval wel)

11. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    ja echt wel:D

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    * even snel terug gelezen*
    Jeetje dat is idd schrikken zeg met je auto.. Gelukkig heb je er niks aan overgehouden...

Zo das idd snel zwanger.. gelijk de 1ste keer..

Mijn moeder zei laatst.. "Toen jij geboren was, had ik gezegd ik neem geen tweede..( door pijn e.d.) En toen ze aan het bevallen was me zusje.. dacht ze hoe kan ik nou zo stom zijn om het toch weer te laten gebeuren.. Dus weer de pijn e.d". Dus met andere worden, volgens mij vergeet je hoe het echt was de eerste keer..

Ik was gister klaar met werken.. en loop naar me auto en wat zie ik ** me auto heeft een lekker band** :( Ik denk nee, en nu, haha..
    Gelukkig heeft een collega me kunnen helpen.. en heb ik me auto vanmorgen naar de garage gebracht.. En zou hij vanmiddag alweer klaar zijn..

13. nijnonijntje

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    he nijonijnetje,

dat word klussen vandaag he ;)

spannend spannend

15. nijnonijntje

Ja inderdaad, maar naar mijn gevoel, heb ik mijn spring zondag al gehad, gezien de krampen in mijn buik toen...
    Lastig in te schatten, maar we nemen het zekere voor het onzekere..

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    Hoi meiden

mag ik gezellig mee kletsen hier?
    ik ben begin december gestopt met de pil maar we gebruikten nog wel rubbertjes:p
    sinds zaterdag heeft mijn vriend eindelijk besloten er ook voor te gaan:) spannend allemaal!!!

17. nijnonijntje

ja natuurlijk. welkom
    Gezellig dat je meekletst.
    Hoe meer meiden heo meer gezelligheid;)

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd.. was wel blij dat ik op me werk stond en niet op een afgelegen landweggetje waar niemand voorbij komt..:D

19. nijnonijntje

Haha, ja dat zou wat zijn.
    Dan baal je. gelukkig is het goedgekomen.;)

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Naomi123 Gezellig, welkom..

Deel Deze Pagina