Hey Mandi, Ik weet niet wat voor onderzoeken je krijgt, maar bij inwendige onderzoeken zou ik het zeker melden. Ook wanneer je medicatie voorgeschreven krijgt. (Denk eigenlijk dat ik het sowieso zou melden)
Neeeeeej ik denk dat ongi toch komt. Heb al de hele ochtend steekjes in mijn buik En blubjes en ben misselijk. Bah. Ik kan wel huilen. Ik wou dit ff kwijt. Ik wilde nog wel testje gaan kopen vandaag. Al die andere kwaaltjes waren denk ik dus ontpillen ga ik maar vanuit. Ik probeer me niet gek te maken en laat me ook niet gek maken. Naja ga maar weer snel verder werken. Excuses voor mijn depri gezeur.
Balen meiden, allemaal negatief getest! gelukkig zijn we allemaal nog zo kort bezig, dan is de teleurstelling niet zo heel groot. Naomi, leuk zeg, vanavond al bij een kamertje kijken! Hoop dat het mooi is. Ik weet dat je, als je zwanger bent, een soort 'zwangerschapsmasker' kunt krijgen van de zon, maar ik weet niet precies hoe het zit met de zonnebank. Het was wel heel lekker haha. Hier schijnt het zonnetje ook, echt gezellig. Helaas moet ik van half 1 tot half 6 naar de uni, dus echt genieten kan ik er niet van.
heey meiden vervelend die neg testen bah. Ik hoop zo voor jullie dat er snel 2 streepjes te voorschijn komen. Vanmiddag naar de huisarts ben benieuwd. ben best wel zenuwachtig
Klachten zijn weer weg. Ben nu heel moe en misselijk. Afwchten dus. Hoe betrouwbaar zijn die voor je nod testen? Wellicht doe ik die ff, dat voorkomt maybe een huilbui op t werk als ongi komt.
is dat niet al veel te vroeg 6 dagen voor je nod? ik heb weleens gehoord dat je met een of andere test hooguit 4 dagen van tevoren kunt testen,en dat was ook maar 1 test die dat kon,weet alleen niet meer welke. weet je al wat meer tiktaktoetje? hoe is het gegaan? nou ik ga deze dagen weer extra aan de klus,hopend hebben we deze ronde 2 wat meer geluk
Miranda, het is ook niet goed om het 6 dagen van te voren te doen , omdat je dan geen zekerheid hebt of het klopt . Happy, je zou morgenochtend kunnen testen zie dat je nog maar 2 dagen hebt totdat je mag testen dus het kan wel opzich .
@miranda84 : Verwijsbriefje gekregen voor VK. Even bloeddruk gemeten was prima. Maar kan pas bellen tussen 12 en half 2 en ik moet de rest van de week werken dus kan pas volgende week bellen.
Tiktak, moet je naar het ziekenhuis voor een echo of is het voor wat anders , heb namelijk niet echt gelezen waar het over ging . Maar kan je niet in je pauze bellen of eventueel even tussendoor doen .
fijn dat je bloeddruk goed was jammer dat je een weekje moet wachten zeg hoe voel je je? last van kwaaltjes? ja het is hier idd heel rustig haha,straks na d eitjes hebben we allemaal weer goede hoop , en krijgen we weer last van de kwaaltjes die we kunnnen delen hier,dan is het niet meer zo stil grapje,ik ben een aantal oplopende programma's aan het kijken die ik heb opgenomen,ben ik nog wel even druk mee ik vraag me af hoe het met alice gaat,als het goed is trouwt ze morgen of niet? die zou het lekker koud hebben daar brrrr,hopelijk loopt alles voorspoedig met haar bruiloft uuhm nijnonijntje hoe gaat het met jou? volgens mij ben jij ook niet meer zo actief
Hoi Meiden, Indd weinig bij te lezen vandaag! Hihi... ik zit in spanning te wachten! Morgen mijn NOD8) Had wat kwaaltjes en daarom het idee dat het misschien zo zou zijn.... maar al 2 testen verder en nog niks gevonden! Dus denk dat het gewoon weer omgi worden zal zijn deze maand... Helaasssss had het best gehoopt. Gister had ik al echt zo'n ongi gevoel (heb ik altijd n uurtje van te voren dat ik ongi wor) dus zei tegen me vriend nou helaas ik ben ongi... maar niks te bekennen! Hoe gaat het met jullie allemaal meiden?!
Het is hier zeker stil! Spannend Mandi, morgen je NOD. Misschien zit er nog te weinig HCG in je lichaam om je test positief te maken. Ik moet nog even wachten, maar voel nog helemaal niets. Maar dat kan allemaal nog komen, en anders volgende maand nieuwe kansen!
Jah dat is ook zo, dus als het niet zo mocht zijn hoop ik dat de ongi morgen wel komt! Kunnen we vol goede moed aan een nieuwe ronde gaan beginnen Ik zit ook pas in mijn 2e ronde en heb geen ontpilling gedaan dus wie weet daar de kwaaltjes van... maar de dingen die ik voelde waren precies op de dag van innesteling wel apart.... nu af en toe nog wat last van jeukende borsten, krampjes in buik en misselijkheids vlagen.... we wachten af. Na die 2 nega testen gaa ik er iig niet meer vanuit!